Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-20, 15:24
  #601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussylickern
Så jävla bra att alla får veta hur den mannen har stalkat Peter i så många år.
Henrik Persson är ett påhittat namn som stalkern från Frölunda använder.
I den nya anmälan finns ca 10 st. Hotbrev skickat av stalkern från Frölunda till P och en massa annat samt de profiler han skriver här.
Det finns också en fd granne till P som tog ett foto på stalkerns nummerskylt när han spreyade på Peters bil och skar sönder hans däck. Den sjuka snubben måste snart få ett långt straff

Citat:
Ursprungligen postat av Franz033
Men Peter säger ju klart och tydligt att han inte vet vem det är som står bakom hoten. Om nu "Frölunda-stalkern" är den skyldige och vqsrit efter Peter i många år, så borde väl förfan tillochmed Peter lägga ihop ett och ett?
Jag har för mig att namnet HP har dykt upp innan i utredningar runt Peter, att det skulle vara han som står bakom de profilerna/namnet.
Det finns ingen ny anmälan med 10 hotbrev, om den inte är jävligt ny! Isådanfall skulle jag vilja att du luskar fram ett K-nummer till mig, för jag tror dig inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Mammamia66
Det är väl klart att P vet vem som skickat breven. Det är bara Frölunda stalkern som gjort brott mot P under alla år. Hur vet jag att det finns en anmälan? Jo jag har hjälpt till lite med att kunna ta fram bevis till vem som ligger bakom alla nicknamnes. Peter använder inte Facebook längre och har tagit bort alla därifrån. Under de sista 2 åren har P skrivit nånsens där för att få stalkern från Frölunda att skriva förtal på sociala medier om det P lagt ut. Ett bete som P säger. Han driver bara med stalkern och de som inte känner P . Sedan håller P koll på vem som besökt hans sida och när stalkern har sett inlägget så tar P ett screenshot och tar bort inlägget. Kommer det sedan ett inlägg om detta han skrev på sociala medier så kan han härleda det till rätt person. Flashback lämnar inte ut IP nummer vilket vore lättast såklart för spårning men nu fick han ta en annan väg för att få fast stalkern. Vi är några som hjälpt till men det är inlämnat nu så jag kan berätta detta utan att förstöra hans plan. Ganska så smart
Spårning av brev och dess innehåll har gjorts på ett annat smart sätt så de vet vem som skrivit breven och jag också
Det ser ut som de även kommer ta med allt som stalkern har gjort sedan många år tillbaka i tiden och det är bra för då blir det ett längre straff. K- nummer har jag ingen koll på och det skulle jag inte skriva ut här ändå.
Om nu P gjorde brott? Så här han fått avtjäna sitt straff. Men det är inte rätt att en idiot förföljer, hotar och stalkar Peter för något han har avtjänat. Och sedan vill jag hjälpa honom att få ha sin dotter ifred. Peter är en skötsam man och en snäll och bra pappa. Det kan jag skriva under på så flickan måste få veta sanningen om de där 2 som finns i hennes närhet.

Åh där skulle jag säga att du har målat in dig rätt så rejält i hörnet inuti det nysketna blåa skåpet!
2021-05-20, 21:48
  #602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franz033
Åh där skulle jag säga att du har målat in dig rätt så rejält i hörnet inuti det nysketna blåa skåpet!

Ooooopppps!
2021-05-21, 10:49
  #603
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franz033
Åh där skulle jag säga att du har målat in dig rätt så rejält i hörnet inuti det nysketna blåa skåpet!

Citat:
Ursprungligen postat av fleshnose
Ooooopppps!

Hahahahaha! Inte för att nån tvekat innan iofs 🤷‍♂️

Jag tänkte lite på Peewee’s dotter. Hon är ju i dejtingålder nu. Stackars den pojk som ger sig in i den familjen... Fast visserligen, Peewee är ju iofs en väldokumenterad liten fegis som bara ger sig på kvinnor och gamlingar.

Undra hur hon ser på fantasin att Peewee köpte den där lägenheten på uppmaning av henne (Om det nu ens finns någon lägenhet). Det enda som konstaterats sant kring Peewee är väl att han är en tunnhårig (skallig?) steroidmissbrukare, stalkar kvinnor och slår gubbar. En lögnhals av rang med förstås.
2021-05-21, 11:31
  #604
Medlem
Det är väl jättebra att stalkern från Frölunda åker dit. Han har ju förföljt Peter lång tid och skrivit förtal som att Peter har slagit sina kvinnor mm. Det är nog mest avundsjuka att han är så liten och klen mot Peter och att han inte är pappa till flickan. I vilket fall så är det ett brott som stalkern från Frölunda gjort mot Peter och han ska dömas. Peter skrev sms till sin tjej när hon var otrogen mot honom. Något annat har han inte gjort. Han har aldrig slagit någon tjej som stalkern från Frölunda vill göra sken av. Det är ett grovt förtal som ska straffas. Jag är väl den här som känner Peter bäst och det finns inte mycket som är sant på denna tråden. Peter är en oerhört snäll människa som inte hotar eller slår. Mig har han alltid behandlat bra och varit en god vän i ca 35 år. Det han har gjort är att träffa fel kvinnor som inte behandlat honom schysst . Jag varnade honom för en av dem då jag såg hur sjuk hon var. De 2 sista kvinnorna är självupptagna och narcesistiska kvinnor som inte bryr sig om hur de gör andra ledsna. De ljuger ,är otrogna och skyller sen ifrån sig på männen som inte har gjort något. När Peter har friska kvinnor så har det aldrig hänt något men när han tyvärr träffat på sjuka och skadade kvinnor så har han sagt ifrån. Det är bra gjort av honom att inte acceptera när någon gör sjuka handlingar som dessa kvinnor gjort. Peter är en man med stark karaktär och är inte rädd för att säga ifrån när någon gör fel varken mot kvinnor eller män.
Dottern kommer få reda på allt förr eller senare
2021-05-21, 16:35
  #605
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammamia66
Det är upp till dottern om hon vill träffa sin pappa eller ej PUNK! Hon är över 16 år.

Sedan tar man aldrig ett barn ifrån sin pappa vad han än har gjort. Har mannen gjort ett brott så får han avtjäna sitt straff men när det är klart så ska man se till så barnet får ha sin pappa. Annars är det något fel i huvudet på kvinnan. Och det finns inget barn som inte vill träffa sin pappa om inte den ena föräldern har satt press på barnet eller förtalar .PUNKT!

Om Ward är lika kontrollerande i sin relation med sina barn som han är i sina relationer med kvinnor så är det lätt att förstå att barnen tar avstånd från honom.
Bara löjligt att du lägger skulden på mamman för att Ward inte har kontakt med dottern. Dottern väljer väl själv om hon vill ha honom i sitt liv?
2021-05-22, 22:28
  #606
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrPwgym
www.facebook.com/peter.johansson231
Är detta hans riktiga konto?

https://www.youtube.com/watch?v=6Rpl48hakMc&t=18s

Skall man skratta eller gråta?


Nu har Peter gått in och börjat kommentera videon. Han använder inte sitt riktiga namn (som vanligt).
Känner dock igen detta med mellanslag innan punkt och kommatecken samt uttrycket ”göra brott”.
Sedan samma visa... ”stor och stark”, ”avundsjuk” och ”otrogen”.

Han är verkligen inte psykiskt frisk. Hur kan han tro att folk går på det han skriver?
Jag måste erkänna att jag är road av att läsa om denna människa, men samtidigt lider jag med hans barn.
2021-05-23, 01:04
  #607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenGul1900
Nu har Peter gått in och börjat kommentera videon. Han använder inte sitt riktiga namn (som vanligt).
Känner dock igen detta med mellanslag innan punkt och kommatecken samt uttrycket ”göra brott”.
Sedan samma visa... ”stor och stark”, ”avundsjuk” och ”otrogen”.

Han är verkligen inte psykiskt frisk. Hur kan han tro att folk går på det han skriver?
Jag måste erkänna att jag är road av att läsa om denna människa, men samtidigt lider jag med hans barn.

Peter Ward är onekligen en tickande bomb.
Jag hoppas verkligen han förblir singel resten av sitt liv. Peter är den typen som förr eller senare dödar sin partner.
2021-05-24, 10:55
  #608
Medlem
Peter är bra och alltid ärlig och behandlar alla schysst om du behandlar honom ok.
Annars säger han ifrån
Idag säger jag Grattis till Peter och hans nya FRU
All lycka till er
2021-05-24, 12:10
  #609
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussylickern
Peter är bra och alltid ärlig och behandlar alla schysst om du behandlar honom ok.
Annars säger han ifrån
Idag säger jag Grattis till Peter och hans nya FRU
All lycka till er

Ett speciellt lycka till önskas hans NYA FRU, det lär hon behöva.
2021-05-24, 12:33
  #610
Moderator
blomvattnares avatar
Dags att låsa denna tråd.

Om något nytt händer som handlar om pågående brott, där det kan bevisas att något är polisanmält eller liknande kan någon moderator i detta delforum kontaktas för diskussion om eventuell upplåsning av tråden.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback