Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-02-09, 13:13
  #1
Medlem
Smurfetteflickans avatar
I Österrike våldtogs en 10 årig pojke i en offentlig badinrättning av en irakisk asylsökande som påstod att han led av akut sexuell nöd och inte kunde tygla sina drifter..

Citat:
Ursprungligen postat av Samtiden
Den 2 december i fjol skulle ha blivit en härlig dag för 10-årige Goran. Pojken älskar att simma och på morgonen hade han av sin mamma fått hela tre euro så att han skulle kunna sticka till simhallen, Theresienbad, i Wien direkt efter skolan. Men allt förvandlades till en mardröm när han på en toalett inne i hallen blev våldtagen av en 20-årig irakisk asylsökande. Övergreppet var så våldsamt att Goran skadades så svårt att han fick föras till sjukhus i ambulans. Förövarens förklaring var att övergreppet − som han påstod sig vara medveten om vara både fel och förbjudet − bara var ett resultat av uppdämda sexuella känslor. En sexuell nödsituation, hans libido är så stark att han bara inte kunde stå emot. Det var vad han sa till polisen som grep honom på platsen.
− Hans förklaring är fullständigt grotesk, säger Gorans mamma, Dunja. Goran har skrikit och gråtit sig till sömns varenda natt sedan övergreppet för nu över två månader sedan. Hans mamma säger att hans fysiska sår kommer att läkas med tiden − däremot är hon tveksam till om såren i hans själ någonsin kommer att göra det.Mannen som så grymt förgrep sig på Goran önskar hon nu bara allt ont.

Dunja vill inte att den 20-årige irakiske våldtäktsmannen ska utvisas. I alla fall inte förrän han har suttit i fängelse.
− Och jag vill ha honom i fängelse eftersom jag har hört vad andra fångar gör mot dem som har förgripit sig sexuellt mot barn. Jag vill att han ska få uppleva allt som de andra dömda gör mot sådana som har begått sexualbrott mot barn. Efter det vill jag se honom utvisad, säger hon.

Vad säger ni om detta och vilken sorts "behandling" väntar honom i fängelset? vad skulle ni föräldrar och ni killar som sitter inne vilja göra(och de facto också gör om ni får tillfälle..) med detta avskum?

https://samtiden.nu/23984/valdtagen-...angars-straff/
__________________
Senast redigerad av Smurfetteflickan 2016-02-09 kl. 14:05.
Citera
2016-02-09, 13:22
  #2
Medlem
Lynchning offentligt är det enda som ens står i proportion till det han gjorde. Jag vet inte vem jag tycker är mest vidrig, våldtäktsmännen eller de vänsteräcklen som ska leka goda och därav gör att våldtäkterna kan ske. Lyncha båda.

Jävla äckel.
Citera
2016-02-09, 13:44
  #3
Avstängd
Tibetanleguans avatar
Men elda upp fanskapet i en bur och stänk vatten på honom emellanåt så att han inte dör så snabbt...

Nämen hade någon gjort min släkt illa så hade personen i fårga blivit kidnappad och förd till någon avlägsen plats där personen skulle blivit nerdrogad med svamp i hög dos och torterad i timvis på alla möjliga vis i några dagar så att personen aldrig skulle blivit normal igen och blivit dömd att vandra på våra gator liksom en sinnessjuk person på medeltiden.....
__________________
Senast redigerad av Tibetanleguan 2016-02-09 kl. 13:47.
Citera
2016-02-09, 13:50
  #4
Medlem
Afrosvensks avatar
Man är naturligtvis förtvivlad också för den enskilde unge killen som begår en sån här förskräcklig händelse. Vad har den personen varit med om för någonting? Vilka omständigheter har den killen växt upp under? Vad är det för trauma han bär med sig? Hela den här flyktingkrisen visar ju på hur orättvist livet är i många delar av världen och vi får försöka hjälpa till att lösa det här efter bästa förmåga.
Citera
2016-02-09, 13:57
  #5
Medlem
tchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfetteflickan
I Österrike våldtogs en 10 årig pojke i en offentlig badinrättning av en irakisk asylsökande som påstod att han led av akut sexuell nöd och inte kunde tygla sina drifter..



