Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-02-04, 11:00
  #1
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.

Bild på Syntholan Technologies vialer
Citera
2016-02-09, 12:21
  #2
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Har hittat lite analyser på Syntholan's test e & test cyp.

Syntholan Technologies Enalan (Testo Enanthate)

Syntholan Technologies Cypilan (Test Cypionate)

Mvh,

-KarlAlfred
Citera
2016-02-09, 23:01
  #3
Medlem
Spännande märke.
Kan du hjälpa mig o tolka analyserna?

Fattar nada. Haha.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Har hittat lite analyser på Syntholan's test e & test cyp.

Syntholan Technologies Enalan (Testo Enanthate)

Syntholan Technologies Cypilan (Test Cypionate)

Mvh,

-KarlAlfred
Citera
2016-02-10, 00:29
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wpas
Spännande märke.
Kan du hjälpa mig o tolka analyserna?

Fattar nada. Haha.

Mvh

Samma här. Har aldrig sett en analys som ser ut på det sättet.
Citera
2016-02-12, 13:41
  #5
Medlem
Har för mig att den nedre grafen anger med vilken sannolikhet testat ämne har en viss molekylär vikt. Test e har 400.594 g/mol och cyp 412.6. Finns två toppar varav en bör vara test e. Den andra ligger betydligt högre och doseringen verkar ligga runt 227 och 234. Typ, någon kunnig i kemi får gärna dela med sig. Om ovanstående stämmer verkar märket inte vara ngt att hänga i granen iaf.

Verkar vara ett Lettiskt lab och de källor som säljer dessa verkar även kränga BIONICHE både här i Sverige och utomlands. Finns inte mycket mer än så om dem utöver ett telefonnummer i Lettland så det är väl bara att ringa om ni har frågor.
__________________
Senast redigerad av madmarc 2016-02-12 kl. 13:46. Anledning: tillägg
Citera
2016-02-16, 08:25
  #6
Medlem
Någon som har mer att säga om detta märke?
Citera
2016-02-16, 17:28
  #7
Medlem
Börjat med derast mast e för lite drygt en vecka sedan.
För tidigt att säga nåt än men oljan är len och fin iallafall.
Citera
2016-02-16, 17:36
  #8
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjenareeeee
Någon som har mer att säga om detta märke?

Ligger på följande från Syntholan;

Testo Prop 525mg ew
Primo E 525mg ew
EQ 400mg ew

Det enda jag kan säga är att jag tycker proppen verkar göra sitt jobb och jag har inte fått någon nämnvärd pip. Förpackningen är extremt proffsig och oljan är ok att sätta med orange nål.
Återkommer senare med utvärdering på EQ å primo då dessa behöver lite mer tid att ge sig tillkänna.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-03-31, 04:23
  #9
Medlem
Hur är deras deca + tren e? Finns ju någon analys atm men vill gärna höra av er som kört dessa på sistone..

Mvh
Citera
2016-04-10, 19:06
  #10
Medlem
Testo E, Var ingen höjdare, denna ska ju dock vara 10% underdoserad, men misstänker att det kan eventuellt vara värre än så.

Tren E. Denna var riktigt bra, Tvärjobbiga drömmar, dyblöt säng, riktigt bra styrke ökningar!
Citera
2016-04-27, 02:30
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ligger på följande från Syntholan;

Testo Prop 525mg ew
Primo E 525mg ew
EQ 400mg ew

Det enda jag kan säga är att jag tycker proppen verkar göra sitt jobb och jag har inte fått någon nämnvärd pip. Förpackningen är extremt proffsig och oljan är ok att sätta med orange nål.
Återkommer senare med utvärdering på EQ å primo då dessa behöver lite mer tid att ge sig tillkänna.

Mvh,

-Alfred

Fortfarande nöjd, framför allt testo p jag syftar på?
Citera
2016-07-28, 11:36
  #12
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azerbaijan
Fortfarande nöjd, framför allt testo p jag syftar på?

Proppen och EQ'n var good 2 go! Primon var jag missnöjd med. Högst sannolikt att det inte var primo utan mast/test eller ngt liknande i svagare dos, ren spekulation dock då den ej substansanalyserades.

Ligger nu på deras anavar (Oxalan), 20mg ed, för å brygga 2 kurer. Återkommer med resultat.

Mvh,

-Alfred
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback