Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-10, 10:37
  #889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Nej det ska väl vara killen som nämns i Mopremes inlägg precis ovanför ditt. Han satt häktad och dömdes i tingsrätten för avrättningsmord i Uppsala men frikändes sedan i hovrätten, och om jag inte är ute och cyklar så heter hans äldre syster Bath*na Ph*lipsson vilken är gift med en av kungens närmaste vänner......sjukt nog. GW sålde ut sig och skrev en krönika i någon blaska om hur rätt det var att mördaren frikändes trots att han var uppenbart skyldig.

Är Jehja, Omar och Rami sammankopplade på ngt-vis?
Citera
2017-08-10, 16:56
  #890
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Är Jehja, Omar och Rami sammankopplade på ngt-vis?

Har ingen aning tyvärr, mindes bara namnet från Uppsalafallet. Finns det någon här med insyn gällande hur "mäktig" denne Jehja och hans släkt är i krim-Sverige? Ingen hämnd tagen för det ynkliga mordet i Uppsala än så länge.....inte vad jag hört om i alla fall.....och killen frikändes till och med....någon som har koll på efterspelet? Kan straffet varit så lindrigt som att tvingas lämna stan eftersom han nu är nere och mördar i Malmö?
Citera
2017-08-10, 22:58
  #891
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Har ingen aning tyvärr, mindes bara namnet från Uppsalafallet. Finns det någon här med insyn gällande hur "mäktig" denne Jehja och hans släkt är i krim-Sverige? Ingen hämnd tagen för det ynkliga mordet i Uppsala än så länge.....inte vad jag hört om i alla fall.....och killen frikändes till och med....någon som har koll på efterspelet? Kan straffet varit så lindrigt som att tvingas lämna stan eftersom han nu är nere och mördar i Malmö?

I Uppsala blev jehja örfilad till höger och vänster utav ett flertal människor! Bland annat utav brottsoffret salim! Han var en springpojke åt äldre kriminella i Uppsala! Det är ingen som riktigt vet var han håller till någonstans, då han har en skyddad identitet! Men jag kan lova dig att det finns ett flertal människor som gärna skulle vilja veta vart han håller hus kan jag lova!
Citera
2017-08-11, 10:37
  #892
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Är Jehja, Omar och Rami sammankopplade på ngt-vis?

Godmorgon!
Citera
2017-08-11, 12:32
  #893
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Är Jehja, Omar och Rami sammankopplade på ngt-vis?

Någon i den andra tråden om "skjutningen i Holma" påstod ju att de var R4mi som skjutit Om4r?
Citera
2017-08-11, 19:15
  #894
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Nej det ska väl vara killen som nämns i Mopremes inlägg precis ovanför ditt. Han satt häktad och dömdes i tingsrätten för avrättningsmord i Uppsala men frikändes sedan i hovrätten, och om jag inte är ute och cyklar så heter hans äldre syster Bath*na Ph*lipsson vilken är gift med en av kungens närmaste vänner......sjukt nog. GW sålde ut sig och skrev en krönika i någon blaska om hur rätt det var att mördaren frikändes trots att han var uppenbart skyldig.

Visar bara att GW är inte så neutral när det kommer till brottsfall som alla tror.
Citera
2017-11-23, 07:33
  #895
Medlem
Känns detta relevant igen?
Citera
2017-11-24, 14:47
  #896
Medlem
Undra om de var lika tuffa när han levde? lätt att snacka när nån är död. Jag tror de sket på sig när han levde.
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
https://petterssonsblogg.se/2016/03/...ordande-malmo/

Vad är det för några Malmöbor som gratulerar till hans död?
Citera
2017-11-24, 15:20
  #897
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Undra om de var lika tuffa när han levde? lätt att snacka när nån är död. Jag tror de sket på sig när han levde.
Tror det var Ashkans änka som skrev ngt men det är ju inte så konstigt då Nermin låg bakom mordet på hennes man. Det är inte många som saknar Nermin med tanke på hur han var, men kanske några som hans mamma typ
Citera
2017-11-24, 21:23
  #898
Medlem
Det är ju flera som skrivit, men alltid lätt att vara tuff när personen inte kan svara tillbaks.
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Tror det var Ashkans änka som skrev ngt men det är ju inte så konstigt då Nermin låg bakom mordet på hennes man. Det är inte många som saknar Nermin med tanke på hur han var, men kanske några som hans mamma typ
Citera
2017-12-12, 21:01
  #899
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Undra om de var lika tuffa när han levde? lätt att snacka när nån är död. Jag tror de sket på sig när han levde.

I alla fall omar chehada aka omar gomorra som slog ner nermin i moriskan
Citera
2017-12-29, 21:38
  #900
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finns.inne
I alla fall omar chehada aka omar gomorra som slog ner nermin i moriskan

Kan du berätta mer om detta?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback