Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-02-12, 19:10
  #1
Avstängd
En 19-årig kvinna hade stannat vid trafikljuset ... när jag tittade bakom var bakrutan utslagen och det enda jag såg var en stor lastbilshuv. ......– Jag tutade, försökte svänga av och bromsa, men inget gick.......Till slut svängde lastbilschauffören av mot Hagaleden, då fastnade personbilen i vägräcket........Det var först när polisen ringde som han informerades om olyckan, sa han.

Påföljden blir en månads fängelse.

http://nwt.se/karlstad/2016/02/12/kn...-lastbil-i-900
Citera
2016-02-12, 19:21
  #2
Moderator
Arne.Ankas avatar
Helt rätt att han straffas, även om han talar sanning är han synnerligen olämplig att köra i trafiken.
Citera
2016-02-12, 20:00
  #3
Medlem
Arnedjupfrysts avatar
Allmänt känt att lastbilschaffisar är feta tjocka pedofiler
som plockar upp vilsna fjortisar på rymmen.inkl Englas mördare.
Se o läs i Usa mängder med äckel chaffisar som våldtar o knivar vilsna tonåringar.
Jävla lastbilschaffisar dom är äcklen,feta äckliga grissvettiga as
Anders Eklund va chaffis..
Citera
2016-02-12, 20:10
  #4
Medlem
Lätt att föreställa sig att han var dyngrak vid tillfället.
Citat:
Ursprungligen postat av Arnedjupfryst
Allmänt känt att lastbilschaffisar är feta tjocka pedofiler
som plockar upp vilsna fjortisar på rymmen.inkl Englas mördare.
Se o läs i Usa mängder med äckel chaffisar som våldtar o knivar vilsna tonåringar.
Jävla lastbilschaffisar dom är äcklen,feta äckliga grissvettiga as
Anders Eklund va chaffis..
Knivskarp analys. Vi kanske borde förbjuda lastbilar.
Citera
2016-02-12, 20:16
  #5
Medlem
SilentVictorys avatar
Lite skoj ändå att hon försökte bromsa, hände nog inte så mycket där och då.
Kanske inte så lätt att tänka logiskt för alla i trängda situationer, men ändå.

Skadorna på bilen ser ju inte så allvarliga ut, så nog hade hon kunnat lösa situationen relativt snabbt genom att gasa lite.
Citera
2016-02-12, 20:18
  #6
Medlem
Hegamons avatar
Vad hade hänt då? Något måste retat upp lastbilschauffören?

Vad är det som utesluter lastbilschaufförens version? En liten Peugeot 206 är ovanligt liten...
__________________
Senast redigerad av Hegamon 2016-02-12 kl. 20:20.
Citera
2016-02-12, 20:19
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Lätt att föreställa sig att han var dyngrak vid tillfället.
Knivskarp analys. Vi kanske borde förbjuda lastbilar.

Det är inte lastbilar som begå brott. Det är föraren! Förbjud manliga lastbilsförare istället. Kvinnliga förare är sällan kriminella.
Citera
2016-02-12, 20:38
  #8
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnedjupfryst
Allmänt känt att lastbilschaffisar är feta tjocka pedofiler
som plockar upp vilsna fjortisar på rymmen.inkl Englas mördare.
Se o läs i Usa mängder med äckel chaffisar som våldtar o knivar vilsna tonåringar.
Jävla lastbilschaffisar dom är äcklen,feta äckliga grissvettiga as
Anders Eklund va chaffis..

Jag har varit lastbilschaufför.
Jag var 20 år och vägde då 67kg 1,76 lång så jag var knappast fet.

Och jag plockade aldrig upp någon fjortis.

Visst jag knullade några 15-16 åringar men det var frivilligt från deras sida och inte på arbetstid,däremot hände det vid något tillfälle i lastbil,även då frivilligt givetvis.

Jag knivade inte någon under de 3 åren jag körde lastbil och blev aldrig fet.

Englas mördare var ingen fjortis,klantig mening av dig,även om jag förstod vad du menade.

Vi borde nog avrätta alla lastbilschaffisar,dels för att dom våldtäktsknivar alla fjortisar men framförallt för att dom är överviktiga och svettas dom jävla asen.

Jag gillar inte heller lastbilschaffisar men mest för att många av dom kör som svin och inte efter rådande trafikregler utan mer "störst går först".

I övrigt får din analys dig att verka lite förståndshandikappad.

Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Lätt att föreställa sig att han var dyngrak vid tillfället.
Knivskarp analys. Vi kanske borde förbjuda lastbilar.

Nej lastbilar är inte feta och våldtar och mördar barn.
Förbjud feta människor att köra tunga fordon istället.
__________________
Senast redigerad av SergeantPrepper 2016-02-12 kl. 20:50.
Citera
2016-02-12, 23:27
  #9
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Vad är det som utesluter lastbilschaufförens version? En liten Peugeot 206 är ovanligt liten...
Kör man upp till ett rödljus brukar man se om det står en bil eller inte längst fram.
Citera
2016-02-13, 09:53
  #10
Medlem
JustZlatans avatar
Med tanke på alla utländska lastbilschaufförer som kör i Sverige så undrar jag om det var en svensk eller utländsk lastbilschaufför.

Sitter man inte ganska högt upp i en lastbil och alltså kan det vara svårt att se om man har en liten bil rätt nedanför sig. Om man dessutom lyssnar på musik eller pratar i telefon och/eller sitter i en annan värld utan att ha stor uppmärksamhet på den övriga trafiken så kan man kanske missa att man har en liten bil framför sig.
Citera
2016-02-13, 17:54
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mbtxx
Behöver tydligen inte vara fet för att vara pedofil eftersom du själv är en!
Knullar man 15-16 åriga tjejer är man pedofil både i lagens ögon, och mina ditt jävla äckel!!
Om nån är förstndshandikappad så är det ju du som "råkar" avslöja dej själv som pedofil när du försöker leka smart!
Dö din jävla Anders Eklund wannabe!!
stackars lilla dig, du kan inte ha det lätt. Om du ska övertyga oss andra att det är han som är dum och inte du själv måste du hålla isär begreppen. Man är INTE pedofil om man har sex med 14-15 åringar, man kanske är omoralisk och även olaglig men inte pedofil.
Skulle nog sätta mina pengar på att det är du som är förståndshandikappad eftersom du stavar som en kratta.
För att återgå till diskussionen så finns det lastbilschaffisar i alla olika storlekar. Dock borde denna chaufför aldrig mer få sätta sig bakom ratten.
Citera
2016-02-13, 18:00
  #12
Medlem
pege70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mbtxx
Knullar man 15-16 åriga tjejer är man pedofil i lagens ögon

Nej
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback