Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-02, 15:23
  #25
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tunnan.och.Moroten
Prova en gurka mycket skönare
För stor för mig...
Citera
2016-09-02, 17:41
  #26
Medlem
bonobonos avatar
Nej tack, exit only.
Citera
2016-09-03, 19:36
  #27
Medlem
Det e bara skönt när man e riktigt påtänd o äckel kåt
Citera
2016-09-04, 11:12
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Det är lite tabu och känns kanske lite pinsamt för han eller något i den stilen när du trycker in fingret.

Jag tycker det är jätteskönt men kan också spänna mig precis när fingret åker in om jag inte är beredd på det från början .

Tips om du vill göra det riktigt nice för din kille är att mjölka hans prostata, dom orgasmerna man får då är mycket sköna! Finns lite vägledning för dig på diverse porrsidor typ denna http://www.xvideos.com/video21342915...king_her_slave

Håller med!
Det kan vara lite svårt för en pojke att lära sig tycka om "att sära på sig" för sin flickvän. Det kommer kanske inte naturligt för alla men många upptäcker sen att det är mycket skönt. Analsex som mycket annat sex kräver enligt min erfarenhet avslappning, liksom mycket annat sex för att det inte ska kännas konstigt eller göra ont. När man är riktigt kåt eller avslappnad är nästan allt skönt! Tom att få flera fingrar i stjärten.
Försök alltså först att nå rätt sinnesstämning!
Citera
2016-09-07, 01:15
  #29
Medlem
Lisalits avatar
Ah. Flashbacks småpojkar på parad kring sin rövintegritet.

Testa ett klassiskt rim job för att få honom att slappna av. Är han/du/ni ovana så lägg honom på rygg och ge dig på ett rejält blow job. Sjunk ned över pungen, perineum ("marken" mellan pung och anus) och slicka runt hans öppning. Var lyhörd. Njuter han extra mycket? Om inte, håll dig till pung, perineum och kuk. Prova igen. När du märker att han reagerar bättre så lyfter du hans ben. Är han kåt (och bekväm) nog så lyfter han själv benen. Hjälp till genom att flytta hans händer så han stöder benen. Då ger du dig på anus. Reta honom först och slicka honom sedan ordentligt. Tryck upp ben och skinkor så han vet att du kommer fortsätta och att du ÄLSKAR det. Han må känna sig lite dum men om du insisterar på att du gillar att slicka honom så ger han ganska snart upp sina obefogade pinsamhetskänslor.

Det här gör att han slappnar av. Gå tillbaka till kuken, en hand smeker pungen och skaftet, den andra har ett finger i anus och resterande fingrar smeker perineum.

Hans orgasm kommer få dig att flyga in i väggen.

All lycka.
Citera
2016-09-07, 05:22
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backatfb
Det är nåt som alla killar borde prova. Den ståk*ken, den utlösningen, är verkligen på en högre nivå! Helt galet!

Och nej, det är inte gay. Inte när du gör det själv eller tjejen gör det. (Om det nu har nån betydelse)

Några tips:
Glidmedel, 1 finger (inga långa naglar tack), kådis om du känner dig osäker, för in o smek prostatan lugnt o försiktigt, fingret in o ut är oxå väldigt skönt.

I kombo med handtralla eller avsugning är det garanterad orgasmsucce'!

Enjoy!
Förstår inte varför man som man vill bli penetrerad, spelar ju ingen roll hur skönt det är, går ju inte associera till en sexakt mellan man och kvinna då det är mannen som är utrustad till att penetrera. Men whatever floats your boat.
Citera
2016-09-08, 18:59
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Förstår inte varför man som man vill bli penetrerad, spelar ju ingen roll hur skönt det är, går ju inte associera till en sexakt mellan man och kvinna då det är mannen som är utrustad till att penetrera. Men whatever floats your boat.

Förstår hur du menar men samtidigt är mannen även utrustad till att känna njutning av penetrering. Skulle dock tro att det oftast handlar mer psykologisk att känna sig " sårbar " snarare än hur mycket det handlar om fysisk njutning.
Citera
2016-09-08, 20:38
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkbollen
Förstår hur du menar men samtidigt är mannen även utrustad till att känna njutning av penetrering. Skulle dock tro att det oftast handlar mer psykologisk att känna sig " sårbar " snarare än hur mycket det handlar om fysisk njutning.
Det handlar om psykologiskt, ja. Sex är så mycket mer än fysisk njutning, skulle det enbart handla om vad som känns fysiskt skönt så hade det räckt för en man att runka utan att titta på porr eller ens fantisera.
Citera
2016-11-27, 05:17
  #33
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingenrespekt
Hade en brud som var galen i att äta mitt anus, vilket var ok. Hon gillade också att fingra röven. Gillade aldrig det. Lät henne hålla på ändå. Hon lät mig testa roliga sjuka saker med henne. Lite ge och ta.

En av de viktigaste ever i en relation, Ge och Ta.


OnT; 1-2 fingrar, lätt böjda uppåt som man sen vickar lite med fingertopparna är en go känsla samtidigt som hon suger intensivt med mycket saliv som rinner ner över kuken emot hennes hand som hjälper till att fukta
Citera
2017-01-11, 10:32
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Ah. Flashbacks småpojkar på parad kring sin rövintegritet.

Testa ett klassiskt rim job för att få honom att slappna av. Är han/du/ni ovana så lägg honom på rygg och ge dig på ett rejält blow job. Sjunk ned över pungen, perineum ("marken" mellan pung och anus) och slicka runt hans öppning. Var lyhörd. Njuter han extra mycket? Om inte, håll dig till pung, perineum och kuk. Prova igen. När du märker att han reagerar bättre så lyfter du hans ben. Är han kåt (och bekväm) nog så lyfter han själv benen. Hjälp till genom att flytta hans händer så han stöder benen. Då ger du dig på anus. Reta honom först och slicka honom sedan ordentligt. Tryck upp ben och skinkor så han vet att du kommer fortsätta och att du ÄLSKAR det. Han må känna sig lite dum men om du insisterar på att du gillar att slicka honom så ger han ganska snart upp sina obefogade pinsamhetskänslor.

Det här gör att han slappnar av. Gå tillbaka till kuken, en hand smeker pungen och skaftet, den andra har ett finger i anus och resterande fingrar smeker perineum.

Hans orgasm kommer få dig att flyga in i väggen.

All lycka.

Word! Fan vad skönt att få den behandlingen!

Hör av dig om du är sugen
Citera
2017-01-22, 21:56
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bettertaste
jag och min pojkvän (sen 2år) har pratat det senaste om att jag ska stoppa upp ett finger i hans röv medans jag runkar eller suger honom. vi kollade lite olika porrfilmer innan (igår) för att få lite "kött på benen" då detta är helt nytt för oss båda. Han tyckte att det va skönt men inte så skönt som han hört talas om.. min fråga är då. hur gör ni där ute både tjejer och killar? pullar, vicka på fingret så det bara stimulerar G punkten, ställning.. ja ni fattar, vad är den bästa tekniken? (jag har inga problem med detaljerat)

Såg dock en porrfilm där killen låg över tjejen som i 69:an medans hon sög hans kuk och stimulerade honom analt och han pillade och pullade henne i fittan.. han såg ut att njuta och detta skall provas när min lingonvecka är över


Jag tror alla killar tycker det är en aning "gay" så dom slappnar inte av, därav blir de inte skönt.
Citera
2017-02-08, 11:38
  #36
Medlem
Teleslingas avatar
Gör en "komhit-rörelse" med ditt pekfinger uppåt/inåt/framåt mot hans penisrot. När han börjar gny, himla med ögonen och plötsligt kaskadsprutar så vet du att du hittat rätt. Pilla på bara!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback