Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-02, 23:27
  #1
Medlem
Blir upptänd o kåt av regnkläder och dunjackor av nylon. Älskar att se tjejer i sådana kläder, gärna lite blank nylon. Blir lätt kåt på stan så här års och härom dagen hade jag tur på lunchen. En lite mullig tjej kom gående i en lila o blank jacka. Hennes väl tilltagna bröst fick hela jackan att gunga. Hade det inte varit för att jag är gift sedan länge hade jag nog gjort ett försök. Min fru tycker att min fetish är lite så där men ställer upp ibland med dunjacka och träningsbyxor av nylon. Ger mig en extrakick men hon är inte fullt så på. Men hon gillar att ha dunjackor på vintern, så Jag får lite daglig stimulans. Verkar det här helt udda eller finns det fler som tänder på detta?
Citera
2016-02-02, 23:46
  #2
Medlem
Har aldrig tidigare hört något liknande... Du är nog inte ensam om det. Men jag tror inte att det är många som är det.
Citera
2016-02-03, 15:17
  #3
Medlem
Gammgubbens avatar
Kanske TS hittar lite inspiration i den här tråden:

(FB) Är jag ensam på o bli kåt i vinterjackor ?
Citera
2016-02-04, 19:43
  #4
Medlem
Den har jag kollat men där händer inte mycket....
Citera
2016-02-04, 20:02
  #5
Medlem
goo42s avatar
Vet att efter andra världskriget då plasten kom på allvar så var det många män som var sexuellt upphetsade av att se kvinnor i genomskinliga regnkappor. Så den fetischen finns.
Citera
2016-03-21, 21:29
  #6
Medlem
Har konstaterat att jag inte är ensam att gilla dunjackor i alla fall. Finns en hel del sidor med både det ena å det andra. Undrar också om det inte finns en viss mening med alla tighta, blanka dunjackor son tjejerna köper och drar på sig. Är det inte för att vara lite läckra och tilltalande? Annars hade det kanske gått lika bra med säckväv? Känner några damer som bara köper den här typen av jackor och nog är det för att synas.
Hade väl lite tur i morse när en välformad matte motionerade sin hund. Tighta träningsbyxor och blank dunjacka. Satt bara o glodde när hon i rask takt gick över övergångsstället. Tuttarna skumpade som besatta under jackan. Henne skulle jag velat tuttknulla med jackan på och tunna nylonbyxor utanpå kuken.

Att känna kuk och underliv glida mot den hyllan inbäddad i sin mjuka, hala dunjacka skulle vara det ultimata.
Citera
2016-03-26, 13:36
  #7
Medlem
Du är absolut inte ensam om detta..
Jag har haft män som eftersökt detta förr
Citera
2017-02-02, 18:06
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-ff
Du är absolut inte ensam om detta..
Jag har haft män som eftersökt detta förr

Har du ställt up på det då? Att knulla i dunjacka?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback