Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-09-08, 12:17
  #61
Medlem
We announced the Australian Forces are the next faction coming to Rising Storm 2 at our PAX panel! With the Australian update we are of course adding the Australian forces along with the following weapons, vehicles and abilities:

Ability
Commander Ability - Canberra Bomber

Vehicle
Huey Gunship (Bushranger)

Weapons
F1 SMG
Owens SMG
L1A1
L2A1
Browning Hi-Power
Car-15

Maps
There will be 3 new maps, including new rain effects and material shaders for characters and weapons!

Vet inte om er, men jag ser framemot denna update riktigt mycket. Roligt med Australien, många intressanta vapen samt trevligt med lite variation.
Citera
2018-01-16, 16:36
  #62
Medlem
Dimaks avatar
Hej varje gång jag ska försöka joina en server så kraschar mitt spel hela tiden och kommer till bugsports eller vad det nu heter där jag kan rapportera felet, men någon annan som har haft samma problem, iså fall hur löste ni det?
Citera
2018-06-05, 07:24
  #63
Medlem
majxstros avatar
Måste säga att jag faktist diggar nya uppdateringen ARVN starkt. Har haft en paus ifrån detta lir i ett par månader men nu känner jag att suget är tillbaka.
Citera
2019-05-05, 10:16
  #64
Medlem
majxstros avatar
Inga som fortfarande lirar detta?

POWERBITS servrarna går varma
Citera
2019-10-06, 22:44
  #65
Medlem
Dimaks avatar
Jag lirar

Rank 55 eller 56, Verkligen diggar detta spelet. Haft spelet i ca ett år nu, men har det förstört Akn? Jag träffar fan ingenting.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback