Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-20, 12:49
  #1
Avstängd
Applejackss avatar
Ser på ett tv-program just nu om vampyrer och gammal folktro. Tydligen så finns det människor som idag kallar sig för vampyrer, de intervjuade ett brittiskt par som är "vampyrer". Höll på att kräkas när de visade hur de drack blod och berättade invigningsritualerna där det dricks människoblod. Blir så chockad att det här finns, det skulle inte förvåna mig om det var Twilightfjortisar eller unga emos som lekte vampyrer men vuxna människor som på allvar säger att de är vampyrer och går in på forum för att hitta "andra vampyrer" känns obehagligt, inte obehagligt på det sättet att jag är rädd utan bara det att det finns vuxna människor som tror på gammal gotisk mytologi. Okej om det är rollspel men det är det inte i detta fall, utan det är vuxna som på allvar tror att de är vampyrer.

En vuxen man som dessutom är helt allvarlig och säger att han blev attackerad av 15 vampyrer en natt i London, säger att det finns ett hemligt nätverk av vampyrer som smugglar människor utan att polisen eller media vet om det (mycket märkligt ).
Detta var inget sexuellt utan människor som helt enkelt lever som vampyrer.

Vill ogärna verka dömande men det här fascinerar mig. Om någon "vampyr" på Flashback här kan hjälpa mig att förklara mer så jag kanske förstår bättre. Är det bara ett rollspel ni lever ut eller tror ni att ni verkligen är vampyrer? Hur kommer det sig att ni väljer just denna subkultur?
Citera
2016-03-31, 21:54
  #2
Medlem
En vampyr kommer nog gladligen hit för att svara maten snart och människan är på toppen av matkedjan eftersom livslängden och kvaliteten på vardagslivet är enormt.
__________________
Senast redigerad av mix624 2016-03-31 kl. 22:00.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback