Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-02-26, 09:13
  #1
Medlem
Det verkar bli större och större, blir inbjuden till nya grupper hela tiden. Vad tycker ni om att en extremt stor mängd människor använder facebook grupper för att sälja droger?
2016-02-26, 09:13
  #2
Moderator
Morfar-52s avatar
Denna tråd låses då den kan jämföras med en shopdiskussion./låst
2016-02-26, 09:39
  #3
Medlem
Extremt efterblivet. Endast folk under 18+ är dumma nog att köpa droger via Facebook. Allt är loggat, chattar, IP, telenr. Spelar ingen roll om du fejkar din användare.
Gratis info, easy case.
2016-02-26, 09:51
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryLjung
Extremt efterblivet. Endast folk under 18+ är dumma nog att köpa droger via Facebook. Allt är loggat, chattar, IP, telenr. Spelar ingen roll om du fejkar din användare.
Gratis info, easy case.
Självklart som fan att man inte är dum nog att deala/köpa med sitt riktiga konto men gör man ett låtsas konto bakom en bra VPN kommer inte blågrisarna slösa massa tid och pengar på att leta upp en.
2016-02-26, 09:53
  #5
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryLjung
Extremt efterblivet. Endast folk under 18+ är dumma nog att köpa droger via Facebook. Allt är loggat, chattar, IP, telenr. Spelar ingen roll om du fejkar din användare.
Gratis info, easy case.


Instämmer!

Det känns lite väl riskfyllt att göra några affärer på Facebook som ska ha koll på allt du gör i princip, speciellt om man har skiten på mobilen där dom ska ha tillgång till i stort sett allt som går att få tillgång till.

Sen är väl risken att bli blåst hyfsat stor eftersom jag tvivlar på att dom kör med escrow i dessa grupper.
2016-02-26, 10:13
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qbc.
Självklart som fan att man inte är dum nog att deala/köpa med sitt riktiga konto men gör man ett låtsas konto bakom en bra VPN kommer inte blågrisarna slösa massa tid och pengar på att leta upp en.

Ja eller så smsar du din kran med kodord från kontantkort: tja ska vi käka lunch om 5? Ska vi lana om 20minuter? Etc.

Sitta och logga in på fejkkonto i en privatgrupp på fejjan med vpn och tro att handla gräs är rocket science liksom.
Gör allt bara svårare.
2016-02-26, 13:35
  #7
Medlem
Också blivit inbjuden till diverse knarkgrupper på Facebook. Trodde först att det var ett skämt, men icke.

SÄLJER TRAMADOL RING MIG PÅ <nummer> KAN HÄMTAS <adress>

Visserligen väldigt (relativt) små och hemliga grupper men det är ju sanslöst dumt vilket som.
2016-03-11, 21:21
  #8
Medlem
vilken sida? antar att det inte finns en i Skåne?
2016-03-11, 21:48
  #9
Medlem
polisen låter droger flöda fritt i detta land efter omorganisationen.
problemet med fejjan är att skiten finns där förevigt.
__________________
Senast redigerad av fonzen 2016-03-11 kl. 21:50.
2016-03-12, 13:44
  #10
Medlem
Låter väldigt riskfullt. Ganska dumt om du frågar mig att köpa droger via FB, simple logic.
2016-03-12, 14:56
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
polisen låter droger flöda fritt i detta land efter omorganisationen.
problemet med fejjan är att skiten finns där förevigt.

Det tror jag inte, dem gjorde en stor razzia idag, möjligtvis att dem skiter lite i brukarna men inte i stora dealers!
2016-03-17, 21:23
  #12
Medlem
Vart hittar man dessa sidor? Kan ju inte bara dyka upp av en slump tänker jag.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback