Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-02-11, 03:00
  #13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tch
Sjuk fantasi.

Frågan är varför?

Och ja det vanliga brukar vara att man låter henne ha på sig hängiga blå jeans, rutig skjorta, mustasch, hatt osv. Verkar även vara många som sätter på sin tjej när hon är helt klädd i kostym.
Citera
2016-02-11, 03:02
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Är denna fetisch verkligen så vanligt förekommande som alla verkar påstå?
Tror inte ens den existerade innan denna tråden.

__________________
Senast redigerad av Epikantus 2016-02-11 kl. 03:04.
Citera
2016-02-11, 07:40
  #15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Epikantus
Tror inte ens den existerade innan denna tråden.


Ska vara mycket vanligt ute i de svenska hemmen pa sistonde.
Citera
2016-03-01, 19:44
  #16
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Jag kan tycka att grabbiga/manliga kläder är sexigt, förutsatt att de sitter på en kvinna med former. Kläderna avslöjar ofta mycket av formerna. Tänker på när jag sett schyssta kvinnor/tjejer jobb jobbar utomhus på typ vägbyggen eller med parkförvaltning. Tänk på sommaren när dom svettas, har tajt linne, någon sorts grovis-byxor och håret uppsatt lite halvslarvigt. Mmmm...
Citera
2016-03-03, 03:08
  #17
Medlem
diannos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Ska tydligen vara mycket vanligt enligt snacket på stan.
Haha snacket på stan

Kan du inte återge fem tillfällen "på stan" då du har hört folk snacka om detta? Vore väldigt interssant!

Har själv aldrig hört talas om det, dock vet jag flera tjejer som har gillat att ligga med pojkvänner och dylikt när de har varit sminkade och drag-uppklädda.
Citera
2016-03-31, 11:46
  #18
Medlem
Klä ut och klä ut. Det är klart att det är skitsexigt när hon har flanellskjorta och jeans. Hängslen också, gud. Bara att dra ned de grova kläderna och komma till en våt och fin liten mus som man kan förlora sig i. Då jävla sexigt Men ja det finns en god dos dominansfantasi i det
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback