Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-14, 14:43
  #1
Medlem
DolphinMelters avatar
Ny podd av och med K kringlan Svensson och hans fru Anna Björklund. Första två avsnitten har varit mysiga. I senaste avsnittet breakades att Anna är gravid.

RSS: http://feeds.soundcloud.com/users/so...346/sounds.rss
Citera
2016-02-14, 16:22
  #2
Medlem
robomans avatar
Har hört det första, eftersom jag hör i det närmaste allt av K. Har således inte hört "breakandet" men är knappast förvånad att Anna är gravid med tanke på allt tissel och tassel i olika poddar den senaste tiden. Kringland har nämnt, tror jag, i både Della Sport och AMK, olika grejer han kollat upp om föräldraskap, om barn och liknande.

Podden, ja den kommer jag nog fortsätta lyssna på. Fick intrycket av första avsnittet att det här är första gången på ett tag som jag tyckte det var kul bollande fram och tillbaka. Sådant jag inte hört efter att han försvann från Lilla drevet.
Citera
2017-01-07, 01:22
  #3
Medlem
NU ÄR MÅTTET RÅGAT.


Nog för att man älskar K. As you do.
K är en kulturskatt. På sitt sätt. Eller jag vet inte. Han han väl hittat sin nisch.

Men den hjärndöda jävla räpan. Nu orkar jag inte mer. Senaste avsnittet kände jag verkligen livslusten sina. Hur är det möjligt? En av Sveriges mest spirituella människor K, och så denna pubertala narcissistisk jävla slana??

ORKAR INTE MER. Hur kan han i ett års tid spela in en podd på 13-åringsnivå.
(Ja jag lyssnar - pga gammal respekt t K. Men nu är det slut. Hjärnblödningen nalkas.)

Människan är 35 år gammal. Ska det vara värdigt denna människa att efter snart två år sitta och nicka och jaka och humma när denna debila narcissist slirar i fitty timma ut och timma in. Bless him.

Vill typ dö nu. Avliva DSÄ för HELVETE. K, du är fan en sann skam. Hegemoni gone fucking berserk (psykiaterz: skaffa ej barn.)


//Kvinnohataren
Citera
2017-01-07, 10:42
  #4
Medlem
Totalt meningslös podd, ingen utöver dom själva ska behöva genomlida denna podd.
Dessutom så pratar dom exakt likadant, samma tonmelodi efter några avsnitt.
Det är lite synd att man får släppa vilken dynga som helst borde finnas några minimikrav.
Då gillar jag ändå K i andra poddar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback