Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2016-03-04, 03:02
  #49
Medlem
Jag känner igen denna fingermätartest från en studie jag läste om:

"Om pekfingret är längre än ringfingret så föredrar man män, oavsett om man är man eller kvinna".

Längre ringfinger borde alltså kunna korrelera med icke homosexuella vikingar, medans de med lika långa fingrar har fördelen av ett bredare urval av partner.
Citera
2016-03-04, 09:59
  #50
Moderator
HelgeBuks avatar
Skillnad på ditt pekfinger och ringfinger i mm: ca 9 mm, vilket ger ratio 0,91 (längre ringfinger alltså). Mätte med skjutmått från knogtopp till fingrets ände.
Etnicitet: Svensk
Kön: Man
Är du homofob: Nej
Om man, kuklängd: M
Var du feminist när feminism stod för lika lön för lika arbete: Aldrig varit feminist, alltid varit för jämställdhet.
Har du slagit första slaget med knuten hand mot någon medan du var nykter i vuxen ålder: Nej
Om sambo och man, är du hyfsat med och delar på hushållsarbetet: Ja, när jag var sambo.
Jag röstar på: Inget (libertarian)
Kroppsbehåring: Mellan medel och mycket. 4/5 kanske.
Citera
2016-03-05, 09:18
  #51
Medlem
Skrikapas avatar
Skillnad på ditt pekfinger och ringfinger i mm: drygt -1,9 cm
Etnicitet: Europé eller "caucasian"
Kön: Man.
Är du homofob: Absolut inte.
Om man, kuklängd: L
Var du feminist när feminism stod för lika lön för lika arbete: Ja.
Har du slagit första slaget med knuten hand mot någon medan du var nykter i vuxen ålder: Nej.
Om sambo och man, är du hyfsat med och delar på hushållsarbetet: Ja.
Jag röstar på: H, är i grunden liberal med en del konservativa inslag. Hatar folk som vill bestämma för andra, åsiktsförtryck och kollektivistiska ideologier.
Kroppsbehåring: Normal. Varken mer eller mindre.

Jag har en jämförelsevis väldigt kraftig 2d:4d. När jag läser in mig på vad detta bör betyda så hittar jag ungefär lika många "träffar" som "missar" sammantaget. När det gäller det rent fysisk är det definitivt fler träffar än missar, men när det kommer till mer beteendemässiga aspekter är det inte lika starkt.
Citera
2016-03-05, 23:54
  #52
Medlem
Amsvartners avatar
Skillnad på ditt pekfinger och ringfinger i mm: Ringfingret 0.7 cm längre
Etnicitet: Vit
Kön: Man
Är du homofob: Föraktar fikusar, men är inte rädd för dom
Om man, kuklängd: M
Var du feminist när feminism stod för lika lön för lika arbete: Hell-No
Har du slagit första slaget med knuten hand mot någon medan du var nykter i vuxen ålder: Japp
Om sambo och man, är du hyfsat med och delar på hushållsarbetet: Hyfsat
Jag röstar på: SD
Kroppsbehåring: Skallig, lagom


Hur kan man va viking om man inte ens är vit?..
Citera
2016-03-06, 00:09
  #53
Medlem
Freders avatar
Skillnad på ditt pekfinger i mm: vänster hand: pekfingret 5 mm längre, höger hand: ingen skillnad
Etnicitet: Skandinav
Kön: man
Är du homofob: Nej
Om man, kuklängd: flashbackdase
Var du feminist när feminism stod för lika lön för lika arbete: Nej, aldrig
Har du slagit första slaget med knuten hand mot någon medan du var nykter i vuxen ålder: Nej
Om sambo och man, är du hyfsat med och delar på hushållsarbetet: gör absolut ingenting, förutom att ibland lagar mat, fast diskar aldrig
Röstar: The Trump (bor i USA)
Kroppsbehåring: väldigt lite
Citera
2017-01-08, 23:33
  #54
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Skillnad på ditt pekfinger i mm: vänster hand: pekfingret 11 mm kortare, höger hand: pekfingret 7 mm kortare.
Etnicitet: Centraleuropeisk
Kön: Man
Är du homofob: Nej, misantrop.
Om man, kuklängd: 150 mm +- något beroende på träningsfrekvens
Var du feminist när feminism stod för lika lön för lika arbete: Levde inte på den tiden.
Har du slagit första slaget med knuten hand mot någon medan du var nykter i vuxen ålder: Nej.
Röstar: Ogärna.
Kroppsbehåring: Nå jävulskt.

Tror hela teorin är bogus utom i extremfall.
Citera
2017-01-10, 10:12
  #55
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Jag fattar fortfarande inte vad vikingar har med det hela att göra.

Men jag antar att TS är en tramsig tonåring med rätt så begränsad bildning...
Citera
2017-01-10, 11:24
  #56
Medlem
Oboros avatar
1. Man. Pekfinger är 8 mm längre än ringfingret.
2. Mena ateist.
3. Man.
4. Nej. Bara dom inte tafsar.
5. Strax under 14 cm.
6. Ja.
7. Ja, tyvärr.
8. Bara jag får sex som belöning.
9. Skiter i att rösta.
10. Jag har bara lite skägg. Är helt skallig och rakar mig. Har okej mängd hår i kroppen.

För övrigt anser jag att vetenskap är bullshit. En hipster med fullt skägg och kort pekfinger är mindre man än mig. Man ska inte tro på sånt här. Jag hade övre testosteronskala sedan målsbrottet och jag har inte mycket hår eller kort pekfinger. För övrigt verkar längd på pekfinger genetiskt med rasen, inte testosteron, har inte män från Danmark långt pekfinger?. Dom mest fega männen brukar vara dom hårigaste för övrigt.
__________________
Senast redigerad av Oboro 2017-01-10 kl. 11:27.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback