Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-08, 19:51
  #1
Medlem
Är lite nyfiken på personerna bakom de som kastar sten på bussar, slår sönder ambulanser eller sätter eld på saker. Personer bakom de allra mest meningslösa brotten helt enkelt. Utan att riktigt ha några belägg för det så föreställer jag mig att det ofta är negrer bakom dessa brott?

Någon gång ibland åker de väl dit, antar jag. Hur beter de sig vid förhören? Går det ens att kommunicera med dem?
Citera
2016-02-08, 20:02
  #2
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Förhör och förhör.. Skulle dessa "barn" lyckas bli tagna så får de väll i regel en undervisning gällande hur man bör uppföra sig här i Sverige. Om de ens förstår vad som sägs eller tar åt sig något överhuvudtaget är en annan fråga. Detsamma gäller våldtäkter etc.

Nucking figgers..
Citera
2016-02-08, 20:08
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Förhör och förhör.. Skulle dessa "barn" lyckas bli tagna så får de väll i regel en undervisning gällande hur man bör uppföra sig här i Sverige. Om de ens förstår vad som sägs eller tar åt sig något överhuvudtaget är en annan fråga. Detsamma gäller våldtäkter etc.

Nucking figgers..

Men exakt vad görs om de får tag på dem? Hur ser förhöret ut? Går det ens att "nå fram" till dessa individer, eller tycker de bara att det är kul?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback