Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-03-12, 15:28
  #13
Medlem
Roidberts avatar
Använder du kondom under sex? I så fall är det där problemet ligger och inte i porren.
Citera
2017-08-05, 15:20
  #14
Medlem
Hej TS! Du får det att låta som att alkohol skulle vara någonting positivt för potensen, när det i själva verket är tvärtom. Ett glas vin kan i och för sig lätta lite på spänningen, men om du har druckit mycket eller ofta under en längre tid kan detta eventuellt vara roten till ditt problem.
Citera
2017-08-05, 15:27
  #15
Medlem
Visst är det sexigt när starke mannen med muskler knullar bruden redlös och man får man får se på i närbild när dem kommer och knullar!!

Förhelvete det är pga detta jag började mig rehabeletering för porr!!

Vem som helst blir ju dum i huvudet!! Det är grov cuckolding!!
Citera
2017-08-06, 21:43
  #16
Medlem
Porren är ond och farlig. Synd bara att det är så skönt ibland när man är ensam och singel länge.
Citera
2017-08-08, 22:57
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Tjena folket!

Jag är under 30 strecket och jag kan fan inte få stånd längre!

Till saken hör att jag inte har något som helst psykologiskt problem med detta, så det ligger inte i huvudet.

Jag har missbrukat porr, minst en runk per dag i säkert 10 årstid och nu kan jag fan inte få upp dolmen längre. Jag får visserligen upp den men den är på halvflagg och sänker sig oerhört snabbt. Det har blivit såpass allvarligt att jag blir orolig.

Jag har märkt att efter alkoholintag, alltså dagen efter, kan jag få en någorlunda ribba men den sänker sig likt förbannat fort ändå.

Vad tycker ni jag ska göra? Har ni varit i min sits? Ska jag gå till läkaren, vad kommer han/hon säga? Personer med impotens är väl i snitt 50 år och här sitter jag med halva åldern inne och får inte upp den?

Tacksam för råd och hjälp.

Förövrigt lever jag ett hälsosamt liv med träning varje dag, äter relativt nyttigt osv.

Sluta, det är klart det sitter i huvudet (också). Läs igen och se vad jag fetmarkerat. Hör gärna av dig om du tror att din oro och frustration inte sätter sig i huvudet...
Följande gäller; - du är inte en maskin som ska födas med nyttig mat för att orka gå på ett svettigt gym varenda dag, och sedan gå hem och slentrianrunka med porrpaddan i vänster hand.
1. Sluta med porren. Fantisera i stället. VAR SNÄLL MOT DIN SEXUALDRIFT.
2. Sluta runka. Smek dig i stället, men inte tills du kommer. VAR SNÄLL MOT KUKEN.
3. Träffa riktiga människor (hondjur). SEXCAMS RÄKNAS INTE.
4. Lista ut (om du inte redan vet det) vad i livet du är missnöjd med. Låter som en depression i mina öron och jag tycker att du bör spendera några tusen på att snacka med någon som kan hjälpa dig nysta i det så att du kommer framåt (no pun intended)
Citera
2017-08-10, 01:21
  #18
Medlem
Jag skrev egenremiss för att testa testonivån en gång i ett annat ärende men jag tror gränserna för "normal" är så stor så du inte får utslag där.

Som alla andra säger... orsak porr... kör NoFap och återkom med resultat om 3 mån.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback