Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-03-08, 15:59
  #133
Medlem
fernebos avatar
Sluta nu!

Om vi istället diskuterar seriens framtid, så dröjer det dessvärre innan fortsättningen kommer:

Citat:
Steven Knight Confirms ‘Taboo’ Season 2.

Production Starts Late 2019 or Early 2020.

http://collider.com/taboo-season-2-update/
Citera
2019-05-23, 12:39
  #134
Medlem
Tom Hardy levererar som alltid, en mycket svår roll att spela men han gör det fenomenalt. Även om övriga skådepelare spelar sina respektive roller perfekt så vill jag framförallt nämna en skådespelare som hamnar något i skuggan med mindre roller oftast men som även han gjort ett fint jobb och det är Stephen Graham(Atticus).

Scenografin, miljön, musiken....vackert.

Karaktärerna är välskrivna, och spelet som sker mellan dem håller en konstant på tå.
Handlingen och karaktärernas bakgrundshistoria(med, för oss, ännu okända detaljer) är väl genomtänkt.
Elementen av det spirituella/häxkonsterna/råheten är ett välkommet element. Man gör det på ett sådant sätt att det höjer serien ytterligare.

Första säsongen är ett mästerverk.
Citera
2022-03-25, 07:07
  #135
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Jag har inte tidigare sett serien. Ni som har sett den, är ni nöjd över att ha sett serien?
Citera
2022-03-25, 08:43
  #136
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Jag har inte tidigare sett serien. Ni som har sett den, är ni nöjd över att ha sett serien?
Jag var mycket nöjd med serien om jag kommer ihåg rätt. Bra blandning av intriger, mystik/övernaturligt, miljö mm. Hoppas på en fortsättning.
Citera
2022-03-25, 10:32
  #137
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Jag har inte tidigare sett serien. Ni som har sett den, är ni nöjd över att ha sett serien?
Jupp, den är verkligen sevärd och jag vill ha säsong 2 NU!
Citera
2022-03-25, 18:17
  #138
Medlem
Roobans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Jupp, den är verkligen sevärd och jag vill ha säsong 2 NU!

Den som väntar på något gott...

Citat:
At this point, it appears that Taboo season 2 will not premiere until late 2023 at the earlies

https://thecurrent-online.com/entert...season-2/2187/
Citera
2023-04-22, 08:26
  #139
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rooban
Den som väntar på något gott...



https://thecurrent-online.com/entert...season-2/2187/
Jag ser inte att säsong 2 existerar.
Citera
2023-04-22, 08:43
  #140
Medlem
mikkelbergs avatar
Bästa serien någonsin, får verkligen hoppas
Citera
2023-08-17, 20:05
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Jag har inte tidigare sett serien. Ni som har sett den, är ni nöjd över att ha sett serien?

Jag såg den för några år sedan, och har precis sett om den. Hög kvalité på allt.

Om du har Netflix så har du t.o.m. 10/9 på dig att se den där.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback