Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-11, 02:45
  #1
Avstängd
Affektions avatar
Jag misstänker att min far har ett mörkt förflutet. Jag misstänker att han är the original night stalker och Palmes mördare!

Började kolla runt lite på olösa mord och hittade den här figuren "the original night stalker". Var förra året men när jag gjorde det då så började jag fundera över att vissa saker stämde in på min far.
Och de fysiska attributen stämmer ganska bra ser jag nu när jag åter igen kollar runt.

Bilderna på google skiljer sig åt väldigt mycket, nu har jag få foton av min far när han var ung om några alls. Fast att han annars har massor av foto.

https://www.google.se/search?q=origi...EItW2fyRvqM%3A

Och eftersom jag varken har särskilt mycket bilder och att gener förs vidare så att säga så kommer visa drag inte fram förrän nästa generation.
Och i den här ser jag många drag som jag själv har. Som hans barn.

https://i.ytimg.com/vi/YtKw66tquIk/hqdefault.jpg

The night stalker befann sig bara i hamnstäder vilket min far av förklarliga skäl också gjorde i 20 års tid före jag föddes.

Fotstorlek, höjd och ålder stämmer in på min far.

Morden slutade 86.

Sedan har jag en teori att han flyttade tillbaks till Sverige för några år senare föddes jag.
86 sköts Palme

Min far är väldigt intresserad av Palme mordet, och han har flera gånger velat visa mig runt där Palme sköts.
Dessutom är min far en god skytt, vilket är märkligt då han inte skjuter men det fick jag erfara när jag var mindre och jag hade kolsyrepistol.

Så är min Far the night stalker och Palmes mördare?

Kommer jag bli rik om jag vid min fars bortgång skickar in DNA på honom och det blir en träff på the night stalker? För jag vill inte sätta honom i finkan.
__________________
Senast redigerad av Affektion 2016-02-11 kl. 03:04.
Citera
2016-02-11, 02:58
  #2
Medlem
Mördare är en industri och en hobby som intresserar otroligt många människor. Din farsa kanske skullek unna vara tns och palme mördaren men det kan lika gärna vara en kuf, Börja med att kolla om han redan finns i nått register
Citera
2016-02-11, 03:01
  #3
Avstängd
Affektions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n1gg3r
Mördare är en industri och en hobby som intresserar otroligt många människor. Din farsa kanske skullek unna vara tns och palme mördaren men det kan lika gärna vara en kuf, Börja med att kolla om han redan finns i nått register

Båda två var oerhört skickliga på att komma undan. Min far har alltid varit god mot mig och andra.
Citera
2016-02-11, 03:01
  #4
Avstängd
har dom ens dna från palmemördaren?
Citera
2016-02-11, 03:03
  #5
Avstängd
Affektions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonsna
har dom ens dna från palmemördaren?

Nej men från the night stalker
Citera
2016-02-11, 03:21
  #6
Medlem
SilentVictorys avatar
Så du menar att din far härjade runt i Usa, åkte sedan till Sverige och sköt Palme och sedan tillbaka till Usa och dödade igen och sedan tillbaka till Sverige igen?

Visst, det är väl ingen omöjlighet. Men det har jag väldigt svårt att tro på.

Såhär höll han på innan han bröt sig in och våldtog samt mördade offren. https://m.youtube.com/watch?v=jdElYnd-xMo

Edit: Bytte ut länken till en utan intro
__________________
Senast redigerad av SilentVictory 2016-02-11 kl. 03:26.
Citera
2016-02-11, 03:34
  #7
Avstängd
Affektions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Så du menar att din far härjade runt i Usa, åkte sedan till Sverige och sköt Palme och sedan tillbaka till Usa och dödade igen och sedan tillbaka till Sverige igen?

Visst, det är väl ingen omöjlighet. Men det har jag väldigt svårt att tro på.

Såhär höll han på innan han bröt sig in och våldtog samt mördade offren. https://m.youtube.com/watch?v=jdElYnd-xMo

Edit: Bytte ut länken till en utan intro

Tänkte länka den men har ingen relevans. Förutom att the night stalker hade ett litet talfel, vilket jag hade som barn. Gener igen.

Sista mordet av the night stalkar skedde förra sommaren 86.
Citera
2016-02-11, 03:38
  #8
Moderator
Schlesiens avatar
Din 12:e trådstart till moderatorerna i KoAT.


Kriminalhistoria --> Papperskorgen


/Moderator
Citera
2016-02-11, 09:58
  #9
Medlem
Är din far mördare o du lägger ut det, men vill inte sätta dit honom. Varför skriva om det överhuvudtaget?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback