Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-02-20, 21:49
  #25
Avstängd
expertbowlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Om det var en uppgradering du gjorde så arrangerade Windows så att du kan gå tillbaka till vad du hade innan på datorn. Gör det så ska allt återvinnas.
Tack, just det!
Systemåterställning är det det jag ska använda eller hur? Är dessa återställningar dåliga för datorn?
Citera
2016-02-20, 21:53
  #26
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expertbowlaren
Tack, just det!
Systemåterställning är det det jag ska använda eller hur? Är dessa återställningar dåliga för datorn?


Det ska stå där vid "inställningar" - återställning, och sedan något om - gå tillbaka till tidigare Os.

Dåliga...hur menar du?
Citera
2016-02-21, 22:16
  #27
Medlem
WalterPinkmanBitchs avatar
Sitter på Windows 7 som jag tycker är riktigt bra, har det på flera datorer. Behövs inte nyare tycker jag.
Kör Windows XP på gamla datorn och det är inte helt oanvändbart det heller, även om XP var bättre för 3-4 år sedan då fler program fortfarande gick till det.
Citera
2016-02-24, 11:06
  #28
Avstängd
expertbowlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Det ska stå där vid "inställningar" - återställning, och sedan något om - gå tillbaka till tidigare Os.

Dåliga...hur menar du?
Skadliga för datorn om man håller på med systemåterställningar undrade jag.

Problemet är nu, när jag försöker ställa tillbka till 8.1 för att ta mina musikfiler tillbaka så säger win 10 att jag måste installera om program, PS, DW etc. Det verkar helt skevt. Fan vad trött jag blir.
Citera
2016-03-04, 20:26
  #29
Medlem
Numbskull.s avatar
Kommer sitta på win 7 tills det inte stöds något mera, blir nog linux efter det. Man får väl se hur det ser ut närmare 2020.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback