Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-02-12, 02:03
  #13
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
Tjo. Har vid två tillfällen försökt sluta med Cipralex, det slutar med att jag får jätte ont i magen vid antal tillfällen under dagen, oftast efter jag ätit. Det är blod i avföringen, torkade små små grusaktiga skapelser. Detta uppstod 1 vecka förra gången efter att försökt sluta med det och 4 dagar vid detta tillfälle. Går detta att lösa eller jag är fördömd att evigt äta SSRI? Kan antibiotika under tiden man försöka sluta med SSRI gå att lösa detta eller vad finns det för alternativ? Kommer kroppen reda ut detta själv efter en lång period?


Har du blod i avföringen så måste du undersöka detta. Kan var polyper som blöder utav stressen din kropp får utav utsättningen av medicinen eller kanske att medicinen förtjockar blodet lite så att det inte blöder medans du tar den ( man kan få blödning utav magnecyl då det förtunnar blodet och man blöder lättare ) men skadan är redan där så viktigt att kolla upp snabbt då det kan var tumörer också och då är det bra ju tidigare upptäckt och behandling.


Såg att cipralex kunde orsaka blödning, men kolla med din läkare.
__________________
Senast redigerad av Harfager 2016-02-12 kl. 02:07.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback