Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-15, 14:43
  #1
Avstängd
Brukar ofta ha uppe en sida, och ha ett mindre fönster uppe där jag kollar serier som tar upp ungefär 1/4 av skärmen, inom det större fönstret, men detta är problematiskt eftersom varje gång jag klicka på den större sidan så får jag klicka upp det mindre fönstret igen. Finns det något program eller plugin så man kan ha webbläsarfönstret uppe hela tiden även om man klickar på ett det större fönstret?
__________________
Senast redigerad av cumshooter 2016-02-15 kl. 14:45.
Citera
2016-02-15, 14:53
  #2
Medlem
Sereenas avatar
Vilket operativsystem kör du?
Och vilken webbläsare.
Citera
2016-02-15, 14:59
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Vilket operativsystem kör du?
Och vilken webbläsare.
Windows, Chrome, men kan använda annan webbläsare om det finns ett program/plugin till en annan.
Citera
2016-02-15, 15:24
  #4
Medlem
Sereenas avatar
Vilket windows?

jag har win7 + chrome och kan ha hur många fönster jag vill samtidigt (iaf sålänge det inte är mer än vad burken klarar) och dom stannar alltid uppe sålänge jag inte medvetet minimerar dom.

Kör samma själv, har ofta tex kissanime uppe i hörnet och sedan det vanliga webbfönstret på resten av skämen (skärm 2) och spel mm på skärm 1.



Edit: Eller menar du "always on top" dvs att alltid ha fönstret överst, för webbfönstret?
Citera
2016-02-15, 15:40
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Vilket windows?

jag har win7 + chrome och kan ha hur många fönster jag vill samtidigt (iaf sålänge det inte är mer än vad burken klarar) och dom stannar alltid uppe sålänge jag inte medvetet minimerar dom.

Kör samma själv, har ofta tex kissanime uppe i hörnet och sedan det vanliga webbfönstret på resten av skämen (skärm 2) och spel mm på skärm 1.



Edit: Eller menar du "always on top" dvs att alltid ha fönstret överst, för webbfönstret?
Just det menar jag. Jag har Windows 10.
Citera
2016-02-15, 15:52
  #6
Avstängd
Tackar för tipset iaf (visste vad jag skulle googla efter) laddade ner detta tillägget https://chrome.google.com/webstore/d...edjgideggjhcle
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback