Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2016-02-22, 22:37
  #49
Medlem
Min teori är att det är Politiker själva som sitter och sprider skrämselpropaganda. Fattar ni hur underbart det är att vara politiker idag?

De kan börja lägga ner skolor pga "finanskriser" och lägga pengarna i egen ficka. För nu finns det några att skylla på.
Citera
2016-02-22, 22:41
  #50
Avstängd
Bodiess avatar
2018 Ödesvalet förlorar man då så kan man lika gärna flytta.

Bra inlägg det är väldigt få som hoppas på framtiden men 2018 år ett ödes år blir vi inte av med alla som älskar Araber som kräver resurser då 2018 så blir vi aldrig av med dom 2022 så finns det så många Araber här så dom röstar bort Svenskarna.
__________________
Senast redigerad av Bodies 2016-02-22 kl. 22:43. Anledning: Rubrik:
Citera
2016-02-22, 22:42
  #51
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harigapa
Trotts att nästan alla tidningar ljuger och SVT på bästa sändningstid påminner om tider när folk hatade invandrare så hjälper det inte när Svensson går man ur huse för att neka asylboende för 25års killar/ensamkommande barn där dom bor.

Förra veckan så gjorde SVT en stor affär om en TYSK lasermannen herregud skytten i Malmö gjorde större intryck på mig än Lasermannen på den tiden och båda var dumma djävlar det funkar inte att skjuta svartskallar för att slippa dom.

Se bara på pojken i Trollhättan han ville dö som tur tog han väldigt få med sig men alla Araber gjorde en stor affär av det. Han är typisk killed by cop och ingen man minns om tio år.

Nu när psykvården stänger avdelningar och galningar får springa fritt så går ingen säker nästa galning kanske ger sig på Wasalopps åkare eller feta hemmafruar med dragvagn??

Se bara på det som hände i Partille ett bombhot och halva Göteborgs polis ryckte in för ett falsk larm?

Jag kan bara säga en sak sen så kan jag inte få medhåll från dom som lever på att tjäna pengar från media.
Sverige är skitnervöst och polisen är på helspänn och det beror på att folk mår så jävla dåligt.

1978 så liftade jag varje dag till ett sommarjobb och det var 2. 6 mil till den staden där jag jobbade.
I dag så liftar ingen................... Alla är rädda för vägpirater från EU

Problemet är väl att alldeles för få ser det verkliga problemet och tror att SD ska rädda dessa rädda människor från rädslan?
Hur vi ska kunna identifera det verkliga problemet och därefter lösa det är jävligt svårt i ett land fullt av rädda människor som tror att deras enda rädd-ning ligger i att rösta på SD.
Citera
2016-02-22, 22:43
  #52
Avstängd
En.Sann.Negers avatar
Massa1212 kör en klassisk vänstermanöver. Starta en trolltråd byggt på indicier och förljugna påståenden, för att sedan inte själv svara när kritiken haglar. Ovanligt.
Citera
2016-02-22, 22:56
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S2k18
Tyvärr så är de så desperata o måste bara smutskasta för att kunna skapa oro över invandring. Hade dessa människor inte varit anonyma hade det kommit mer vettiga grejer ur dem.

Hade våra politiker inte haft polisbeskydd hade också vettigare beslut, lagar och regler fattats!
Citera
2016-02-22, 23:10
  #54
Avstängd
Faceboknejtacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En.Sann.Neger
Massa1212 kör en klassisk vänstermanöver. Starta en trolltråd byggt på indicier och förljugna påståenden, för att sedan inte själv svara när kritiken haglar. Ovanligt.

Inte för att vara taskig men är det allt du har att säga att en person är ett troll någon som inte sagt ett skit på aslänge samtidigt som folk diskuterar massinvandring som är viktigt?

I den här tråden ser jag inga troll bara folk som vill få bort den förbannande Löfven och hans medlöpare från MP så länge som vi har AKB vid rodret hos Moderaterna så tillåts regeringen köra vår ekonomi i botten.

Centern och Liberalerna med Birgitta Ohlsson slåss om samma väljare Miljöpartiet det är rena katastrofen skulle jag vara ROMSON så hade jag fått en nervöst sammanbrott halva Alliansen kämpar om samma väljare?

Jag personligen skiter i vilka konstellationer det blir efter valet 2018 det viktigaste är att vi slänger ut folk som inte flyr för sina liv. Dom ska ut och gör som i England skapa en TULLPOLIS som bara jagar illegala invandrare.
Citera
2016-02-22, 23:13
  #55
Avstängd
En.Sann.Negers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceboknejtack
Inte för att vara taskig men är det allt du har att säga att en person är ett troll någon som inte sagt ett skit på aslänge samtidigt som folk diskuterar massinvandring som är viktigt?

I den här tråden ser jag inga troll bara folk som vill få bort den förbannande Löfven och hans medlöpare från MP så länge som vi har AKB vid rodret hos Moderaterna så tillåts regeringen köra vår ekonomi i botten.

Centern och Liberalerna med Birgitta Ohlsson slåss om samma väljare Miljöpartiet det är rena katastrofen skulle jag vara ROMSON så hade jag fått en nervöst sammanbrott halva Alliansen kämpar om samma väljare?

Jag personligen skiter i vilka konstellationer det blir efter valet 2018 det viktigaste är att vi slänger ut folk som inte flyr för sina liv. Dom ska ut och gör som i England skapa en TULLPOLIS som bara jagar illegala invandrare.

Nu handlar inte tråden om massinvandring, Miljöpartiet eller AKB. Du kanske borde läsa TS en gång till?
Citera
2016-02-22, 23:13
  #56
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Skriver ett inlägg sen gömmer sig, blundar och håller för öronen- låter som ett klassiskt vänstertroll. Tråden kan nog slängas

Exakt min tanke. En liten vänsterfjolla som ska "ta debatten" med rasisterna på fb. Det brukar inte bli mer än så här. Argumentera utan ständigt medhåll är ju så läskigt.

Hör du det, ts? Kom igen med lite motargument nu, va.
Citera
2016-02-22, 23:21
  #57
Avstängd
Bodiess avatar
Tänk stort tänk the big picture

Jag tackar TS personen har gjort det möjligt att inför 200 plus läsare propagera för Sanningen och jag är inte SD men missar inte en möjlighet som denna.

Den som vill stänga denna framgångs tråd är ute efter at stänga saningen.. Eller?

Om en västerröv har startat den här tråden så har han gjort sig själv en björn tjänst
__________________
Senast redigerad av Bodies 2016-02-22 kl. 23:28. Anledning: Rubrik:
Citera
2016-02-22, 23:39
  #58
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodies
Jag tackar TS personen har gjort det möjligt att inför 200 plus läsare propagera för Sanningen och jag är inte SD men missar inte en möjlighet som denna.

Den som vill stänga denna framgångs tråd är ute efter at stänga saningen.. Eller?

Om en västerröv har startat den här tråden så har han gjort sig själv en björn tjänst

Det här blir ett metainlägg, men du har helt rätt. Ibland kan man inte låta bli att fundera över om alla dessa multikultitomtar egentligen är "dubbeltroll" som försöker få invandringens försvarare att framstå som lite lätt efterblivna.
Citera
2016-02-22, 23:40
  #59
Avstängd
Tatturerad.m.Tofss avatar
Svenska regeringen säger att hälften av 162 000 lycksökare ska ut men med tidigare försök när Svenska polisen ska slänga ut folk som bor i Kyrkor eller gömmer sig hos Sossar så kommer detta inte att lyckas med nuvarande regering.

Sen så vill MP Centern och Liberalerna ta in ytterligare en miljon anhöriginvandrare i ett redan fullt system 2018 det är sista möjligheten att slippa kaos. Rösta bort böset!
Citera
2016-02-23, 00:04
  #60
Medlem
Mantillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bo-Charlie
Underbart välformulerat och fullkomligt sant!!

*Flashback ryggdunk*

Om du hållit tal hade jag applåderat och kastat rosor på dig. Det ÄR en liten tröst att fler begriper vansinnet, att fler vägrar låta sig luras av lögnen eller tillåta sig att nedslås av förtrycket.
Det sorgliga är att inget av det du skriver går hem hos den som är hjärntvättad. Orden, budskapet, studsar vid öronloben och gör personen om möjligt mer envist övertygad om sin hållning. Antagligen tolkas din text som rasistisk, nazistisk, elak och felaktig. Men du vet att du har rätt. Och många med dig.

Tack för det vänliga berömmet, det värmer och ger energi!
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback