Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2016-03-02, 06:02
  #61
Medlem
harrowdownhills avatar
Bra, påminner om Hamsuns mästerverk "Svält" i känslan. Sånt här gillar vi.
Citera
2016-03-02, 09:57
  #62
Medlem
remixutoheavens avatar
Riktigt bra och välskriven rusrapport. Du fångade verkligen in läsaren något enormt, tycker du verkligen skall ta vara på ditt skrivande.

Fick en liten flashback till rockdolls Den första och största konsekvensen - OD på Heroin som i övrigt är en av de mest välskrivna rapporterna på detta forum. Din ligger nästan i samma klass och tycker att du borde ha skrivit längre.

4/5 rus.
Citera
2016-03-02, 11:16
  #63
Medlem
Tr0bles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harrowdownhill
Bra, påminner om Hamsuns mästerverk "Svält" i känslan. Sånt här gillar vi.

Wow Tackar!

Citat:
Ursprungligen postat av remixutoheaven
Riktigt bra och välskriven rusrapport. Du fångade verkligen in läsaren något enormt, tycker du verkligen skall ta vara på ditt skrivande.

Fick en liten flashback till rockdolls Den första och största konsekvensen - OD på Heroin som i övrigt är en av de mest välskrivna rapporterna på detta forum. Din ligger nästan i samma klass och tycker att du borde ha skrivit längre.

4/5 rus.

Blev otroligt glad av att bara jämföras med den rapporten.
Jag har börjat försöka att skriva nu, var svårt att inte skriva efter all bra feedback jag har fått. Speciellt nu när det verkar som att de finns en del som faktiskt vill läsa det jag skriver så är det skitkul!
Citera
2016-03-02, 11:39
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
1-2000 kostar det.

Ouch. Kan tänka mig att det är det sämsta med Horse att ständigt jaga stålar ?
Citera
2016-03-02, 12:48
  #65
Medlem
Tr0bles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garderobsnazist
Ouch. Kan tänka mig att det är det sämsta med Horse att ständigt jaga stålar ?

Ja, det är alltid en ständig jakt. Oftast så skiljer sig mängden heroin man tar beroende på inkomstflödet.
Citera
2016-03-02, 13:03
  #66
Avstängd
Japp upp med fler texter Tr0ble.

Skulle vilja veta vad du tänker och känner när du vaknar eller precis ger dig av inför ett köp igen. Om du dividerar med dig själv.
Citera
2016-03-03, 01:56
  #67
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Bra rapport, trots att det sällan händer nått speciellt förutom just en jobbig abstinens som blir till en härlig fix som gör en frisk i Jonk rapporter. Men bra skrivet, vart själv väldigt sugen när ja läste detta.
Mvh
Citera
2016-03-03, 20:18
  #68
Medlem
wingsawieis avatar
Fin läsning. Avskräcker mig verkligen från opiater och opioider.

Och som alla andra vill jag se mer skrivande!!
Citera
2016-03-03, 22:23
  #69
Medlem
FruStormuftis avatar
Ös på. Ni är så idiotiska så ni förtjänar det.
Citera
2016-03-04, 15:34
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Bra skrivet, och som jag sa innan, du är väldigt skicklig på att måla upp bilder, tankar och känslor hos läsaren, väldigt lätt att leva sig in i berättelsen.

Ett minus är att den är lite för kort.

4/5

Håller med. Skriv lite längre berättelser men överarbeta inte för den sakens skull.
Citera
2016-03-04, 20:46
  #71
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat.
Jag vill helst inte karva i den här tråden men tänk på att det handlar om tripprapporten i första hand, inte författaren eller heroin i allmänhet.
//mod
Citera
2016-03-04, 20:49
  #72
Medlem
FruStormuftis avatar
Hejsan TS.

Jag vill be dig stort om ursäkt för att jag skrev att du är en bluff och aldrigvariyheroinist.
Du platsar bland författare, litteratur, poesi, fantasi, och där skulle jag inte klaga.

Men när du ger dig in på dödliga områden och skojar till det, saknar substans i dina påståenden, då tycker jag att jag har rätt när jag klassar dig som en bluff. Du var aldrig heroinist, men prova gärna, träna upp dig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback