Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-11, 20:19
  #1
Avstängd
Affektions avatar
Så idag körde jag cykling inomhus, det är värdelöst då det är så varmt och svettades mycket
Satt och var irriterad hela tiden och pressade mig hårt. Någon dåre hade förstört en inställning på cyklen.

Så efter 1,5 h så känner jag mig darrig och väldigt obekväm, har inte panikångest för blir inte blek.

Hade inte ätit någonting under dagen och nu är det bättre har ätit lite snabba kalorier.
Fick detta en gång förut då hade jag heller inte ätit under dagen och tränade hårt. Dock bara styrka.
Gick till akuten och fick mat och blev bättre.

Saken är att jag skulle hem till en kille nu ikväll och vi skulle ha sex men blir väl inget av det.

Snälla hjälp.
Citera
2016-02-11, 20:47
  #2
Medlem
inSanitYys avatar
Du har svarat på din egen fråga.

-Hade inte ätit någonting under dagen och nu är det bättre har ätit lite snabba kalorier.
Fick detta en gång förut då hade jag heller inte ätit under dagen och tränade hårt.

ÄT!

Du har förmodligen fått lite blodsockerfall. Ta en proteinshake innan du ska träna eller ät riktigt mat.
Citera
2016-02-11, 22:13
  #3
Medlem
Drick vatten under dagen. Kan vara bra att äta någon gång ibland också.
Missar du maten så missar du också mycket vätska som maten innehåller.
Hinner du inte äta så stoppa jordnötter i fickan och tugga på under dagen.
Citera
2016-02-11, 22:15
  #4
Avstängd
Affektions avatar
Hatar att man måste vara inne. så jävla varmt att träna hård kondition inomhus. Varmt ska de också ha.

Ska äta nästa gång.

Kändes verkligen inte bra, trodde att jag skulle svimma.
Citera
2016-02-11, 23:18
  #5
Medlem
Googlas avatar
Men jesus. Har du aldrig tränat förut? Ät en riskaka eller russin om du har långt hem. Har tiotals gånger nästan slitit upp en snickers på en affär då jag varit så förbaskat hungrig efter ett gympass och varit inpå att svimma och spy på en affär för min kropp få i sig något. Men förr när jag träna hade jag alltid med mig riskakor och russin, har upptäckt att jag blivit sjuk nästan en gång i månaden om jag skippade att äta något DIREKT efter ett gympass. Menar inte då att du kan vänta tills du kommer hem om du tränar regelbundet, menar att du ska äta direkt du sätter din fot utanför gymmet. Din kropp är sårbar efter ett pass. Dock endast upplevt detta när jag tränat 4-6 dagar i veckan.
Citera
2016-02-11, 23:20
  #6
Avstängd
Affektions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
Men jesus. Har du aldrig tränat förut? Ät en riskaka eller russin om du har långt hem. Har tiotals gånger nästan slitit upp en snickers på en affär då jag varit så förbaskat hungrig efter ett gympass och varit inpå att svimma och spy på en affär för min kropp få i sig något. Men förr när jag träna hade jag alltid med mig riskakor och russin, har upptäckt att jag blivit sjuk nästan en gång i månaden om jag skippade att äta något DIREKT efter ett gympass. Menar inte då att du kan vänta tills du kommer hem om du tränar regelbundet, menar att du ska äta direkt du sätter din fot utanför gymmet. Din kropp är sårbar efter ett pass. Dock endast upplevt detta när jag tränat 4-6 dagar i veckan.


Ska skärpa mig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback