Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-05-17, 04:14
  #13
Medlem
utforses avatar
Ska du bara köra statiskt så är GitHub eller GitLab bäst.
Citera
2016-05-17, 12:21
  #14
Medlem
Halinders avatar
Gratis kanske duger om du kör html, men har du något med php eller asp så kommer du att förlora väldigt mycket på gratis host. Dom tycker du drar för mycket resurser, eller så har du inte åtkomst till databaser eller något annat.

one.com har överkomliga priser på lägsta paketet.
Citera
2016-06-30, 12:18
  #15
Medlem
Google Compute Engine kör en prova-på-kampanj just nu där man får köra VPS gratis i 2 månader. Tex Linux servrar eller Docker containers.

DigitalOcean hade tidigare i våras en liknande kampanj, men jag tror den är slut nu.
Citera
2016-07-05, 17:04
  #16
Medlem
Gustavgrs avatar
jag rekommenderar också 000webhost, dom kommer göra en review på din hemsida så att du inte har onödigheter/olagligheter men om det är check så är allt bra. (Min hemsida blev fryst i 1 dag en gång)

000webhost har dock klantat till det för inte så länge sedan, googla "000webhost leak"
Citera
2016-10-02, 00:05
  #17
Awaiting Email Confirmation
Hartarbetes avatar
Det finns nästan gratis.

https://www.manufrog.com/

200 kr per år och då får du cpanel och hela kittet och till ett konto kan du koppla flera domäner som kan dela på denna kostnad. Bättre än så, du får faktiskt fullt fungerade support för denna lilla summa. Har själv detta svenska webhotell sedan X år tillbaka för några domäner som ligger och skräpar.

Tycker man 200 kr per år är mycket för ett fullt fungerande webhotell dit man kan koppla flera sajter, då är man verkligen snål :-)
Citera
2016-12-14, 23:13
  #18
Medlem
Om du vill testa snabbt kan du köra https://www.bitballoon.com, går verkligen löjligt snabbt.
Har du ett rent html/js/css-projekt med en index.html-fil som startsida är det bara att drag n droppa in mappen och köra.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback