Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-24, 09:53
  #217
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajkonaut
För ett tag sen käkade jag en imovane plus testade en sån norflurazepam eller vad den heter för att sova efter en jävlig dag. 36 timmar senare tog jag 100ug ETH-LAD och 50mg 4-ACO-DMT vilket är rätt mycket och det jag märkte var att trippen varade ungefär 4-5 timmar trots att jag tog ETH. Fick rätt mycket visuella effekter men det var nästan ingen mindfuck alls. Så nog påverkar det.

Tänk dock på att de där tabletterna har väldigt lång halveringstid så kan du vänta någon dag till så hade det kanske varit bättre. Det är för övrigt därför du upplever de som flödderfria, de är långtidsverkande kan man säga.

Okej tack för ditt svar. Det var det jag tänkte, jag har käkat åtminstone 30st 4mg sedan i onsdags eftermiddag dessvärre samt några få stesolid så jag ska nog vänta åtminstone 2 veckor då. Vill få ut maximal upplevelse. Är det mycket mindfuck i ETH samtidigt som visuals?
Citera
2017-06-29, 21:32
  #218
Medlem
Amarantis avatar
Någon som har testat mikrodosera denna? Sitter med fem lappar från asken nämligen
Citera
2017-06-30, 00:09
  #219
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaranti
Någon som har testat mikrodosera denna? Sitter med fem lappar från asken nämligen

Nej, men det borde ju funka fint. LSD-25 var mycket intressant att mikrodosera, och det är ju väldigt likt. Testa och berätta hur det funkade vet jag!
Citera
2017-06-30, 00:11
  #220
Medlem
nomis.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Nej, men det borde ju funka fint. LSD-25 var mycket intressant att mikrodosera, och det är ju väldigt likt. Testa och berätta hur det funkade vet jag!

Vad för sorts effekter känner man av att microdosera syra?

MvH.
Citera
2017-06-30, 00:28
  #221
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomis.1
Vad för sorts effekter känner man av att microdosera syra?

MvH.

Man får en jävla fart i hjärnan, lättare att koncentrera sig, mer social och väl till mods. Tricket är att dosera så lite att det ändå inte kommer i närheten av en tripp. Det fungerar verkligen också, jag fick en del bra gjort på jobbet när jag experimenterade med detta.
Vanligt är att man gör det varannan-var tredje dag.
Citera
2017-06-30, 00:43
  #222
Medlem
nomis.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Man får en jävla fart i hjärnan, lättare att koncentrera sig, mer social och väl till mods. Tricket är att dosera så lite att det ändå inte kommer i närheten av en tripp. Det fungerar verkligen också, jag fick en del bra gjort på jobbet när jag experimenterade med detta.
Vanligt är att man gör det varannan-var tredje dag.

Låter ju fruktansvärt intressant!! Frågan är hur pass liten, liten del utav den annars lilla lappen totalt sätt man behöver ta. Något knep?
Citera
2017-06-30, 12:20
  #223
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomis.1
Låter ju fruktansvärt intressant!! Frågan är hur pass liten, liten del utav den annars lilla lappen totalt sätt man behöver ta. Något knep?

Japp, lägg lappen i en känd mängd vatten och låt ligga några timmar. Sedan tar man en lämplig delmängd av vattnet och doserar med. Själv tog jag lappar med (påstådd) styrka av 180 microgram i 10 ml vatten. 1 ml av den lösningen tyckte jag blev lagom.
Citera
2017-06-30, 14:46
  #224
Medlem
nomis.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Japp, lägg lappen i en känd mängd vatten och låt ligga några timmar. Sedan tar man en lämplig delmängd av vattnet och doserar med. Själv tog jag lappar med (påstådd) styrka av 180 microgram i 10 ml vatten. 1 ml av den lösningen tyckte jag blev lagom.

Tusen tack!
Citera
2017-07-09, 00:21
  #225
Medlem
Jag har faktiskt börjat testa mikrodosering, men med ALD-52. Tror ni ETH-LAD är en bättre kandidat?

Jag har bara tagit två gånger, problemet är att jag var dum nog att ta benzo dagen innan, vilket kan ha förtagit effekten. Jag la ner en 100-ug-lapp i en 10 ml flaska med renat vatten och tar 2ml. De två dagarna jag tagit har jag känt mig väldigt tillfreds med tillvaron, detta kan dock precis lika gärna vara placebo eller benzon som verkade.
Citera
2017-07-09, 12:57
  #226
Medlem
DjDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Japp, lägg lappen i en känd mängd vatten och låt ligga några timmar. Sedan tar man en lämplig delmängd av vattnet och doserar med. Själv tog jag lappar med (påstådd) styrka av 180 microgram i 10 ml vatten. 1 ml av den lösningen tyckte jag blev lagom.
Se till att isåfall införskaffa destillerat vatten. Vanligt kranvatten innehåller klor och andra ämnen som bryter ned LSD.
Citera
2017-07-09, 13:18
  #227
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjDogg
Se till att isåfall införskaffa destillerat vatten. Vanligt kranvatten innehåller klor och andra ämnen som bryter ned LSD.

Nja, jag vet inte hur vanligt det är att kranvattnet kloreras nu för tiden? Länge sedan det avskaffades i min kommun iaf. Men sant - bäst blir det oavsett med destillerat vatten.
Citera
2017-08-23, 17:49
  #228
Medlem
linusbjornes avatar
hallå! Jag köppte 5 lappar Av asken för typ 3 månader sen, och dem fungerade väldigt bra då, men nu testade en lapp för ett par dagar sen och fick knappt någon effekt alls, jag har förvarat dem luft och ljus fritt men har tyvärr inte kunnat ha dem i frysen.

Kanske kan var därför vissa fått lappar som varit dålig kvalité på? Vendorn kanske hade stashat för länge.

Tänkte att det kan vara bra för andra att veta ifall ni har planer på att förvara under en längre period.

Jag läste i tihkal att Alexander shulgin var med om samma sak men att det inte var blotters.

Någon som har vart med om liknande ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback