2020-05-13, 11:22
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Vad i helvete är detta? https://youtu.be/tByUg7Hntqo

Ska det vara humor?
Som sagt, Milo kör ett märkligt race. Men vad vet jag, jag kollar ju inte på klippen.
Jag är med i olika diskusioner och folk lägger upp halvtimmes långa videos utan hänvisning till vart i videon man menar. Jag varken kan eller vill sitta och glo på flera timmars videos för att svara på en tråd.
Så jag svarade på din kommentar utan att ha sett videon, ja. Och som bög förväntas han vara flamboyant så vad är problemet?
Citera
2020-05-13, 12:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Jag är med i olika diskusioner och folk lägger upp halvtimmes långa videos utan hänvisning till vart i videon man menar. Jag varken kan eller vill sitta och glo på flera timmars videos för att svara på en tråd.
Så jag svarade på din kommentar utan att ha sett videon, ja. Och som bög förväntas han vara flamboyant så vad är problemet?

Problemet är att det är skit. Man behöver inte ens se klippen för att inse det, och klippen jag pratar om är hans märkliga karaktärer som jag inte förstår vad de fyller för funktion. Jag förstår att han gillar sin flamboyans men jag förstår inte vad andra gillar med det. Eller är alla hans >800 000 prenumeranter queer? Eller de kanske är sådana som du som är med i diskussionsgrupper där man man hänvisar till videos som inga kollar på men man svarar ändå, ja?
Citera
2020-05-13, 13:34
Medlem
Han är bra för libertarianska fascistkonvertiter.
Citera
2020-05-13, 14:32
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Problemet är att det är skit. Man behöver inte ens se klippen för att inse det, och klippen jag pratar om är hans märkliga karaktärer som jag inte förstår vad de fyller för funktion. Jag förstår att han gillar sin flamboyans men jag förstår inte vad andra gillar med det. Eller är alla hans >800 000 prenumeranter queer? Eller de kanske är sådana som du som är med i diskussionsgrupper där man man hänvisar till videos som inga kollar på men man svarar ändå, ja?
Vet ej. Jag har sett några videos och inlägg av honom och där har han varit välklädd och uppfört sig korrekt och haft underlag och kunnat svara och diskutera med sina meningsmotståndare.
Det du beskriver har jag inte sett så jag låter bli att svara på det så det inte blir missförstånd.
Citera
2020-05-13, 15:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Vet ej. Jag har sett några videos och inlägg av honom och där har han varit välklädd och uppfört sig korrekt och haft underlag och kunnat svara och diskutera med sina meningsmotståndare.
Det du beskriver har jag inte sett så jag låter bli att svara på det så det inte blir missförstånd.

Det blir inga missförstånd. Jag gillar också Milo. Alla som är ett grus i etablissemangsskon är bra.
Citera
2021-02-27, 18:06
Medlem
StenSaxPungs avatar
Vart har han tagit vägen? Va det verkligen pedofil-skyddandet som var så pass skadligt att han numera verkar vara nästan helt borta från rampljuset?
Citera
2021-02-27, 20:33
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoicism
Hmm, så han är alltså en konservativ homosexuell grekisk-ortodox jude? Varför är jag inte förvånad?
Han är inget av det där, förutom bög då, det är han. Milo är typ halv-engelsk och halv-grek, kanske en judisk mormor också (enligt egen utsago), men det påstådda judiska påbråt känns mer som den där fake-juden i Snatch som låtsas vara jude bara för att det är bra för business. Jag har inte sett Milo verifiera genom till exempel 23andMe eller GEDmatch skärmdumpar att han faktiskt har judiskt påbrå. I alla fall, låt oss for the sake of argument säga att han faktiskt är kvartsjude, och att resten av hans påbrå är brittiskt och grekiskt, då innebär det att han inte tillhör någon faktisk etnisk grupp, och klustrar nära sicilianare, rumäner eller något liknande. Hela judegrejen som Milo lör med känns mer som ett politiskt alibi för att han ska kunna få yttra kontroversiella åsikter.

Sedan är han inte konservativ heller, utan snarare ett professionellt troll som gör detta mest för uppmärksamhet och opportunistism. I någon utsträckning tror han antagligen på det han säger, men poängen är att han inte är en seriös man om man säger så. Jag menar, han blir ju rövknullad och sprutad i munnen av en neger liksom (hans pojkvän är svart, lol).

Citat:
Ursprungligen postat av Stoicism
Han är väl en någorlunda skarp debattör, och hans åsikter är väl inte direkt osunda, men han verkar leva i twittervärlden, twitter är väl mer av en tramsig sandlåda för halvideologiska diskussioner (jag håller mig till Flashback) som samlar radikala av olika slag. Sen verkar han också vara populist.
Milo har en del vettiga åsikter, men han är ju en böghora, och att judiskägd mainstream media ett tag lyfte fram Milo som någon slags represent för "alt right", det var ju bara för att trolla högern. Personligen tycker jag att han var ganska bisarr med hans kassa skämt om att katolska prästen brukade tafsa på hans kuk osv.

Milo var ju annars ett tidigt exempel på cancel culture censuren online. Efter att Twitter bannade honom så har allt fler försvunnit.
Citera
2021-03-14, 17:13
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Jag förstår inte varför folk går på Milo Yiannopoulos skådespel.

Milo Yiannopoulos är en jude vars uppgift är att infiltrera den nationalistiska och populistiska rörelsen. Jag tror inte ens han är bög utan bara lever ut sin roll som han hade kopierat filmen "Bruno".

Dessutom håller han på att blondera håret som Geert Wilder för att "passa in". Han omkring med järnkors och försöker skapa en slags nazistbögkaraktär.

Nu kommer han ut som heterosexuell vilket jag visste hela tiden. Han var enbart en misslyckad opinionsbildare som inte lyckades med mycket och spolar därför sin bögkaraktär. Vet inte om man kommer att försöka igen som någon annan karaktär men om han gör det kommer han vara minst lika pinsam.

Milo Yiannopoulos är inte ensam utan globalisterna massproducerar dessa skådisopinionsbildare. Ett annat exempel Jessica A. Krug som försökte infiltrera den svarta kulturen mha massa badkarsbrännor och en nyinköpt locktång. Vet inte hur framgångsrik hon var med det men hon också gav upp senare då det antingen inte gav effekt eller jobbet var klart.

Man behöver inte vara skärskilt smart för att upptäcka dessa. Globalisterna är duktiga infiltrerare men de börjar bli slapphänta och tillåter talanglösa idioter göra jobbet för dem.
Citera
2021-03-16, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamling
Jag har lyssnat på en del klipp med Milo i olika frågor. Definitivt en frihetskämpe, men kanske snarast konservativt lagd!

Har forumet några erfarenheter eller kommentarer om herrn ifråga?
Han är nog så långt bort från liberal som man kan komma i sina åsikter.
Citera
2021-05-05, 14:54
Medlem
carminaburanas avatar
Ja det är en märklig vändning det här med at han inte ska vara homo längre. Är han skild från sin man nu eller? En av hans största anledningar till att ogilla muslimer var ju att de inte tillåter homosexualitet, att han inte bryr sig om hudfärg och att det handlar om kultur. Men då borde han ju i så fall numera gilla islam, eftersom han säger sig ha slutat vara bög för att vara mer troende?

https://youtu.be/Q3K1pGN-O8I?t=340
Senast redigerad av carminaburana 2021-05-05 kl. 14:57.
Citera
2021-05-13, 18:51
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Är ju minst lika intressant att han dessutom påstår sig vara kristen nu. Personligen köper jag mer att han är kristen än att han är straight.

Milo hade en kristen cirkel förra veckan och hade en "intervention" för Owen Benjamin...det hela är jävligt märkligt.
Citera
2021-05-14, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamling
Jag har lyssnat på en del klipp med Milo i olika frågor. Definitivt en frihetskämpe, men kanske snarast konservativt lagd!

Har forumet några erfarenheter eller kommentarer om herrn ifråga?
Han är så långt bort från liberal man kan komma med undantag på hans syn på pedofili.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in