Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-02-01, 22:01
  #1
Avstängd
Affektions avatar
Idag har jag mått konstigt. Känner mig typ yr och ont i huvudet har jag också haft.
Stopp i näsan och i öronen.
Hög puls har jag också haft hela dagen.

Har inte ont i halsen. Men jävligt spänd runt huvudet.
Vad kan det vara för skit nu då? Vill inte bli sjuk.
Citera
2016-02-01, 22:09
  #2
Medlem
Sover du dåligt, äter du bra, tagit något, pulsen bör du kolla upp.
Ta en dusch, Alvedon, och lägg dig en stund.
Är du stressad ? Hur lever du ?
Citera
2016-02-01, 22:15
  #3
Avstängd
Affektions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Sover du dåligt, äter du bra, tagit något, pulsen bör du kolla upp.
Ta en dusch, Alvedon, och lägg dig en stund.
Är du stressad ? Hur lever du ?

Jag lever normalt. Men kännt så här hela dagen. Vill verkligen inte bli sjuk. Har inte halsont men mera sjuksjuk känningar. Fan!
Citera
2016-02-01, 22:42
  #4
Medlem
brandbilsproffss avatar
Låter som att du har fått bihåleinflammation. Nasonex finns att köpa receptfritt nästan överallt, det är en nässpray mot bihåleinflammation, kostar typ 120kr och rekommenderas starkt! Den hjälper att lätta på trycket efter bara några dagar. Två sprut i varje näsborre en gång om dagen tills besvären går över Krya på dig
Citera
2016-02-01, 23:23
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affektion
Jag lever normalt. Men kännt så här hela dagen. Vill verkligen inte bli sjuk. Har inte halsont men mera sjuksjuk känningar. Fan!

Drick vatten, ta en Alvedon, sov i natt och blir du sämre med tanke på pulsen så ringer du 1177.
Citera
2016-02-01, 23:25
  #6
Avstängd
Affektions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brandbilsproffs
Lugna ner dig nu, Aggro. Vill du att jag ska komma över och göra en grundlig undersökning? Uppenbarligen kan jag endast gissa, baserat på de symtom du beskrivit. Känns som att det bör nämnas att det vore farligt att anta att det du får som svar i denna tråd är annat än gissningar.

jag kommer köra nässköljning nu, har sånt salt hemma.

Om det blir bättre av det så kommer jag ge dig rätt. Förblir läget oförändrat kommer jag vara än mer bitter på dig.
Citera
2016-02-01, 23:36
  #7
Avstängd
Affektions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Drick vatten, ta en Alvedon, sov i natt och blir du sämre med tanke på pulsen så ringer du 1177.

Alltså. Min puls kan tyda på att jag är döende.
Men alvedon kommer jag inte ta för det motverkar träningsresultat. Och tränade idag.

Men får hålla timmarna det är näsan. Känner mig trång och inflammerade i näsan. Men inget i halsen vilket jag alltid får om jag är förkyld.
Citera
2016-02-02, 01:07
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affektion
Alltså. Min puls kan tyda på att jag är döende.
Men alvedon kommer jag inte ta för det motverkar träningsresultat. Och tränade idag.

Men får hålla timmarna det är näsan. Känner mig trång och inflammerade i näsan. Men inget i halsen vilket jag alltid får om jag är förkyld.

Tror jag inte på då du hänger här och inte sitter på akuten.
Citera
2016-02-02, 20:55
  #9
Avstängd
Affektions avatar
Alla ni som väntat på uppföljning av hur läget är med mig kan jag meddela att jag idag köpte Nasonex och sprayade på. Blev kanske lite bättre men alltså det kommer och går. Yrseln är värst.

Sitter här och funderar på att chocka kroppen med energiöverskott idag, om det är ett virus som ligger och har sig så kanske man skulle ge kroppen en ärlig chans att angripa det.
Citera
2016-02-11, 03:39
  #10
Avstängd
Affektions avatar
Allt detta var nog järnbrist även om det även var virus där när jag skrev tråden för yrseln och irritationen bara ökade och ökade tills jag tills i veckan intog järntillskott. Känner mig genaste motsatsen till allt det jag gjorde innan
Citera
2016-02-11, 07:18
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affektion
Allt detta var nog järnbrist även om det även var virus där när jag skrev tråden för yrseln och irritationen bara ökade och ökade tills jag tills i veckan intog järntillskott. Känner mig genaste motsatsen till allt det jag gjorde innan

Stek blodpudding och ät mycket broccoli.
Där har du järn.
Citera
2016-02-12, 03:08
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affektion
jag kommer köra nässköljning nu, har sånt salt hemma.

Om det blir bättre av det så kommer jag ge dig rätt. Förblir läget oförändrat kommer jag vara än mer bitter på dig.


Tror ditt problem sitter i huvudet, dvs påhittat.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback