Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-11-15, 20:42
  #1
Medlem
Hej behöver lite tips om bra mp3 spelare, det viktigaste är en stor hårdisk 20gb eller mer, och uppladdningsbart batteri, fina menyer är ett plus.

Såg i Onoff en schysst mp3 spelare

http://www.sony.co.uk/view/ShowProdu...etwork+Walkman

Och undrar hur den är? eller någon som har några bra tips.. ska kosta max 2300 , radio behövs ej
Citera
2005-11-15, 23:04
  #2
Medlem
smekasts avatar
Tycker du ska punga ut lite mer o köpa en iaudio eller meizu kommer inte ångra dej!
Citera
2005-11-15, 23:23
  #3
Avstängd
Coreblasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mlk
Hej behöver lite tips om bra mp3 spelare, det viktigaste är en stor hårdisk 20gb eller mer, och uppladdningsbart batteri, fina menyer är ett plus.

Såg i Onoff en schysst mp3 spelare

http://www.sony.co.uk/view/ShowProdu...etwork+Walkman

Och undrar hur den är? eller någon som har några bra tips.. ska kosta max 2300 , radio behövs ej

snygg va den då inte
Citera
2005-11-15, 23:26
  #4
Medlem
Köp en iPod. Finns ju i olika storlekar och med olika mängd gb. Dessutom klart snyggast och har fungerat väldigt fint för mig.
Citera
2005-11-16, 00:39
  #5
Medlem
Ok har ni några tips om vilka ipods, iaudio eller meizu som är bra?

De enda iaudio och ipods jag såg hade typ 5gb etc och kostade ändp upp till 1900

Edit: Tror jag slår till på denna. 1000 kr billigare än ipod, lättare, och har nästan bara bara fått bra user reviews
Citera
2005-11-22, 14:13
  #6
Medlem
Har det inte kommit en ny Ipod med 30 gb hårddisk och med möjlighet att se film på för ca 3100 kr? Personligen så hade jag nog valt den.
Citera
2005-11-22, 22:12
  #7
Medlem
Min gode vän har den där spelaren ich jag själv har en iPod dock inte den nyaste. Han är väl nöjd med den, men jag finner fortvarande at min är mer estetisk tilltalande och bättre på många sätt. Specielt lösningen med menun. Knapparna känns väldigt plastiga. Dock har den en skön funktion att man kan ha displayen på olika håll. Så upp behöver inte alltid vara uppe, detta kräver dock en omstart Tycker dock inte att funktionen är så bra.

Jag rek. att du köper en iPod.
Citera
2005-11-22, 22:27
  #8
Medlem
Davids avatar
Själv köpte jag nyligen en Iaudio X5V med 20 GB hårddisk. Kolla på t.ex. http://www.teknikmagasinet.se, där finns den för ca 3000 kr!

En mycket bra spelare som jag verkligen kan rekommendera, det enda negativa är väl att de medföljande hörlurarna är ganska kassa. Jag köpte till ett par för 400 kr extra, och genast blev ljudet helt oslagbart.

Batteriet kan laddas både via USB och vägguttaget (alla kablar och laddare och grejer medföljer), den har väldigt lättnavigerade menyer o.s.v.
Citera
2005-11-22, 22:40
  #9
Medlem
broderdebs avatar
En lite tråkig tråkig men bra sak att tänka på är vart du köper den. Se till att det är ett ställe som känns seriöst och tryggt. MP3-spelare är generellt sett av ganska låg kvalitet och har ofta en livslängd på under två år. När den brakar samman kan det vara skönt att byta ut den utan att behöva krångla.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback