Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-19, 18:19
  #13
Medlem
navyou14s avatar
Bara för 40 minuter sen (efter att ha postat denna post). Skulle köra fram och svänga till höger vid en t -korsning, såg inte att det var en bil som kom från vänster sida så jag tvärstannade. Inuti bilen var det en galen afrikansk man. Bilen var guld eller grågul, minns fan inte reg nummer eller bilmärket för allt gick så jävla fort. Galna afrikanen kom ut från bilen och sprang mot min Volvo v70 och sparkade på min bil och slog hårt mot fönstren och drog ut förardörrens jävla handtag, afromannen försökte öppna dörrarna men de var låsta! Tyrone sprang sedan tillbaks till sin bil och gasade på Usain Bolt speed. Det här var min första upplevelse av Road Rage, är rätt så chockad nu...*smh*! Med tanke på att det inte fanns några andra bilar just då, om det åtminstone skulle finnas någon annan som såg det här men vad fan jag blev bara så jävla chockad att jag inte ens hann få tag på reg nummret

Skiten hände idag vid en korsning i Farsta Strand! Ska fan aldrig åka dit igen! Efter händelsen så åkte jag l hämtade syrran från pendeltågsstationen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback