Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-11, 13:11
  #157
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
"...de är ute och spöar barn och andra icke-vita."

http://www.expressen.se/nyheter/har-...-mot-rasismen/

fast i ärlighetens namn så ser ingen av de publicerade kvinnorna ut som potentiella våldtäktsoffer. eller ens som kvinnor. var gräver media fram alla dessa skrakor? i nåt jävla gryt i skogen utanför södertörns högskola?
Citera
2016-02-11, 14:24
  #158
Medlem
Sweeper80s avatar
Undrar vad svenska kvinnor tycker om gruppvåldtäkt mot barn:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kr...cle22241173.ab

Det är nog inte lika allvarligt som att misshandla "barn", på stan?
Citera
2017-02-07, 13:43
  #159
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Du verkar tycka det är okej att gå på invandrare med våld, bara för att invandrare är överrepresenterade inom våldtäkter. Och det tycker jag absolut inte är okej. Ska man skydda någon medans ett övergrepp pågår så tycker jag absolut det är rätt men inte att gå på invandrare som inte begår något brott, pga hudfärg. Detta verkar inte gå in hos många. Man spottar på folk för att de har en viss nationalitet och det är hemskt, ska man skicka dem till koncentrationsläger snart också? En massa vita har både våldtagit, andra brott och är våldsamma, men bland dessa kretsarna verkar det inte ok att prata om, för allt ska skyllas på invandrare. Och man gör skillnad på folk pga hudfärger. Överdriver ofta och säger skillnader som inte finns. ALltid för att hetsa mot andra folk grupper, minoriteter och utsatta
Förlåt om jag var otrevlig blev så himla sur, ska försöka va trevligare!!

Förstår inte? Vem har skrivit här att det är ok att ge sig på oskyldiga utlänningar?
Vad jag kan läsa är ätt man vänder sig mot utländska brottslingar som tafsar, våldtar m.m.
Sammanfattningsvis de som bryter mot lagen.
Självklart ska de ut ur landet, men dessa vill trevliga Sofia Mirjamsdotter skydda!
Usch vilken hemsk människa hon verkar vara, kvinnofientlig till max!
Jag skäms av att vara kvinna när jag läser hennes insändare, och kräks nästan!
Citera
2017-02-07, 13:47
  #160
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FemininFeminist
"Blattar som tafsar"? Svenska killar som beter sig som svin då? Är det ok bara för att de är svenskar?

Det är inte heller ok, är väl ingen här som sagt det?
Så varför dra upp det? Denna tråd handlar ju inte om det, eller hur?
Utan den verkar handla om att Sofia Mirjamsdotter hellre blir våldtagen än får hjälp av en rasist.
Sen verkar hon tro att alla kvinnor tycker som hon!
Sjuka människor (kvinnor) det finns!
Citera
2017-02-07, 13:53
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
http://www.dt.se/opinion/ledare/kron...asisters-skydd

"Om mobben verkligen menar allvar med att de värnar kvinnofriden kan man ju undra varför de inte oftare patrullerar till exempel kollektivtrafiken och säger ifrån när andra män trakasserar och begår övergrepp mot unga tjejer." (citat)

Så vi män ska alltså vara ute i kollektivtrafiken och säga ifrån?
Ok, efter heltids arbete varje dag ska jag alltså vara ute i kollektivtrafiken och säga till babbarna som tafsar på min dotter, Ok, men då är jag inte rasist längre eller?

Hon vill inte ha rasisters skydd, hon är ju kvinna.

frågan kvarstår dock: om jag nu tar varje ledig minut för att patrullera kollektivtrafiken, stoppa blattar som tafsar och hånar kvinnor, är jag rasist eller inte? Vill kvinnor verkligen ha hjälp? Det finns ju förklaringar och ursäkter till att skäggbarnen beter sig så och de borde kanske utbildas istället för att kränkas?

Han röstat fram de som vill ha hit alla våldtäktsmän och muslimska kriminella sedan är allt någon annans ansvar. Känns som hon inte riktigt är ens normalintellligent fast feminister brukar inte vara det. Så länge hon gynnas av att vara feminist och flata så är hon det när hon behöver blåsa någon så är hon bisexuell och har någon annan ideologi som hon följer. Man ska inte jacka i sådana luder. Allt skräp och luder på internet och krogen finns där för ingen annan vill ha dem och de blivit över.
Citera
2017-02-07, 13:55
  #162
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proxymania
ja, det var ju IS. alla vita som sitter i fängelse kan släppas ut omedelbart, för vita begår aldrig brott (enl flashback)

Förstår mig inte på dig, vart skriver någon här att vita aldrig begår brott?
Citera
2017-02-07, 14:04
  #163
Medlem
Saccards avatar
Jag tror nog att Sofia Mirjamsdotter tacksamt skulle ta emot några riktiga Hollywoodnazisters beskydd om hon stod i begrepp att bli utsatt för en våldtäkt av exempelvis en hord somalier. Men det är klart, det är lätt att vara tuff hemma på kammaren. Då är det lätt att "ta ställning".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback