Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av IngridCarlqvist
Några fler naturister här på Flashback som försöker vara nakna i så stor utsträckning som möjligt?
Hur länge har ni varit naturister och delar ni detta intresset med era livskamrater?
Hur ser er övriga familj på er lite udda livsstil?
Jag själv är en relativt ny naturist kan man säga och kombinerar det med 100% nakenhet så ofta jag kan. Jag har spenderat mina dagar naken här i lägenheten nu i 2 månaders tid och gör verkligen allting naken, det känns väldigt bra alltihop. Ingen insyn från grannar eller liknande heller så kan vara i alla rum naken utan att någon från utsidan ser. Bara det faktum att stå o laga mat vid spisen naken ger en frigörande känsla, det var så här jag föddes och så här jag vill vara.
Jag har egentligen aldrig gillat Pride men ska ge det en chans nästa år 2019 som naturist och gå naken på Stockholms gator och torg och hoppas fler vill se det sunda i denna livsstil. Det är synd bara att man inte kan få vara naken ute när man vill som i Spanien t.ex. som har en väldigt liberal syn på nakenhet utomhus.
Den enda nackdelen med min naturism är att min tonårsdotter tycker jag är konstig, men hon får helt enkelt lära sig acceptera att jag vill vara naken när jag är hemma i min egen bostad, vilket jag tror hon gjort nu.
Så vad tycker ni andra om naturism och nudism? Kanske dags att prova på något nytt?
Intressant inlägg tidigare i tråden. Om det nu inte hade varit fejk. Eller?