Vad säger ni om detta och vilken sorts "behandling" väntar honom i fängelset? vad skulle ni killar som sitter inne vilja göra(och de facto också gör om ni får tillfälle..) med detta avskum?

https://samtiden.nu/23984/valdtagen-...angars-straff/


Jag hoppas att hennes vilja kan bli verklighet. Ingen aning om hur det är där på kåken dock. Hoppas han blir grovt misshandlad.
Citera
2016-02-09, 14:03
  #6
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfetteflickan
I Österrike våldtogs en 10 årig pojke i en offentlig badinrättning av en irakisk asylsökande som påstod att han led av akut sexuell nöd och inte kunde tygla sina drifter..

Vad säger ni om detta och vilken sorts "behandling" väntar honom i fängelset? vad skulle ni killar som sitter inne vilja göra(och de facto också gör om ni får tillfälle..) med detta avskum?

https://samtiden.nu/23984/valdtagen-...angars-straff/

En mycket mycket sjuk man som gjort ett vidrigt brott mot en liten kille. Som förälder kan jag inte annat än hålla med hans mamma. Låt honom bara få ...
Citera
2016-02-09, 14:04
  #7
Medlem
Skicka hem honom till Irak där han får börja om sin färd till Europa på nytt igen. Detta borde vara förkrossande för honom!
Citera
2016-02-09, 14:07
  #8
Medlem
BewilderedHulders avatar
Pojkens mor har naturligtvis rätt.
Dödsstraffet som metod börjar framstå som ett allt mer humant förfarande för var dag som går.
__________________
Senast redigerad av BewilderedHulder 2016-02-09 kl. 14:09.
Citera
2016-02-09, 14:10
  #9
Avstängd
Tibetanleguans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrosvensk
Man är naturligtvis förtvivlad också för den enskilde unge killen som begår en sån här förskräcklig händelse. Vad har den personen varit med om för någonting? Vilka omständigheter har den killen växt upp under? Vad är det för trauma han bär med sig? Hela den här flyktingkrisen visar ju på hur orättvist livet är i många delar av världen och vi får försöka hjälpa till att lösa det här efter bästa förmåga.

Hoppas du trollar...

Pedofiler, mördare och våldtäktsmän har förbrukat sitt mänskliga värde och förtjänar inget annat än att få alla sina organ utopererade utan bedövning eller nedsövning. Kvarlevorna kan man sedan dumpa över deras hemländer..

Det är inte ett dugg synd om förövare men i lilla landet ekomjölk så är det ju alltid så att förövaren är den som haft det jobbigast och den man lägger mest fokus på. fy fan...
Citera
2016-02-09, 14:11
  #10
Avstängd
Tibetanleguans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tch
Jag hoppas att hennes vilja kan bli verklighet. Ingen aning om hur det är där på kåken dock. Hoppas han blir grovt misshandlad.

Och sönderknullad..
Citera
2016-02-09, 14:15
  #11
Medlem
Afrosvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tibetanleguan
Hoppas du trollar...
Jag citerade den av sossarna och miljöpartiet utnämnde rikspolischefen, Dan Eliasson: http://www.friatider.se/rikspolische...an-b-r-med-sig

...och han trollade inte.
__________________
Senast redigerad av Afrosvensk 2016-02-09 kl. 14:17.
Citera
2016-02-09, 14:25
  #12
Medlem
tjorven20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tibetanleguan
Hoppas du trollar...

Pedofiler, mördare och våldtäktsmän har förbrukat sitt mänskliga värde och förtjänar inget annat än att få alla sina organ utopererade utan bedövning eller nedsövning. Kvarlevorna kan man sedan dumpa över deras hemländer..

Det är inte ett dugg synd om förövare men i lilla landet ekomjölk så är det ju alltid så att förövaren är den som haft det jobbigast och den man lägger mest fokus på. fy fan...

Jag tror han citerar "Dan 'jag tycker synd om mördaren' Eliasson"
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback