Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-19, 13:15
  #1
Medlem
Har nyligen flyttat till Uppsala för studier och ska börja ta upp träningen nu igen när jag har fått ordning på mitt liv. Tidigare har jag tränat på ett jättelitet gym i min hemstad som jag dessutom hade nycklar till så jag kunde komma och gå som jag ville. Var alltid ensam där.

Finns det något liknande för en billig peng i Uppsala? Till saken hör att jag har en muskelsjukdom så jag ser verkligen inte ut som din vanliga gymmare och p.g.a. sjukdomen får jag inte lyfta jättetungt och måste vara extremt noga med utövandet för att minska skaderisken. Tränar mest för att jag inte vill förfalla innan jag ens fyllt 30.. Undviker därför helst väldigt livade gym eftersom det känns som att folk kommer undra vad fan jag gör där som ser ut som jag gör, knappt lyfter något och gör allt jättelångsamt.

För att sammanfatta.
Jag söker ett gym som är litet (behöver endast fria vikter), helst öppet 24/7 (eller åtminstone 6-22) och är billigt, max 250 per månad. Gärna utrustat med stora speglar så jag enkelt kan se om utövandet ser rätt ut.
Citera
2016-02-19, 16:57
  #2
Medlem
HaveFuns avatar
Friskis fyris är bra.
Citera
2016-02-19, 16:59
  #3
Medlem
Firefliess avatar
Alla gym på typ dagtid/morgonen?
Citera
2016-02-20, 02:13
  #4
Medlem
Gomens avatar
Som student bör Fitness 24/7 passa dig utmärkt. Köper du kort där, får du tillgång till tre olika fitness 24/7 gym i stan. 160-199 kr i månaden samt startavgift på 500 tror jag man betalar där till börja med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback