Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-10-10, 01:18
  #97
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Varför röker ni med jobbiga människor då?

Det är ju lika nice att kicka en feting ensam.
Exakt, och det gäller alla droger. Är skönast att vara själv när man super/knarkar.
Citera
2018-10-10, 06:44
  #98
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Exakt, och det gäller alla droger. Är skönast att vara själv när man super/knarkar.

håller inte med, MDMA själv suger verkligen tycker jag
Citera
2018-10-11, 16:25
  #99
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Varför röker ni med jobbiga människor då?

Det är ju lika nice att kicka en feting ensam.

Ensam är bäst, man kan softa med schyst musik i lurar eller spela ps4. Vill man gå ut så gör man det man behöver inte fråga nån och få som svar" jag orkar inte". Dra en runk utan att vänta på att polarna/polaren ska hem, utan man kan bara dra fram den och dra en skön runk under ruset
Citera
2018-10-11, 17:16
  #100
Medlem
savadskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Ensam är bäst, man kan softa med schyst musik i lurar eller spela ps4. Vill man gå ut så gör man det man behöver inte fråga nån och få som svar" jag orkar inte". Dra en runk utan att vänta på att polarna/polaren ska hem, utan man kan bara dra fram den och dra en skön runk under ruset

hahaha då kan man dra en runk när man vill
Citera
2018-10-11, 19:58
  #101
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av savadski
hahaha då kan man dra en runk när man vill

Knulla och runka när man har rökt är fan det bästa som finns
Citera
2018-10-12, 15:47
  #102
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Knulla och runka när man har rökt är fan det bästa som finns
Måste instämma.

På den punkten har man nästan blivit en missbrukare. D.v.s sex känns inte lika underbart utan rökat.
Citera
2018-10-14, 18:25
  #103
Medlem
ShaqAttaqs avatar
Har en polare som ofta slår på någon flummig musik (som faktiskt ibland är nice men det är oftast något bara han gillar), och sedan lägger sig ner och blundar i 20 minuter, så sitter man där som ett fån och undrar varför han inte bara rökte ensam.
Stör mig också på folk som blir lata och inte vill röra sig ur fläcken, fattar inte varför man vill sitta och stirra på samma sceneri hela dagarna, upp lev lite för fan!


Är inte helt utan synd själv dock, händer att man råkar höja rösten lite mycket, eller är allt för flummig. Men då är det ju bara säga till så man vet vad man gör för fel.
Citera
2018-10-17, 06:47
  #104
Medlem
folk som är så på hela tiden, måste prata non stop om ingenting!
Den dagen man hittar likasinnad verkar då inte finnas, bara softa och njuta i tystnaden
Citera
2018-10-17, 18:04
  #105
Medlem
Livshacks avatar
Folk som inte orkar med något när de är bänga och gnäller över att behöva gå 5 min till affären.
Citera
2018-10-22, 16:13
  #106
Medlem
Magnituds avatar
Hela tiden! Alltid nån som ploppar upp när jag är inne i mitt och säger typ HÖR DU MIG???
Citera
2018-10-22, 22:49
  #107
Medlem
Samowiedzas avatar
Störande som fan är de som tar ett halvt blos & sitter och kommenterar att du flinar/är bäng/pratar konstigt osv.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback