Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-05-25, 01:22
  #49
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Syntholans testo E/C gav mig ingen nämnvärd PIP alls. Så kanske är prop som är boven här, prop gör ju tydligen väldigt ont för många att sätta.
Har aldrig haft problem med prop eller snabba estrar tidigare. Enda gången jag fått pip tidigare är av någon testo-e batch från Diamond Pharma för 3 år sen.
Som jag skrev tidiagre, blandar ut ST:s prop med testo-p av annat märke. Då försvinner pipen trots mer ml olja.
Citera
2017-07-08, 10:02
  #50
Medlem
Hur är deras Mast P? Och övriga grejer i allmänhet?
Citera
2017-07-15, 17:30
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjenareeeee
Hur är deras Mast P? Och övriga grejer i allmänhet?

Nå?
Citera
2017-10-24, 22:56
  #52
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjenareeeee
Nå?
Går om 5-6 veckor över till Syntholans Testo Enathate efter att sedan Januari kört B-M Sustanon, nonstop. Cruisar på 250-300mg Sustanon per vecka sedan ca 6 veckor tillbaka.

När jag varit "på" har jag under perioder på ca 6 veckor kört 500-600mg B-M Sustanon tillsammans med ca 250mg Tren A och 30-40mg Dianabol. Trennet och Dbollarna har varit från Pro Oil samt lite Primus Ray.

Men som sagt nu tar snart mina B-M susta slut, så kommer då köra vidare enligt samma rutiner på Syntholans Enathate. Det skall bli intressant att se om jag kommer märka skillnad när jag går över till Syntholans grejer. För om jag skall vara kritisk så misstänker jag att B-M susta är ganska underdoserat. (har mängder med hg-susta som jag tryckt genom åren att referera till)

Men körde faktiskt en 10ml vial med Syntholans Propionate i våras. Dom gjorde väl sitt, även om det är svårt att ärlig bedöma dom, då jag under tiden även stod på lite andra grejer. (propionatet kom in i bilden efter en leverans-miss från Syntholan-shoppen, så körde dom bara som en "bonus") Dock fick jag rejält PIP av propionatet. Vissa stick gav mig en lårkaka som satt i under nästan en vecka.. Men efter att blandat ut dom med lite Susta så gick det hyfsat fint ändå. Verkar dessutom som muskeln vänjer sig med oljan efter ett tag. Har känt detta med Tren A, då dom första 4-5 sticken också brukar ge mig pip, för att sen bli lena och fina att sticka.
Citera
2018-07-18, 12:19
  #53
Avstängd
bmomans avatar
Kört ca 50ml Susta + 80ml Testo-C för ett par månader sedan och var oerhört nöjd.
Citera
2020-01-12, 14:18
  #54
Avstängd
Urandirs avatar
Senaste batchen av Enalan (Testosterone Enanthate) gör definitivt jobbet.

EXP DATE: 04/2024
LOT: 45-8900-677
Citera
2020-01-18, 16:30
  #55
Medlem
nero1s avatar
Nåt som gör mig lite skeptisk till Syntholan (antagligen fler märken med vid närmare titt), är dom sk "labanalyserna". Jag vet inte, kanske har jag lite hjärnspöken och är övernitisk i min bedömning, men: Jag har laddat ner dessa filer och öppnar dom i vanligt bildprogram för att zooma in bättre. Och som ex den jag ser på nu, Testo Enalan 250mg. När man granskar viss text (den intressanta texten med resultat etc) så ser det definitivt ut som att ursprungstexten har raderats med radereffekten i valfrit bildbehandlingsprogram. Man ser spår av den gamla texten och tydlig nyansavvikelse i cirklande mönster precis över textfältet, och sen ny text som inte är originaltexten. Detta mönster är genomgående på alla Syntholans "analyser". Tror dom raderar nästan varje ord ur originalet och sen kluddar in egen text som visar "testresultaten", och bara behåller dokumentets inramade originalformat. Det ser ibland riktigt taffligt ut, och det kan knappast skyllas på reflektioner i skannern, eftersom enbart dom specifika texterna och siffrorna ser manipulerade ut.

Om det är manipulerat tycker själva förfarandet säger något om deras trovärdigheten. Jämför med Max som gick ut med analys på Tren Acetate 100mg, som efter analys visade sig innehålla 75mg. Detta var Primus Ray, och Max sålde därefter ut Primus Trenbolon för halva priset. En förlöst för honom som han stod för själv, efter att grejerna visat sig rejält underdoserade. (Hans nya analyser har jag inte kollat in, kanske han också kör lite fultrix nu för tiden, var ett tag sen jag körde hans grejer)

Märk väl: Detta är min bedömning av deras labdokument. Jag kanske har helt fel och dokumenten inte alls har efterbehandlats. Så gör er en egen bedömning och ladda ner ex Enalan-analysen. Detaljgranska i zoom och skapa er en egen åsikt. Skall även säga att jag kört tidigare batch Enalan utan att något särskilt att anmärka på. Gjorde sitt jobb.

Och sist: Oavsett om analyserna är rent påhitt så behöver ju inte grejerna vara undermåliga. Det finns ju trots allt ett egenintresse att haussa upp sina egna prylar, oavsett kvalite. Det är trots allt inte av välgörenhet handlarna kränger sina grejer... Så det bör man ha viss förståelse till. Även insikten att trovärdigheten överlag i den här branschen inte håller samma nivå som texterna i FASS.
__________________
Senast redigerad av nero1 2020-01-18 kl. 16:34.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback