Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-11-14, 15:22
  #1
Medlem
Daves avatar
Nån här som tänkt dra på Tinitus? Bra tryck föregående tillställningar?
Citera
2005-11-16, 16:06
  #2
Medlem
jafan! klart man ska dit i år, en massa bra band och så ska fredrik strage vara DJ
Citera
2005-11-16, 18:26
  #3
Medlem
Chribils avatar
Japp, jag ska dit iår. Premiär året för min del
Citera
2005-11-16, 19:42
  #4
Medlem
WorlocKs avatar
Die Krupps hade ju kanske varit något, men förutom det var det inte mycket att hurra över, Apoptygma kanske, men dom har jag redan sett. Inte nog med det så suger münchenbryggeriet ganska hårt. Trångt och jävligt.

Sist jag var där var 2002. Då var det svårt att köpa öl, för mycket folk, för lite personal.

2001 var Tinitus på Universitetet, det var en fin stor lokal hette duga. Rational Youth, som tyvärr fick ett patetisk scenbesök av Project-X, och Suicide Commando var dom jag kommer ihåg därifrån.

Så, inget besök från min sida = Intjänade pengar, och jag slipper träffa alla ytliga synthare.
Citera
2005-11-16, 20:42
  #5
Medlem
Goblins avatar
Jag har funderat mycket över detta men har inte bestämt mig ännu. Vill inte gå själv, är inte övertygad av line-uppen, osv, osv...

Vi får se, likt WorlocK så har jag lite svårt för bryggeriet - särskilt på den kallare årstiden.
Citera
2005-11-17, 00:24
  #6
Medlem
auto:erotics avatar
Riktigt sugen på att se Die Krupps och ApB. De sistnämnda enbart för att jag hoppas Stefan Groth vågar ta steget och framföra gamla låtar i versioner anpassade till hur nya skivan låter, istället för att fega och köra nya låtar i futurepopstuk. Men, allting runtomkring känns jobbigt så det återstår att se om jag orkar mig dit eller ej.
Citera
2005-11-17, 02:55
  #7
Medlem
arlaharens avatar
Åh, vilken jävla party pooper jag är nu!

http://www.flashback.org/showthread.php?t=258632
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback