Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-24, 17:30
  #85
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Jag är ingen maskin du klickar en knapp på för en recension tyvärr. Jag ber om ursäkt. Jag ville bara visa min uppskattning för vad den här substansen ger. Och jag litar på min uppfattning. Jag har stor erfarenhet av alla dessa substanser i fråga och jag vet vad jag gör.

Nej jag rekommenderar ingen att blanda något, eller ens vidröra någon drog. Tack för mig.

Lättkränkt?

Är detta som den där andra 2cB som höll i sig 18h..?

Är detta ett sjysst rus?
Citera
2018-01-24, 18:15
  #86
Medlem
Reactants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Lättkränkt?

Är detta som den där andra 2cB som höll i sig 18h..?

Är detta ett sjysst rus?

Kan inte minnas sist jag kände mig kränkt, speciellt inte av små avatarer på en skärm
Jag gillar ruset, jag har inte testat 2cb så jag kan inte jämföra men jag skulle säga att den håller sig i 7-10h kanske, lång come-up. Knappa visuals, lugn stimulans och mycket välbehag. Light-light MDMA-vibes med lite extra visuellt gung.
Citera
2018-01-24, 18:56
  #87
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Kan inte minnas sist jag kände mig kränkt, speciellt inte av små avatarer på en skärm
Jag gillar ruset, jag har inte testat 2cb så jag kan inte jämföra men jag skulle säga att den håller sig i 7-10h kanske, lång come-up. Knappa visuals, lugn stimulans och mycket välbehag. Light-light MDMA-vibes med lite extra visuellt gung.

Det där låter faktiskt väldigt lockande. Ska nog klicka hem ett g eller så.

Vad tog du för doser då? Går det att refilla & hur intog du det?

(Ska läsa igenom tråden också)
Citera
2018-01-24, 19:27
  #88
Medlem
Reactants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Det där låter faktiskt väldigt lockande. Ska nog klicka hem ett g eller så.

Vad tog du för doser då? Går det att refilla & hur intog du det?

(Ska läsa igenom tråden också)

Jag har tagit denna o doser om 10 samt 20mg oralt, blandat med annat. Denna går grymt fint med mdma. Refills vet jag inte.
Citera
2018-01-24, 20:15
  #89
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Jag har tagit denna o doser om 10 samt 20mg oralt, blandat med annat. Denna går grymt fint med mdma. Refills vet jag inte.

Verkar vara lite visuals? Isf tråkigt Det är det jag är ute efter...
Citera
2018-01-24, 21:08
  #90
Medlem
Reactants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Verkar vara lite visuals? Isf tråkigt Det är det jag är ute efter...

Ja, är man ute efter visuals är denna definitivt utesluten. Vill man ha en mysig, mild fenetylamin för en mysig utflykt eller använda denna som bas/boost för andra passande substanser så är den riktig bra.
Citera
2018-01-24, 21:10
  #91
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Ja, är man ute efter visuals är denna definitivt utesluten. Vill man ha en mysig, mild fenetylamin för en mysig utflykt eller använda denna som bas/boost för andra passande substanser så är den riktig bra.

Men då kan den inte vara särskilt lik 2-cb? Jag provade den back in the days och hade massa visuals. Ingen överdriven dosering heller för den delen...
Citera
2018-01-24, 21:16
  #92
Medlem
Reactants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Men då kan den inte vara särskilt lik 2-cb? Jag provade den back in the days och hade massa visuals. Ingen överdriven dosering heller för den delen...

Jag kan inte jämföra med 2-cb, ingen erfarenhet. Om dosen höjs, kanske 30-40mg så är det möjligt att visualsen blir feta. Icke vet jag men är absolut nyfiken
Citera
2018-01-24, 22:42
  #93
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Jag har tagit denna o doser om 10 samt 20mg oralt, blandat med annat. Denna går grymt fint med mdma. Refills vet jag inte.

Ja låter som ett väldigt kul komplement, finns inget bättre än candyflipps/hippieflipps.
Citera
2018-01-24, 23:05
  #94
Medlem
Reactants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Ja låter som ett väldigt kul komplement, finns inget bättre än candyflipps/hippieflipps.

Jag började den resan men 20mg 2-cb-fly och 10mg o-pce. Kan lova att även dom två är som handen i handsken. Total skrattnoja, jag o min polare som ba va på pce gjorde kullerbyttor i soffan i kanske en h och flabbade fram en stadig träningsverk. Var ngn timme efter det som mdma och lustgas kom in i bilden.
Citera
2018-01-29, 22:46
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Jag började den resan men 20mg 2-cb-fly och 10mg o-pce. Kan lova att även dom två är som handen i handsken. Total skrattnoja, jag o min polare som ba va på pce gjorde kullerbyttor i soffan i kanske en h och flabbade fram en stadig träningsverk. Var ngn timme efter det som mdma och lustgas kom in i bilden.

Låter som en kul kombo. Har du upplevt nåt illamående på 2c-b-fly eller O-pce, enskilt eller i kombination?

Min mage brukar vara ganska känslig på serotonerga hallucinogener, bubblig och orolig på gränsen till ångestframkallande. Har tidigare testat liknande kombinationer som den du körde. MXE och 2c-e var kul på flera plan, nästan en utomjordisk-religiös upplevelse... mådde inte ett dugg illa vad jag minns. Men 3-Meo-PCP och 4-ho-met kräktes jag som fan av, följt av en massa ångest.
Citera
2018-03-05, 22:04
  #96
Medlem
Är den värt att klicka hem från zh?
Utländska sidor så sägs den vara väldigt bra och mysig, men här på fb säger folk något annat och blandat..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback