Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2016-08-31, 21:58
  #85
Medlem
lugna ner digs avatar
Fick den värsta träningsvärken av måndagens träning. Krampar i bakre lår när jag ska sätta mig. Rätt åt mig.

Fortsätter med lätta vikter, arbetar mig långsamt uppåt. Ökar reps om det är för lätt, försöker undvika att gå till fail.
Idag:
Marklyft 50 kg
12
12
12

Militärpress 25 kg
10
9
9

Latsdrag 40 kg
14
12
12

Hantelcurls 11 kg
11
10
9

Vadpress 60 kg
12
12
14

Ab-wheel 2x10 från knän med helt rak mage.

Tråkigt att stå och slänga med 11 kg vikterna men just nu fixar jag inte mer. Aja, ser fram emot träningsvärk imorgon.
Citera
2016-10-18, 20:15
  #86
Medlem
lugna ner digs avatar
Tänkte bara dra en kort uppdatering. Har allt mindre fritid och hinner precis med att träna just nu, stressen hanteras i alla fall helt ok. Uppdaterar därför inte tråden längre även om den var väldigt bra för mig att hålla koll på min utveckling.

Först och främst: har slutat helt med att röka gräs och partyknarka efter ganska regelbundet bruk sedan jag var 16. Hade aldrig något problem men känner att jag inte vill tillhöra den kulturen längre + skönt att slippa vänta till onsdagen för att bli människa igen efter helgen. Dricker inte lika mycket och länge heller. Känns bra men en även något jobbigt.

Har ändrat om träningsschemat något och är jag inte pepp struntar jag i den tråkigaste övningen så det mesta blir av ändå.
Räknar inte längre kalorier då även det tar upp tid och känns något för seriöst för mig just nu, höftar istället, försöker inte ligga på grisbulksnivå men jag går upp sakta i vikt och massa.
Har börjat klättra när tid finns, extremt bra träning för kroppen men såklart inte för styrka och massa, väldigt roligt. Springer 1-2 ggr i veckan och kondisen känns jävligt bra.

Vader växer knappt, tråkigt att ha spinkiga ben men jag ser till att träna vaderna minst 2ggr i veckan nu, det är egentligen det enda jag känner att jag behöver.

Ha det gött
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback