Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-06, 19:39
  #73
Medlem
Hmm, haft idrott med denna kille i skolan. Jäkligt snäll , dumsnäll till och med kanske? Omtyckt var han också!

Han slutade mitt i terminen sen kom ryktena fram om dopningen och han sjönk nog i allas ögon och sedan bortglömd..

Blir jäkligt förvånad nu när man läser allt detta om honom... Lite synd om honom att han inte inser vad han håller på men vaafan, svin, äckel?
2017-03-06, 19:44
  #74
Avstängd
Måste säga att den här tråden är rätt osmaklig. Handlar ju om förföljelse av PW. Och nä, jag känner inte snubben. Klart han är en idiot. Men att stalka honom på FB leder väl inte till något positivt? Så vitt jag vet genom att ha läst tråden har han avtjänat sitt straff. Give the man a break. Han är knappast någon pedofil och förtjänar denna uppmärksamheten eller FB gatloppet.
__________________
Senast redigerad av AnalFisting 2017-03-06 kl. 19:51.
2017-03-06, 19:48
  #75
Medlem
Orcinus-orcas avatar
750 000 kr fick han punga för sin tvåa. Det verkar inte vara ett klipp med tanke på att en likande lägenhet på samma våning gick för 450 000 kr året innan.

https://minfil.org/iaR2w4b3b6/Se_vad...6_19.40.27.png

https://www.booli.se/bostad/64974
2017-03-06, 20:06
  #76
Medlem
Peter är en sjuk jävla äcklig psyko. Han kommer aldrig att bli frisk vart han än flyttar. Det är kört för han! Hoppas innerligt att han inte lyckas hitta en ny tjej.
Han är gränslös och manipulerande.
2017-03-06, 22:13
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porrladda
Hmm, haft idrott med denna kille i skolan. Jäkligt snäll , dumsnäll till och med kanske? Omtyckt var han också!

Han slutade mitt i terminen sen kom ryktena fram om dopningen och han sjönk nog i allas ögon och sedan bortglömd..

Blir jäkligt förvånad nu när man läser allt detta om honom... Lite synd om honom att han inte inser vad han håller på men vaafan, svin, äckel?

Ja svin, äckel eller psykopat det är många olika sker man kan kalla PW, har man följt hans hatkampanj mot BO så förstår man varför.

Inlägg av den här typen lägger inte en normal människa upp.

https://minfil.org/zc93w6bfbd/Peter_...6-06-27-20.png

Eller den här, PW erkände i rätten att han själv stod bakom profilen Anders Larsson.

https://minfil.org/B9R3wbbdbe/W2.jpg
__________________
Senast redigerad av Pooppower666 2017-03-06 kl. 22:16.
2017-03-07, 09:03
  #78
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AnalFisting
Måste säga att den här tråden är rätt osmaklig. Handlar ju om förföljelse av PW. Och nä, jag känner inte snubben. Klart han är en idiot. Men att stalka honom på FB leder väl inte till något positivt? Så vitt jag vet genom att ha läst tråden har han avtjänat sitt straff. Give the man a break. Han är knappast någon pedofil och förtjänar denna uppmärksamheten eller FB gatloppet.

Ja det ni håller på med visar ju på att ni inte är bättre. Att förfölja någon och lägga ut personliga handlingar är stalking och olagligt. Skärpning!
2017-03-07, 18:59
  #79
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnalFisting
Måste säga att den här tråden är rätt osmaklig. Handlar ju om förföljelse av PW. Och nä, jag känner inte snubben. Klart han är en idiot. Men att stalka honom på FB leder väl inte till något positivt? Så vitt jag vet genom att ha läst tråden har han avtjänat sitt straff. Give the man a break. Han är knappast någon pedofil och förtjänar denna uppmärksamheten eller FB gatloppet.

Citat:
Ursprungligen postat av Karl-alfred1234
Ja det ni håller på med visar ju på att ni inte är bättre. Att förfölja någon och lägga ut personliga handlingar är stalking och olagligt. Skärpning!

Då Peter Ward (numera Peter Olsson i Tranås) trots avtjänat straff inte rehabiliterats och insett vad han ställt till med och fortsätter i samma bana och riskerar med stor sannolikhet återfalla i brott. Då finns det fortsatta skäl till att hålla koll på Peter så inte fler råkar illa ut och får sina liv förstörda. Ändamålet helgar liksom medlet i detta fall.

Peter kan gärna berätta vad han vidtagit för åtgärder för att inte återfalla i brott och hur han ändrat på sig själv.
2017-03-07, 19:07
  #80
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
Då Peter Ward (numera Peter Olsson i Tranås) trots avtjänat straff inte rehabiliterats och insett vad han ställt till med och fortsätter i samma bana och riskerar med stor sannolikhet återfalla i brott. Då finns det fortsatta skäl till att hålla koll på Peter så inte fler råkar illa ut och får sina liv förstörda. Ändamålet helgar liksom medlet i detta fall.

Peter kan gärna berätta vad han vidtagit för åtgärder för att inte återfalla i brott och hur han ändrat på sig själv.

Oavsett. Alla inser snubben är korkad. Men faktum är att han inte, vad jag har läst har begått våldsbrott (med undantag av den där person han klippte till på parkeringen). Är väl rätt onödigt att "trigga" honom. Måhända har han insett att han är ett klappmongo. Den här tråden bidrar inte till hans rehabilitering.

Finns mängder av idioter ute i samhället, skall du hålla koll på alla?
2017-03-15, 20:05
  #81
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Koll på denne gubben skall vi har...Lider så med kvinnorna som utsatts.
2017-03-23, 21:04
  #82
Medlem
Har varit kompis med PW i 20 år. Sitter inne med massor av info gällande Peter. Allt fram till 2003. Det som sagts är sant. Dock så har det slagit slint i huvudet på honom. PW har stalkat och slagit ner pojkvänner långt tidigare typ 80:talet. Men han har aldrig dopat sig förr, vi var nämligen lika starka och storligtsmässigt lika, ungefär. Ådrorna har tillkommit senare, sannolikt med flytten till Kungälv. Slagit ner 2 killar på en krog i Göteborg: fotboja. Efter dom betalar han folk som slår ner killen nästintill medvetslös.PW är en spykopat, lider av hybris och totalt avsaknad av självinsikt och analytisk förmåga. Men nu med anabola och all annan skit han slänger i sig så har bomben inom honom briserat, för att uttrycka sig milt. Jag menar urkundsförfalskning, stalkar fullt synlig mitt på dan. Förlorar allt , till slut finns ingen återvändo, flytta du till Vetlanda, vi håller koll på dina datingsajter. Mot mig var han dock hur trevlig som helst, social förmåga var betydligt bättre än min. Träffade Maria när hon var gravid med Peter, hennes kompis var tillsammans med PW innan, och där hände det mycket. En polis ringde mig och förhörde sig angående PW som ett axplock. Slutligen lim i låset (har han gjort även på min tid)spraya bilen-jag menar en medelålders man, som nån så fyndigt skrev-bodybuilder wannabe. Så kan jag avslöja att denna skräckinjagande man, kissar i sängen. (förstahandsinfo).
2017-04-04, 08:35
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl-alfred1234
Ja det ni håller på med visar ju på att ni inte är bättre. Att förfölja någon och lägga ut personliga handlingar är stalking och olagligt. Skärpning!

Eftersom Peter Ward/Olsson har lagt bilder och inlägg på sin Facebook och valt att göra dem offentliga så är det inte längre personliga handlingar. Det va väl Peter Ward/Olssons syfte att så många som möjligt skulle se dem?
2017-04-04, 09:55
  #84
Medlem
DrPwgyms avatar
I det ögonblicket man publicerar något på Facebook så avsäger man sig äganderätten av materialet. Redan när man registrerade sitt konto på Facebook godkände man att de äger allt innehåll och kan använda det i vilket syfte de vill. Även vem som helst kan ladda ner något ifrån Facebook och använda det i valfritt syfte. Så publicerar man en bild offentligt på Facebook kan man inte gnälla efteråt ifall någon laddat ner den och publicerat den tex här.

Någon som vet ifall PW vistas i Göteborg eller Kungälv fortfarande?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback