Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-07, 13:34
  #97
Avstängd
Ahh stämmer inte! Känner Peter Wards pöjk å han så att Peter jobbar med ett projekt mot doping och föreläser på skolor med en annan kille som hette Mats Karell nåt sånt. Han har också köpt ett gym som håller på att byggas upp i Tranås. Han är i Kungälv nu med sin tjej och ser på handboll hörde jag. Magdalena Hamp har flippat ur sägs det på gymmet och nu har hon en ny sterioidmonster. Det går rykten att hon fått sparken för hon var otrogen igen på jobbet. Jag har läst den här tråden länge och följt vad som händer på både Peters och Magdalenas Facebooksidor. Maria Johansson vet jag inget om men jag måste säga att Peter haft otur med sina tjejer som har varit falska mot honom och otrogna mm. Jag skulle också blivit förbannad. Men kanske inte lagt ut henne på en dejtsajt. Det verkar som han nu har tagit tag i sitt liv å tar avstånd från dopning i vilket fall. Jag tror att det var strioiderna som påverkade honom till mindre bra beslut men som tur var blir han ju aldrig våldsam. Då hade jag sett detta med helt andra ögon. Nu hoppas jag det går bra för honom. Han har duktiga och fina barn som behöver honom. Det är ju inget dumhuvud vi talar om! Han är lärare och fysioterapeut. Duktig har jag hört och har många kunder. Så kan han bara hålla sig ifrån kvinnor som inte är stabila så kommer det gå bra för honom tror jag. Den som skriver här mest är väl en älskare till någon av Maria Johansson eller Magdalena Hamp och vill Peter illa. Det är inte rätt att nätroll skriver falska uppgifter om Peter lika lite som Peter gjorde och blev straffad för. Jag ser det som en osäker liten pojke som förföljer honom och är nog mest avundsjuk bara på Peter
2017-05-09, 14:05
  #98
Medlem
gaylordfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MariaMagdalena123
Ahh stämmer inte! Känner Peter Wards pöjk å han så att Peter jobbar med ett projekt mot doping och föreläser på skolor med en annan kille som hette Mats Karell nåt sånt. Han har också köpt ett gym som håller på att byggas upp i Tranås. Han är i Kungälv nu med sin tjej och ser på handboll hörde jag. Magdalena Hamp har flippat ur sägs det på gymmet och nu har hon en ny sterioidmonster. Det går rykten att hon fått sparken för hon var otrogen igen på jobbet. Jag har läst den här tråden länge och följt vad som händer på både Peters och Magdalenas Facebooksidor. Maria Johansson vet jag inget om men jag måste säga att Peter haft otur med sina tjejer som har varit falska mot honom och otrogna mm. Jag skulle också blivit förbannad. Men kanske inte lagt ut henne på en dejtsajt. Det verkar som han nu har tagit tag i sitt liv å tar avstånd från dopning i vilket fall. Jag tror att det var strioiderna som påverkade honom till mindre bra beslut men som tur var blir han ju aldrig våldsam. Då hade jag sett detta med helt andra ögon. Nu hoppas jag det går bra för honom. Han har duktiga och fina barn som behöver honom. Det är ju inget dumhuvud vi talar om! Han är lärare och fysioterapeut. Duktig har jag hört och har många kunder. Så kan han bara hålla sig ifrån kvinnor som inte är stabila så kommer det gå bra för honom tror jag. Den som skriver här mest är väl en älskare till någon av Maria Johansson eller Magdalena Hamp och vill Peter illa. Det är inte rätt att nätroll skriver falska uppgifter om Peter lika lite som Peter gjorde och blev straffad för. Jag ser det som en osäker liten pojke som förföljer honom och är nog mest avundsjuk bara på Peter

Ja han är ju självklart oskyldig, eller hur ditt kioskmongo
Har du läst domen....

Förstår inte hur man kan försvara ett sådant stort svin
2017-05-09, 15:40
  #99
Avstängd
Jag försvarar ingen! Jag säger bara att det finns ingen rök utan eld och vad jag har hört så har den sista kvinnan inte alla hästar hemma.
2017-05-13, 17:04
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MariaMagdalena123
Så fort någon skriver något positivt om PW så är det PW SJÄLV 🤣😂🤣hihuhuhua. Nä jag tror inte PW läser detta ens. Jo han har nog gått in här en gång när han kom ut!
Skulle jag läsa detta om jag visste att folk skrev om mig? Nä! Så jag tror inte PW heller läser. Sedan får man bara ha ett konto här och det håller nog flashback koll på skulle jag tro. Jag har läst domen och jag är medveten om brotten. Säger inget om det.
Har man gjort något olagligt så ska man lagföras! Jag säger bara att de kvinnor PW har haft kanske inte har varit så ärliga emot honom. Det finns alltid en bakomliggande faktor som har utlöst en bomb å det kan hända vem som. Å När den briserarade hos PW så tappade han kontrollen över sina känslor. Det kan hända den bästa! Med tanke på de rykten som går om den sista målsägaren så kan jag till viss del förstå PW. (Men inte sitt handlande)Nu hoppas jag emellertid att han har fått hjälp på anstalt och den tjej han träffar nu är vettig och ärlig mot honom. Jag tror inte Peter bara haft 2 kvinnor i sitt liv! Ponera att han haft 20 kvinnor! Då måste han varit med om många "göra slut" stunder! Konstigt att inte fler har blivit uthängda på nätet då! Nä jag är tämligen säker på att PW haft otur med dessa två som varit oärliga mot honom. ( med det sagt försvarar jag inte hans agerande ) Jag menar bara på att
Man kan va vilket rövhål eller kioskmongo som helst, men det är alltid 2 i en relation och det är aldrig ens fel ! Det är något som alla BORDE fatta.
Jag har följt denna tråd sedan april 2016 då jag hörde om detta på gymmet. Å jag har länge velat säga något men avvaktat. Bor i Kungälv å har hört alla teorier. Nu tog jag en nypa mod till mig å säger min åsikt!

Att Peter Ward tappade sina kontrollen över sina känslor är väl en sak, men det är inte acceptabelt att agera på det sättet som han gjorde, det måste du fatta själv! Det går inte att bortförklara med att säga att han har haft otur med 2 kvinnor. De 2 kvinnorna hade otur att träffa Peter! Han är inte socialt mogen att ha relationer utan borde gå i terapi! Det är bara att beklaga att Peter Ward har lyckats lura ännu en kvinna att han är något att ha. Hon kommer naturligtvis att inse att han är ett stort rövhål och ett kioskmongo, vi får bara hoppas att hon inte behöver gå igenom allt som de övriga kvinnorna har behövt göra!
2017-05-13, 17:12
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MariaMagdalena123
Så fort någon skriver något positivt om PW så är det PW SJÄLV 🤣😂🤣hihuhuhua. Nä jag tror inte PW läser detta ens. Jo han har nog gått in här en gång när han kom ut!
Skulle jag läsa detta om jag visste att folk skrev om mig? Nä! Så jag tror inte PW heller läser. Sedan får man bara ha ett konto här och det håller nog flashback koll på skulle jag tro. Jag har läst domen och jag är medveten om brotten. Säger inget om det.
Har man gjort något olagligt så ska man lagföras! Jag säger bara att de kvinnor PW har haft kanske inte har varit så ärliga emot honom. Det finns alltid en bakomliggande faktor som har utlöst en bomb å det kan hända vem som. Å När den briserarade hos PW så tappade han kontrollen över sina känslor. Det kan hända den bästa! Med tanke på de rykten som går om den sista målsägaren så kan jag till viss del förstå PW. (Men inte sitt handlande)Nu hoppas jag emellertid att han har fått hjälp på anstalt och den tjej han träffar nu är vettig och ärlig mot honom. Jag tror inte Peter bara haft 2 kvinnor i sitt liv! Ponera att han haft 20 kvinnor! Då måste han varit med om många "göra slut" stunder! Konstigt att inte fler har blivit uthängda på nätet då! Nä jag är tämligen säker på att PW haft otur med dessa två som varit oärliga mot honom. ( med det sagt försvarar jag inte hans agerande ) Jag menar bara på att
Man kan va vilket rövhål eller kioskmongo som helst, men det är alltid 2 i en relation och det är aldrig ens fel ! Det är något som alla BORDE fatta.
Jag har följt denna tråd sedan april 2016 då jag hörde om detta på gymmet. Å jag har länge velat säga något men avvaktat. Bor i Kungälv å har hört alla teorier. Nu tog jag en nypa mod till mig å säger min åsikt!


Är du efterbliven på riktigt!? Man har inte ett sådant brottregister för att ev kvinnor varit lite stygga mot han. Du är psykiskt sjuk och ska inte vara i närheten av kvinnor! Finns liksom inget förvara!normala människor lämna idioter till partners! Inte förfäljrr dom
2017-05-13, 20:14
  #102
Medlem
MariaMagdalena123 ... då har han lyckats dupera dig också. Den som ställer dig på PW's sida efter att ha satt sig in i ärendet är nog nära att själv fälla in i psykopatfacket. Så länge PW inte tar emot behandling och förstår att han måste förändras så kommer han att vara farlig för kvinnor. Han har gått över gränsen en, två ... alldeles för många gånger! Du kan bli sårad, ledsen, förtvivlad, arg, osv osv om du känner dig illa behandlad eller kränkt av en partner MEN du går inte över gränsen och utsätter andra för sådant som PW gjort. Bara denna bitterhet han bär omkring på som gör att han ideligen kastar skit på tjejerna och deras nya partners. Och att försöka höja sig själv genom att försöka förminska någon annan är så patetiskt. Väx upp!
2017-05-14, 08:01
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Give-me-a-break
MariaMagdalena123 ... då har han lyckats dupera dig också. Den som ställer dig på PW's sida efter att ha satt sig in i ärendet är nog nära att själv fälla in i psykopatfacket. Så länge PW inte tar emot behandling och förstår att han måste förändras så kommer han att vara farlig för kvinnor. Han har gått över gränsen en, två ... alldeles för många gånger! Du kan bli sårad, ledsen, förtvivlad, arg, osv osv om du känner dig illa behandlad eller kränkt av en partner MEN du går inte över gränsen och utsätter andra för sådant som PW gjort. Bara denna bitterhet han bär omkring på som gör att han ideligen kastar skit på tjejerna och deras nya partners. Och att försöka höja sig själv genom att försöka förminska någon annan är så patetiskt. Väx upp!
Han kommer nog tyvärr aldrig att ändra på sig. Tycker synd om tjej efter tjej som drabbas. Så fort en tjej vill göra slut så hängs hon ut på diverse sidor. Den sista stackars tjejen fick falska fejkade profiler på dejtingsidor samt sexsidor. Denna pojke, säger inte man för det ordet kan han inte stava till, behöver mycket hjälp. Varför lämnar han henne inte ifred? Hon har för länge sen gått vidare o träffat en underbar, fin, trevlig omtyckt man. Låt de två få njuta av deras kärlek tillsammans. Hon fick aldrig känslor för PW och det är bara att acceptera. Tror hon redan från början kände att det var mycket som var fel på den pojken.
2017-05-18, 21:21
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MariaMagdalena123
väldigt nära och jag tror de uppgifter jag fått är sanna. Jag tränade på samma gym som Peter och han var alltid trevlig och hjälpsam. Omtyckt där! Magdalena var också med Peter ibland och de såg så kära ut. Även om nu Peter är ett svin så måste Magdalena ha gjort något som retat upp honom ordentligt. Jag tror på uppgifterna där om att hon var otrogen mot honom. Annars hade han inte flippat ur så. Det verkar rimligt! Det är alltid två som bråkar och aldrig bara ens fel! Det har jag lärt mig och jag tycker att många kastar oförfogad skit här. Den här sidan borde tas bort! Den drabbar målsägare lik väl som gärningsman 😣
Det händer dagligen att folk bråkar och är otrogna mot varandra och hämnas genom att lägga ut gamla bilder eller sexfilmer. Det är ingen mördare eller våldsman vi talar om. Det är en man som spårat ur i kärlekens lek och där är man två.

Ta bort den här sidan! För bådas skull så de kan gå vidare.....

Å jag är inte köpt! Jag står på egna ben å har min åsikt!

Allt du skriver är bara lögner och påhitt, va har du för belägg att dina uppgifter är sanna?
Du säger att du känner Peter Ward väl, det är inte sant eftersom han inte har några vänner. En psykopat kan inte vårda sociala relationer och personer som umgås med psykopater till slut tar avstånd från dem.

Den här tråden är startad för att varna kvinnor för Peter Ward och hans störda beteende.
Vi vill inte att fler kvinnor ska behöva gå igenom det som Maria och Magdalena genomlidit.
2017-05-23, 11:21
  #105
Medlem
Det är detta som är så skrämmande med människor som lider av Narcissistisk personlighetsstörning.
De har ingen självinsikt, lägger skulden på offret och det värsta du kan göra mot en sådan människa är att lämna han/hon.
Det enda man kan göra är att ha "No contact" vilket Magdalena uppenbarligen försökte göra.

Det spelar ingen roll hur man så gärna vill försöka motbevisa, förklara. Narcissisten har aldrig fel. Dom är så själsligt tomma och den form av "empati" dom tror sig känna är när du kränker narcissiten då spelar dom offer och kör diverse gaslightning tekniker ,använder sina "flying monkeys" för att försöka få dig tillbaka eller återuppbygga sitt egna skadade anseende.

Nej du Peter Ward, hur många nick har du här på Flashback?? Vi skattar åt din dumhet och din tro att vi faktist "köper" att du inte skriver i denna tråd.
Du ÄR avslöjad!
2017-05-23, 11:36
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MariaMagdalena123
Ahh stämmer inte! Känner Peter Wards pöjk å han så att Peter jobbar med ett projekt mot doping och föreläser på skolor med en annan kille som hette Mats Karell nåt sånt. Han har också köpt ett gym som håller på att byggas upp i Tranås. Han är i Kungälv nu med sin tjej och ser på handboll hörde jag. Magdalena Hamp har flippat ur sägs det på gymmet och nu har hon en ny sterioidmonster. Det går rykten att hon fått sparken för hon var otrogen igen på jobbet. Jag har läst den här tråden länge och följt vad som händer på både Peters och Magdalenas Facebooksidor. Maria Johansson vet jag inget om men jag måste säga att Peter haft otur med sina tjejer som har varit falska mot honom och otrogna mm. Jag skulle också blivit förbannad. Men kanske inte lagt ut henne på en dejtsajt. Det verkar som han nu har tagit tag i sitt liv å tar avstånd från dopning i vilket fall. Jag tror att det var strioiderna som påverkade honom till mindre bra beslut men som tur var blir han ju aldrig våldsam. Då hade jag sett detta med helt andra ögon. Nu hoppas jag det går bra för honom. Han har duktiga och fina barn som behöver honom. Det är ju inget dumhuvud vi talar om! Han är lärare och fysioterapeut. Duktig har jag hört och har många kunder. Så kan han bara hålla sig ifrån kvinnor som inte är stabila så kommer det gå bra för honom tror jag. Den som skriver här mest är väl en älskare till någon av Maria Johansson eller Magdalena Hamp och vill Peter illa. Det är inte rätt att nätroll skriver falska uppgifter om Peter lika lite som Peter gjorde och blev straffad för. Jag ser det som en osäker liten pojke som förföljer honom och är nog mest avundsjuk bara på Peter


Antingen är du en av Peters "flying monkeys" eller så är du Peter själv. Strunt sak samma.
En narcissist skulle inte ha självinsikt nog att förstå att felet inte ligger i offret. Men är du en av Peters flying monkeys varsågod och läs lite om denna störning som Peter lider av. Sen tycker jag ( ett hett tips till dig) dra så fort du kan, spring fort som fan! Men konfrontera aldrig en sådan sjuk människa dom avskyr att bli motbevisade och kommer göra allt dom kan för att inte bli "avslöjade" http://vuxnabarn.nu/narcissism/narci...ghetsstorning/
2017-05-27, 12:01
  #107
Medlem
svartpavitts avatar
Jag såg den här individen igår. Han verkar ha rasat i vikt, i jämförelse med hur han såg ut på bilderna tidigare. Kände igen honom på ansiktet, och dessutom kom han ifrån ett gym. Om det nu var han, men jag tror det.
2017-06-11, 13:24
  #108
Medlem
Är det en tillfällighet att alla PWs Facebookvänner förekommer på Lexbase?
Alla har begått brott i nära relationer, men det är väl skönt för PW att få stöttning från personer som har liknande erfarenheter och samma värderingar.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback