Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-02-07, 19:59
  #1
Medlem
Reactants avatar
Så nu har världens enda producent av nya lysergamider presenterat deras nya produkt 1P-ETH-LAD
(1-propionyl-6-ethyl-6-nor-lysergic acid diethyamide).

"We only have a small batch of this product and will not be getting anymore, don't miss this opportunity to research this rare and exciting compound." - skriver de på sidan och beroende på hur small en small batch är så kanske man kan anta att vi inte kommer se detta inrikes. Detta bör dock inte hindra dedikerade psykonauter.

Vad tror ni?
__________________
Senast redigerad av Reactant 2016-02-07 kl. 20:19.
Citera
2016-02-07, 21:04
  #2
Medlem
Så länge ETH-LAD är lagligt ser jag ingen anledning till varför man skulle vilja införskaffa detta. Det är ju som att köpa 1P-LSD ifall LSD hade varit lagligt.
Citera
2016-02-07, 21:52
  #3
Medlem
Reactants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joms
Så länge ETH-LAD är lagligt ser jag ingen anledning till varför man skulle vilja införskaffa detta. Det är ju som att köpa 1P-LSD ifall LSD hade varit lagligt.

Denna är nu lättare att få tag på inom EU än ETH-LAD såvitt jag vet. Sen så tror jag inte att jag är ensam om att tycka det är kul med nya substanser. Är man nyfiken så är man.

Jag tror att många skulle köpa 1P-LSD även om LSD hade varit lagligt. Varför inte?
Citera
2016-02-07, 23:03
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Denna är nu lättare att få tag på inom EU än ETH-LAD såvitt jag vet. Sen så tror jag inte att jag är ensam om att tycka det är kul med nya substanser. Är man nyfiken så är man.

Jag tror att många skulle köpa 1P-LSD även om LSD hade varit lagligt. Varför inte?
ETH finns ju inrikes .

Men ja jag håller med dig om att det är kul med nya substanser.
Citera
2016-02-08, 19:00
  #5
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joms
ETH finns ju inrikes .

Men ja jag håller med dig om att det är kul med nya substanser.

Vart??
Citera
2016-02-14, 21:39
  #6
Avstängd
Qonnieh88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Vart??

Googla eth-lad på svenska så hittar du..
Citera
2016-02-15, 20:54
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qonnieh88
Googla eth-lad på svenska så hittar du..

får inte fram någon inrikes sida alls som säljer detta när jag googlar på det?
Citera
2016-02-15, 21:06
  #8
Medlem
Heffters avatar
Kolla tråden för shoppar (FB) Drogshoppar - Hallucinogener
Citera
2016-08-17, 11:17
  #9
Medlem
Även jag fattar inte varför de vill ta in denna innan klassning av den gammla. Sen så verkar den inte ha några fördelar.
Citera
2016-08-17, 11:52
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Denna är nu lättare att få tag på inom EU än ETH-LAD såvitt jag vet. Sen så tror jag inte att jag är ensam om att tycka det är kul med nya substanser. Är man nyfiken så är man.

Jag tror att många skulle köpa 1P-LSD även om LSD hade varit lagligt. Varför inte?

Då borde den ju vara billigare en sina konkurrenter...
Citera
2016-08-17, 12:11
  #11
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-spaceglasses
Då borde den ju vara billigare en sina konkurrenter...

Den är dyrare.
Citera
2016-08-18, 16:11
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Den är dyrare.
Några borde ha testat den nu?
Så hur är denna?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback