Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-07, 18:15
  #769
Medlem
carminaburanas avatar
Jag bodde i Bagis för 15 år sen, i en andrahandslya på markplan. Jag pluggade och hade väldigt spartansk inreding, och endast en tältsäng att sova i. Den stod under fönstret ut mot balkongen. En kväll bestämde jag mig för att flytta den till andra sidan rummet, mot väggen. Tur det, för 2 dagar senare var det någon mitt i nattet som bestämde sig för att kasta ett trädgårdsbord rakt genom det. Lät som att nån tömde en glasigloo i rummet. Hade jag legat kvar där hade jag blivit totalt sönderskuren, det var rejäla fönster.
Citera
2018-12-07, 19:01
  #770
Medlem
Pavics avatar
Jag har så sjukt många storys men jag ska dra en.. Är väl topp-5.

Kom hem efter en lång arbetsdag och skulle gå på toa.

När jag öppnar toalettdörren så ligger en vän till mig (som jag någon vecka tidigare hade lånat ut en nyckel till så han skulle kunna vattna mina blommor) på golvet med en nässprays tub i stjärten.

Jag lyckas få liv i honom och då visar det sig att han tagit en rövpanna Stilnoct.
Det var en ganska sjuk syn. Fullvuxen karl.
Citera
2018-12-07, 19:06
  #771
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin951337
Vad är det sjukaste/roligaste/konstigaste ni skådat hända i livet?

Satt en gång på en buss i Göteborg där två uppenbara narkomaner i trettioårsåldern tände en holk inne i bussen varpå en äldre man i 60-årsåldern ber dem släcka den då han har astma.
Killarna ställer sig upp huvud mot huvud med honom och börjar skrika. Mannen tar av sig sina glasögon, stoppar ner dem i bröstfickan på kavajen och får sen en ölburk slagen i ansiktet.
Det tar ungefär 2 minuter efter denna händelsen innan båda narkomanerna blir så hårt nedslagna av gubben så dem väljer att krypa ut ur bussen med svansen mellan benen. Var en ganska sjuk sak att se på. Tydligen var den äldre herren gammal kampsportare på elitnivå.

En annan gång bevittnade jag en strippa bli brutalt påsatt på en scen inne på en strippklubb av en storkukad svart porrskådis. Också rätt sjukt att se på..


Har ni något sjukt ni skådat i livet? Dela med er!!

På en av mina gamla arbetsplatser fanns det en kvinna i 45-50 års pldern som klädde sig "progg" morotsfärgat hår, kraftig övervikt, ingen BH (batikhäxa med dagens mått) Hon hette Anita och luktade fördjävligt.. "mjukisbyxor och urtvättade T tröjor. Satt alltid ensam i matsalen..(lukten ?)

En dag såg jag henne pilla näsan och stoppa kusen i munnen.. tugga lite med framtänderna och svälja.. Rent utsagt det jävligaste jag sett en "kvinna" göra.. FY FAAN vad äckligt..
Citera
2018-12-07, 19:17
  #772
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
På en av mina gamla arbetsplatser fanns det en kvinna i 45-50 års pldern som klädde sig "progg" morotsfärgat hår, kraftig övervikt, ingen BH (batikhäxa med dagens mått) Hon hette Anita och luktade fördjävligt.. "mjukisbyxor och urtvättade T tröjor. Satt alltid ensam i matsalen..(lukten ?)

En dag såg jag henne pilla näsan och stoppa kusen i munnen.. tugga lite med framtänderna och svälja.. Rent utsagt det jävligaste jag sett en "kvinna" göra.. FY FAAN vad äckligt..

Usch. Hon var säkert kommunist och feminist också.

Jag hade också en gång en kvinnlig arbetskamrat - obestämbarn ålder, men gissningsvis mellan 50 och 60 - som luktade väldigt illa. På en gång inrökt - hon sprang ut och rökte en gång i timmen - och så något annat också, som kan ha varit naftalin. Vi satt vid datorskärmar, och det hände att man behövde fråga varandra någonting - men gjorde man det så kom hon springande och ställde sig extremt nära en och tittade på skärmen. Så man undvek att göra det. Vi tog upp hennes lukt med chefen, och han pratade med henne om vikten av att vädra och tvätta sina kläder, och då blev det lite bättre... men snart var det likadant igen.

Hon använde inte heller BH, och det tycker jag inte heller att man behöver göra, MEN då får man tänka på vad man har för överdel. Denna kvinna hade ofta tunna, silkiga, åtsmitande polotröjor, och då såg man väldigt tydligt att hennes bröst var utsugna och platta (hon hade många barn) och hängde nästan till naveln, och dessutom var bröstvårtorna väldigt långa och spetsiga så att de stod ut rejält. Man såg konturen på vårtgårdarna t.o.m.. Dessutom hade hon väldigt mycket hår i ansiktet, som hon inte brydde sig om att ta bort.
Citera
2018-12-07, 19:26
  #773
Medlem
När jag var på Arlanda och skulle till Rhodos så såg jag Ben Mitkus och hans ex. Men fan vad otrevligt tjejen var.

2015 såg jag förresten per Moberg. På Arlanda igen dessutom. Rätt kul
Citera
2018-12-07, 19:41
  #774
Medlem
DeepThroat007s avatar
Conny var lite enkel i huvudet. Tog 120 körlektioner i trafikskolan innan han fick körkort för bil. Dock hade han fortfarande lite svårt att växla så kompisen bredvid fick sköta växelspaken.

De stod vid ett rödljus o kompisen bestämde sig för att skämta lite, -han la in backen. Samtidigt gled det upp en bil vid sidan som ville gasa. Conny var på och varvade sin Volvo 140 vad den orkade. Sedan blev det grönt ljus o Conny släppte kopplingen o for in i framrutan.
Citera
2018-12-09, 14:58
  #775
Medlem
Skön tråd, har blivit många skratt!

Har sjäv en historia att bjuda på från tonåren. Hade en polare som saknade alla spärrar när det gällde att hitta på saker.

En gång hade han fått tag på en luftpistol. Vi var i hans rum i en lägenhet med fönstret helt vidöppen och sköt från fönstret, det var 2a våningen tror jag. En tant passerade med sin lilla hund och polaren ställde sig i värsta gangstaposen med pistolen på sned (som man gjorde i alla filmer på 90-talet) och sa ”Nu ska jag skjuta hundjäveln”. Vi stod i fönstret och flinade när han sköt men flinen försvann snabbt när han mot alla odds träffade hunden som började yla.

Tanten såg två finniga tonåringar i fönstret, en med en luftpistol i handen och i värsta gangstaposen och den andra (jag) som var likblek och rädd i blicken.

Efter en kvart dök polisen upp. Polarens morsa lyckades snacka bort poliserna och samtidigt gömde jag mig på toa och sket den värsta rännskitan i mannaminne.
Citera
2018-12-09, 17:17
  #776
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Skön tråd, har blivit många skratt!

Har sjäv en historia att bjuda på från tonåren. Hade en polare som saknade alla spärrar när det gällde att hitta på saker.

En gång hade han fått tag på en luftpistol. Vi var i hans rum i en lägenhet med fönstret helt vidöppen och sköt från fönstret, det var 2a våningen tror jag. En tant passerade med sin lilla hund och polaren ställde sig i värsta gangstaposen med pistolen på sned (som man gjorde i alla filmer på 90-talet) och sa ”Nu ska jag skjuta hundjäveln”. Vi stod i fönstret och flinade när han sköt men flinen försvann snabbt när han mot alla odds träffade hunden som började yla.

Tanten såg två finniga tonåringar i fönstret, en med en luftpistol i handen och i värsta gangstaposen och den andra (jag) som var likblek och rädd i blicken.

Efter en kvart dök polisen upp. Polarens morsa lyckades snacka bort poliserna och samtidigt gömde jag mig på toa och sket den värsta rännskitan i mannaminne.

Klart kul! När du berättar det där med luftpistol, så minns man sina egna tonår.
Hur gick det sen?
vore kul om du kunde återge något av den predikan kompisen mamma måste ha hållit för er.
Citera
2018-12-09, 21:33
  #777
Medlem
JagSkaTaDigs avatar
När jag och två polare var på Mcdonalds på fyllan, så hade den ene beställt något som det medföljde en chokladmuffins, den ville han inte ha.
Så vi lekte lite med den, sen formade jag och rullade ihop den till en jäkligt verklig bajskorv, hämtade lite toapapper och sen lämnade vi den med lite brunkletat toapapper brevid mitt på bordet och gick, men matresterna slängde vi som vanligt.
Jag skrattade ett bra tag efter!
Citera
2018-12-09, 21:39
  #778
Medlem
JagSkaTaDigs avatar
Dubbelpostning

Dubbelpostning
__________________
Senast redigerad av JagSkaTaDig 2018-12-09 kl. 21:42. Anledning: Dubbelpostning
Citera
2018-12-10, 08:40
  #779
Medlem
borrizs avatar
Det fanns en personlighet under 1980-talet oftast i området kring Möllevångstorget i Malmö.
Hon kallades "Blinkan", detta var en dam som hade en hund vid namn Malte, oavsett hur berusad hon var så var hunden hennes ögonsten.
Vid ett tillfälle köpte hon ett Robin Hood choklad.
Först tog hon choklad-kakan i handen och kastade den sedan på hunden.
Sedan sa hon "Malte du får öppna pappret själv, jag kan inte jag är för full!"
Citera
2018-12-10, 10:41
  #780
Medlem
Bor i Malmö och det är inte mycket man lyfter på ögonbrynen åt här.
Men... Jag mötte en kvinna i morse i Rörsjöparken. Hon var klädd i rosa och vit kanindräkt, rosa gummistövlar och stora blonderade hästsvansar på huvudet. Hon rastade två minigrisar!! En större och en kulting. Mitt i stan i morgonrusningen... Borde bett om att få ta ett foto...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback