Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-16, 04:21
  #1
Medlem
CaptainNemos avatar
Letat runt men inte hittat svaret på denna fråga
Sålde en hyfsat dyr optik och väntar nu pengar idag enl. Klarnas mejl. Min undran är vilken tid på dygnet sker insättningen: kl 9.00, 12.00 eller är det 2-3 bankdagar efter utbetalning skett från Klarna?
Citera
2016-02-17, 08:06
  #2
Medlem
sephines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainNemo
Letat runt men inte hittat svaret på denna fråga
Sålde en hyfsat dyr optik och väntar nu pengar idag enl. Klarnas mejl. Min undran är vilken tid på dygnet sker insättningen: kl 9.00, 12.00 eller är det 2-3 bankdagar efter utbetalning skett från Klarna?

Det står i något av mejlen du fått. Ibland kan det ta över en vecka men som sagt kika i meddelande du fått i mailen sedan auktionen/försäljningen blev klar.

Att man får vänta så kan vi nog tacka våra medmänniskor bedragarna för.
Citera
2016-02-17, 13:35
  #3
Medlem
CaptainNemos avatar
Det var vilken tidpunkt som utbetalning sker som var min fråga, fick svaret och det blev cirka 13.30 igår. Att jag skulle få dem igår den 16:e var redan klart men ingen kunde ge mig ett klockslag.
Citera
2016-02-21, 01:38
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainNemo
Det var vilken tidpunkt som utbetalning sker som var min fråga, fick svaret och det blev cirka 13.30 igår. Att jag skulle få dem igår den 16:e var redan klart men ingen kunde ge mig ett klockslag.
det är olika beroende på din bank.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback