Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Jag tror det r mjligt att det r ngon form av pyramid. Sen bde frstr och frstr inte jag att folk skrattar t Indiana Jones snubben. Det fanns faktiskt en tid d vrldens mest intelligenta personer var utskrattade som idioter.
Tror vi kommer f se ett slut p detta om 1-2 r, jag hoppas verkligen det r kta pyramider, blir jvligt spnnande att se vad man hittar.
Sen frstr jag inte varfr serber och albaner frsker trycka ner detta s mycket. Fr att... bnder i Bosnien tjnar en extra slant? Fr ni tror vl inte p riktigt att vrlden kommer hja bosnier till skyarna som civilisationens grundare? Alla vet ju att albaner str fr civilisationen.
Ja, en del intelligenta pesoner blev utskrattade som idioter, vilket sker n idag.
Samtidigt som mnger av idioter blev utskrattade som idioter, men de hr vi aldrig ngonting om.
Det vi hr r att en av de som blev utskrattad som en idiot visade sig faktiskt ha ngonting, vilket inte r samma sak som att alla utskrattade idioter har det.
De allra flesta som skrattas ut som idioter r just det, och undantagen hr vi s mycket om just eftersom det r undantag.
Men i det hr fallet s har "pyramiderna" granskats av experter, som har kommit fram till att det inte handlar om ngra pyramider, och det som ser ut som stenlagda vgar och byggnadsblock r geologiska fenomen som inte r srskilt speciella fr just det hr omrdet, och som r ngot som lurat andra amatrarkeologer tidigare och alls ingenting ovanligt.
Och det r synd att denne amatrarkeolog nu i sin jakt p sin drmpyramid r och grver snder viktiga men mindre intressanta lmningar frn Bosniens medeltid, dr dalen han r och harvar runt i var mitten p det bosniska riket och dr huvudstaden lg.