Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-03, 23:50
  #1
Medlem
Svetsfluxs avatar
Har en känsla men inga belägg för att islamistisk terror är vanligare på fredagar. Om det är så hänger det ihop med att man får någon typ av välsingnelse på fredagsbönen ?
Någon som vet ?
Citera
2016-02-04, 12:13
  #2
Medlem
De slår ofta till efter fredagsbönen.
Citera
2016-05-08, 06:45
  #3
Medlem
Javisst, men inte fredagar i allmänhet, utan fredagen den 13:e som infaller på fredag.
IS kanske kommer att göra den till sin spektakulära dag i många år framöver...
Citera
2016-05-08, 11:15
  #4
Medlem
Clock10s avatar
Nope då är man skenhelig. Sen efter blir det kaos när man satt på sig skorna igen.
Citera
2017-05-10, 21:47
  #5
Medlem
Svetsfluxs avatar
Teorin om fredagar håller än med tanke på Drottninggatan.
Citera
2017-05-13, 08:48
  #6
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
De slår ofta till efter fredagsbönen.

På fredagseftermiddagarna ska inte troende vara ute på stan, de ska vara i moskén.

då minimerar terroristen antalet muslimer man spränger/skjuter/kör på. Praktiskt.
Citera
2017-05-13, 16:06
  #7
Avstängd
Matrixdoomofdeaths avatar
Om man ska vara realistisk så händer det mest på högtider som västerlänningar gillar.

Och om man ska vara ännu mer realistisk så händer det precis när som helst.
Citera
2017-05-19, 10:39
  #8
Medlem
Hamsterbolls avatar
Fredagar är bra terrordagar för det är mycket otroget folk på stan som dricker alkohol och är glada efter jobbet. Tänker att det är en perfekt terrordag idag; varmt och härligt ute, många på stan som är tunnklädda och västerländska. Skulle hålla mig inne idag om jag bodde i en storstad.
Citera
2017-05-21, 08:56
  #9
Avstängd
Matrixdoomofdeaths avatar
Jag kan även lägga till att det kan hända VAR som helst också och inte bara NÄR som helst. Eftersom det nu finns människor som ser oss som fiender bara för att vi finns till i Sverige.

Verkligheten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback