Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Jag tror det är möjligt att det är någon form av pyramid. Sen både förstår och förstår inte jag att folk skrattar åt Indiana Jones snubben. Det fanns faktiskt en tid då världens mest intelligenta personer var utskrattade som idioter.
Tror vi kommer få se ett slut på detta om 1-2 år, jag hoppas verkligen det är äkta pyramider, blir jävligt spännande att se vad man hittar.
Sen förstår jag inte varför serber och albaner försöker trycka ner detta så mycket. För att... bönder i Bosnien tjänar en extra slant? För ni tror väl inte på riktigt att världen kommer höja bosnier till skyarna som civilisationens grundare? Alla vet ju att albaner står för civilisationen.
Ja, en del intelligenta pesoner blev utskrattade som idioter, vilket sker än idag.
Samtidigt som mänger av idioter blev utskrattade som idioter, men de hör vi aldrig någonting om.
Det vi hör är att en av de som blev utskrattad som en idiot visade sig faktiskt ha någonting, vilket inte är samma sak som att alla utskrattade idioter har det.
De allra flesta som skrattas ut som idioter är just det, och undantagen hör vi så mycket om just eftersom det är undantag.
Men i det här fallet så har "pyramiderna" granskats av experter, som har kommit fram till att det inte handlar om några pyramider, och det som ser ut som stenlagda vägar och byggnadsblock är geologiska fenomen som inte är särskilt speciella för just det här området, och som är något som lurat andra amatörarkeologer tidigare och alls ingenting ovanligt.
Och det är synd att denne amatörarkeolog nu i sin jakt på sin drömpyramid är och gräver sönder viktiga men mindre intressanta lämningar från Bosniens medeltid, där dalen han är och harvar runt i var mitten på det bosniska riket och där huvudstaden låg.