Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-14, 20:44
  #97
Avstängd
F.Hansens avatar
Ja men det är ju bara att köra på och complete the mission. Hon och jag får väll stå ut med det, ungefär som när man bor i en liten lgh tillsammans och någon bajsat.

No biggie.

Ja om det inte luktar jättedåligt då. Dår får man dra igång en utredning med läkarbesök osv.
__________________
Senast redigerad av F.Hansen 2018-03-14 kl. 20:48.
Citera
2018-03-16, 02:06
  #98
Medlem
Kan det vara ph värdet som e lite svajigt? Jobbigt för er båda
Citera
2018-03-16, 02:20
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedboy
Har enligt mina studier kommit fram till att lukten kommer när könet är helrakat.


En hårig kan också lukta, men då är det mer att det gått för långt tid mellan duscharna.

Hårig fitta smakar riktigt gott när det gått typ 1 dag =) Brukar vänligt och bestämt avböja om det visar sig att den är rakad. Då får hon endast suga snopp =)

Äsch, ett par tre dagar, sedan kan det nog kännas fel om man är van vid rakat. Orakat buske är bäst, sålänge den är välvårdad. Ingen vill ha hår i maten. Men gud i helvete vad gott.
Citera
2018-03-22, 18:41
  #100
Medlem
Fittor luktar gott, däremot så stinker kukar. Om en fitta stinker så är det efter att en stinkkuk varit i henne och fittan fått könssjukdomar.
Citera
2018-03-23, 21:58
  #101
Medlem
4mphions avatar
Jag har haft en tjej som luktat riktigt illa, det lukta gammal sur ost om henne. Jag gick aldrig ner på henne men första gången vi låg så kom det några små pustar från skrevet när jag låg och pumpa, fatta först inte vad det var som lukta eftersom det inte lukta som dom tidigare tjejerna jag haft.
Det lukta iaf riktigt vidrigt och jag tänkte först att hon bara haft en dålig dag men hon lukta även så illa alla andra gångerna vi låg.
Jag nämnde det aldrig för henne eller rättare sagt påpekade det aldrig eftersom hon troligen var medveten om det, vi hängde bara i 3 veckor om jag minns rätt.

Min kuk luktar typ inget förutom efter man haft sex och inte duschat efteråt, brukar ofta duscha efteråt eftersom den brukar stinka och bli både klibbig och torr om man inte gör det, trevligare också om man ska göra en repris på morgonen.
Ibland kan den ha en svag doft några timmar efter man dragit i den men annars har några av mina partners givit mig komplimanger att jag har en fräsch kuk.
Citera
2018-03-23, 22:04
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Hej snuttar
Har ni legat med en tjej där ni har tyckt att hennes fitta luktar skunk?
Ser fram emot svar

Skunk luktar sjukt illa. Nej, det har jag inte.

Ser också fram emot svar om någon har legat med en tjej vars fitta luktar skunk. Sjukt bra pannben om man lyckas genomföra ett samlag som involverar skunklukt.
Citera
2018-03-24, 03:52
  #103
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDAlc
Fittor luktar gott, däremot så stinker kukar. Om en fitta stinker så är det efter att en stinkkuk varit i henne och fittan fått könssjukdomar.
Är nyfiken på om du är kille eller tjej?
Så om en ren kuk har varit i fittan så behövs den ej tvättas menar du?
Citera
2018-03-24, 05:07
  #104
Medlem
sminkads avatar
Är trött på att höra att det är svart eller vitt. Att säga att tjejers underliv inte luktar bra stämmer inte alls. Däremot finns det dom som gör det och så finns det dom som inte alls luktar illa.
Citera
2018-03-25, 13:52
  #105
Medlem
Hursomhelstings avatar
Lukten är tyvärr individuell, en del luktar mer än andra och att en del luktar gott, kemi kallas det för i seriösa sammanhang och det sägs att när ett par attraheras av varandras dofter så är också chansen störst att de tillsammans får barn väldigt lätt.

Jag hade en gång en tjej vars kön och vätskor luktade ingenting, en mycket märklig upplevelse.
Citera
2018-04-01, 03:43
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Hej hjärtat.
Här ska du få ett moget svar, från en erfaren kvinna.
Om du vill ha ett sådant i din trolltråd, dvs.?

Båda könen kan lukta illa om man inte vet hur/eller kan tvätta sig ordentligt.
Som tjej, kan jag intyga att detta inte bara innefattar tjejer.

MEN, många tjejer har gått på myten om att deras kön är extra känsligt och "självrengörande" på något vis. Detta, begriper jag inte alls. Då jag är tjej själv.

Självklart tvättar man sig ordentligt.
Och det tillhör min dagliga dusch att spola lite även i/ur de mest intima delarna.
Många verkar inte göra så?

Jag tvålar dessutom in mig med tvål en gång, spolar av. För att sedan ta lite schampo, andra gången, och sedan spola av igen.

Hur tvättar sig tjejer som tror att de är "självrengörande"?

Nej, jag har aldrig haft svamp eller andra könssjukdomar.

Jag tvättar utsidan med vanlig duschtvål. Sedan sköljer jag blygdläpparna med vanligt vatten. Sprutar absolut inte in vatten i slidgången. Min slida kan lukta lite starkare ett par dagar efter mens men inte annars.

Slidan är vad man kan kalla självrengörande. Precis som ögon, öron och slemhinnorna i munnen. Slemhinnorna i munnen börjar inte lukta illa bara för att man inte tvättar dem.

Slidans slemhinnor kan lukta illa av olika anledningar men inte på grund av bristande hygien. Jag skulle snarare tro att överdriven hygien får den att lukta illa.
Citera
2018-04-17, 22:18
  #107
Medlem
Kan vara varningstecken men också bero på vad man ätit.
Tjejer ska äta kiwi och jordgubbar!
Citera
2018-05-14, 00:18
  #108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Hej snuttar
Har ni legat med en tjej där ni har tyckt att hennes fitta luktar skunk?
Ser fram emot svar

Skunk vet jag inte. Men jag kan säga så här. En fitta kan vara alldeles underbar, saftig och god och den absolut trevligaste lilla platsen på jorden. Den kan vara som en solmogen mango.Men den kan även vara lika aptitretande som en nerpissad urinal på Centralstationen i Stockholm.

Fittan är överhuvudtaget en märklig plats. Endast ett hål, ett varande intet, men ändå en kroppsdel, ett organ.

En liten fittypologi:

1 NATURFITTAN. Medelmustig till mustig doft av svettkörtel, lökskal och en ton filmjölk. Smak av salt och något järnhaltig. Naturfittan doft och smak accentueras av den hårkudde som ramar in detta lilla ekosystem

2 PORRFITTAN. Som naturfittan fast mindre utpräglad i både smak och doft, beroende på dels att mer uppmärksamhet ägnas åt intimhygien, dels att pubishår oftast saknas eller är hårt tuktat till mindre formationer.

3 TRAFFICKINGFITTAN Denna fitta luktar irriterat, uppgnuggat och ilsket. Den fräser åt dig som en uppjagad hyenatik och du ryggar instinktivt tillbaka. Få vet av naturliga skäl hur en sådan fitta smakar.

4 HORFITTAN Denna finna doftar och smakar i allt väsentligt neutralt. Rimligen beror detta på att horfittan saknar kroppsbehåring i normalfallet och även endast i undantagsfall blir riktigt upphetsad. Fittan är ju köpt. Någon gång kan parfym och kvarblivet glidmedel slå igenom, men det händer att även doft och sma av kåtsafter gör diskret entré.

5 FEMINISTFITTAN TYP A Som en vildvuxen och eftersatt version av naturfittan. Men normkritisk och feministisk som den är vill den bekämpa patriarkatet. Därför sänder den precis som alla politiker och höga statliga tjänstemän ut sk. signaler till påhälsare att "här är du på eget initiativ och nu får du faktiskt acceptera mig precis som den framstjärt jag är!" Så här luktar och smakar det när fitta och vänsteraktivism förenas.

6 FEMINISTFITTAN TYp B Som naturfittan men här ges smak och doft av just avsaknaden av smak och doft. Istället breder den ut sig som en torr och fruktlös öken. Slemhinnorna är torra och sträva och som sådana stör de ingen på universitetets lässalar. (Sch!) Motståndet mot män är mer passivt och subtilt än det av typ B.

7 KÄRRINGFITTAN Detta är fittan som har mer av allt. Den är större, mer sprucken, våtare, kåtare, hårigare och tyvärr även ibland mer stinkande. Denna typ av fitta förefaller ha förkärlek till ensamkommande flyktingbarn men de kan även bejaka sin sexualitet genom att besöka Västafrika där vaniljstängerna har tillräcklig längd och grovlek för att på ett optimalt sätt fyllla ut kärringfittan.

Slutligen vill jag meddela er alla att fitta är ett urindoeuropeiskt ord som förmodligen hette *fotha och betydde liten våtmark. Det r poesi det!
__________________
Senast redigerad av Sejfile 2018-05-14 kl. 00:24.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback