Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-10-14, 11:50
  #37
Avstängd
KentSvenssons avatar
Det borde det inte, helt inom linjen av vad 250mg/ml ska ge om man kollar olika studier på amerikanska brädor. Sen finns det ju överdoserade oljor men vill man ha det? Vill man inte få det man betalar för alltså 250mg/ml? runt 50nmol på 250mg ew eller 100+nmol på 500mg ew är helt klart godkända värden om östrot ligger bra till.

Ps: Finns ingen direkt formel då det är direkt relaterat till personen som gör testet. Sömn,kost,träning,välmående,ålder,hur kroppen konverterar testo-östro,AI eller inte med i kuren,när blodprovet togs allt sånt spelar in. Men man kan säga att "riktlijerna" är de jag skrev ovan om man drar ett snitt av en 10 olika studier på nätet.
Citera
2016-10-14, 16:32
  #38
Medlem
supermanlabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Det borde det inte, helt inom linjen av vad 250mg/ml ska ge om man kollar olika studier på amerikanska brädor. Sen finns det ju överdoserade oljor men vill man ha det? Vill man inte få det man betalar för alltså 250mg/ml? runt 50nmol på 250mg ew eller 100+nmol på 500mg ew är helt klart godkända värden om östrot ligger bra till.

Ps: Finns ingen direkt formel då det är direkt relaterat till personen som gör testet. Sömn,kost,träning,välmående,ålder,hur kroppen konverterar testo-östro,AI eller inte med i kuren,när blodprovet togs allt sånt spelar in. Men man kan säga att "riktlijerna" är de jag skrev ovan om man drar ett snitt av en 10 olika studier på nätet.


Du får gärna länka till dina källor.
Det är lite som en självklarhet när man ska posta något sånt här.

//Super
(Inget med leffe att göra detta inlägg)
__________________
Senast redigerad av supermanlab 2016-10-14 kl. 16:37.
Citera
2016-10-14, 16:46
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinisterDelusion
Om någon har lust att förklara hur man postar bilder här så be my guest så ordnar jag bild.

Hur som haver: Blodprov taget på Werlabs.

Leffes Testo-E, 500mg/ed5 40dagar in.
Testo - 116nmol
Östro - 86pmol

700mg ew och 116nmol är riktigt dåligt!!
Har haft 106nmol på 350mg ew som exempel.
Vet flera som haft över 150nmol på 750mg ew och tom med högre östradiol.

Men även sett sämre resultat, det är ändå kul att det innehåller lite testo iallafall
Citera
2016-10-14, 16:49
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Det borde det inte, helt inom linjen av vad 250mg/ml ska ge om man kollar olika studier på amerikanska brädor. Sen finns det ju överdoserade oljor men vill man ha det? Vill man inte få det man betalar för alltså 250mg/ml? runt 50nmol på 250mg ew eller 100+nmol på 500mg ew är helt klart godkända värden om östrot ligger bra till.

Ps: Finns ingen direkt formel då det är direkt relaterat till personen som gör testet. Sömn,kost,träning,välmående,ålder,hur kroppen konverterar testo-östro,AI eller inte med i kuren,när blodprovet togs allt sånt spelar in. Men man kan säga att "riktlijerna" är de jag skrev ovan om man drar ett snitt av en 10 olika studier på nätet.

Kan hålla med dig på det mesta men han kör 700mg ew och fick 116nmol. Det är inte bra alls.
Hade han kört 500mg ew då hade jag sagt att det ändå va ett ok värde.
Citera
2016-10-16, 00:22
  #41
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrous66
Kan hålla med dig på det mesta men han kör 700mg ew och fick 116nmol. Det är inte bra alls.
Hade han kört 500mg ew då hade jag sagt att det ändå va ett ok värde.

Jag hade 122 på 500mg ew av ett annat märke som referens.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-10-23, 13:53
  #42
Medlem
Provade winnarna för några veckor sen.
Körde 50mg i 50 dagar.
Det hände ingenting under den kuren.
Blev inte märkbart starkare.
Märkte inte av några som helst biverkningar.

Mailade Leffe labs men fick inget gehör.
Alla andra är nöjda svarade dom.

Jag har legat på testo över ett år nu.
Styrkeökningarna har börjat stagnerat men nog borde jag känt av nån effekt på 50/50 winstrol.
Men det hände inte ett skit utöver det vanliga.
Citera
2016-10-23, 14:17
  #43
Medlem
Skittjacks avatar
Många på HB rapporterar om ömhet och svullnad efter injektion. Alla vials jag fick innehåller olika mycket olja.
Citera
2016-11-24, 21:06
  #44
Medlem
Fick ett väldigt bra bemötande och blev kompad på största delen av min order för att det saknades ca 0.5ml i varje vial.

Tummen upp till Leffe Labs. Än så länge det bästa märket jag kört =)
Citera
2017-07-25, 21:11
  #45
Medlem
laxes avatar
Kör 600mg ew av deras mast E dock tillsammans med endel annat men märkte väldigt fort av bättre definition, pump och vaskularitet. Kommer dock sänka till 450mg ew å slänga in 2 100mgs alpha pharma mast p å hoppas på ännu mer ökningar
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback