Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-24, 15:21
  #205
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungadolf
Anledningen till att dom har lyckats lura hela mänskligheten med vacciner är för att dom dragit till med historier som inte är sanna.

Hur vet du det? Du tror ju inte på vetenskapen så du kan knappast stödja dig den. Går du helt på känsla eller vad?

Jag tror minnsan att du som vanligt sitter och dillar en massa.
Citera
2018-07-24, 22:25
  #206
Moderator
En hopplöst massa OT raderat. Detta är konspirationsforumet.
Bästa tipsen på hälsokost är inte det som ska diskuteras i tråden.

/Moderator
Citera
2018-08-04, 18:10
  #207
Medlem
foxtrouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Jag har inga speciella sjukvårdskunskaper, men jag undrar varför man trots att enorma resurser satsats och det fortsätter med insamlingar. Andra sjukdomar genom historien har man hittat botmedel eller som med HIV bromsmediciner. Den medicinska forskningen har gjort enorma framsteg bara de senaste 100 åren, men cancern är fortfarande en gåta.

Med tanke på vad forskningen kan göra idag (klona, odla organ,osv) så står cancern kvar och stampar på samma ställe. År 2013 konstaterades i Sverige 60. 000 st cancerfall.

Med risk för att vara okänslig inför någon som är drabbad eller har nära som är drabbade, ställer jag frågan

- är det realistiskt att man 2016 inte kommit längre i cancerforskningen.

Nej det är inte orealistiskt att man inte kommit längre gällande botemedel för cancer. Jag tror helt enkelt att makten/eliten/globalisterna inte vill att det ska finnas något botemedel för då kommer jordens befolkning endast växa med arbetslösa, fattiga och hungriga människor. Gällande alla fonder världen över för cancerforskning så finns det gigantiska belopp och dessa har endast ett syfte, det är att berika makten/eliten/globalisterna och folket fattar ingenting medan detta händer varje dag/vecka/månad/år. Tyvärr.
Citera
2018-08-05, 21:04
  #208
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Varför kan man inte bota cancer?
Saken är att det kan man.

Emellertid gjordes upptäcken i Nazityskland och förintades i och med tredje rikets fall tillsammans med mycket annat. Ingen vill idag höra talas om nedgången i cancer efter kriget trots att siffrorna talar sitt tydliga språk.
Citat:
Could Nazi anticancer measures have influenced postwar German cancer rates? The question is intriguing, given that Germany shows a fairly clear-cut decline in overall age-adjusted cancer mortality since the 1950s, when one would first expect the policies and practices of the 1930s to show up in cancer mortality and morbidity statistics.

How does one interpret such possibilities? Could one of the most murderous regimes in history actually have succeeded in lowering cancer rates for certain segments of its population? Who benefited from such policies and who suffered

https://archive.nytimes.com/www.nyti...r.html?mcubz=0
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback