Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-02-01, 17:17
  #1
Medlem
Jag skapar denna tråden med anledningen av de amerikanska primärvalen som börjar inatt. Finns det något alternativ utöver Trump för den som vill att vita människor ska ha en framtid?
Citera
2016-02-01, 17:22
  #2
Medlem
Donald
Citera
2016-02-01, 17:25
  #3
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Nej, Trump är det vita USAs sista hopp. Blir någon annan president så löper USA stor risk att disintegreras som nation.
Citera
2016-02-01, 17:33
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Nej, Trump är det vita USAs sista hopp. Blir någon annan president så löper USA stor risk att disintegreras som nation.

Så illa är det antagligen. Såg precis Hillary Clintons kampanjvideo och det enda man såg i den var gruppillustrationer av svarta, mulatter, rasblandade par och bögar, givetvis kompletterat av att hon spydde ur sig en massa antivit skit. Blir hon vald så är det antagligen för sent att hinna reparera skadan om fyra år. Då kommer det antagligen ha hunnit tillkomma några miljoner ytterligare icke-vita väljare som kommer rösta antivitt. Nu tror jag dock inte Hillary är mycket värre än någon av de andra. Det är som du säger nog Trump eller inget.
Citera
2016-02-01, 17:34
  #5
Medlem
moraltanten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Nej, Trump är det vita USAs sista hopp. Blir någon annan president så löper USA stor risk att disintegreras som nation.

Han vet inte vad nuclear triad är, han tror att för 50-70 år sedan så slogs människor med påkar,Den mannen skulle du vilja ha som sista utpost för beslut av att använda kärnvapen? hans svar på hur han ska göra för att skaffa jobb, fixa ekonomin, bland annat är

Jag ska bara göra det

ja men hur?

JUST DO IT

kanske med ett, det lär jag mig sen.

https://www.youtube.com/watch?v=lq6UtGcGPLM

För ett litet sammanhang.

Mitt svar till er är REALLY

Han vill också bannlysa en hel religion från att ens få komma in i landet, inte vissa individer, utan en hel religion. Inte ens med undantag för statsbesök i landet.
__________________
Senast redigerad av moraltanten88 2016-02-01 kl. 17:37.
Citera
2016-02-01, 17:34
  #6
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Nej, Trump är det vita USAs sista hopp. Blir någon annan president så löper USA stor risk att disintegreras som nation.
Vad blir den konkreta skillnaden mellan Trump och G.W Bush då? Är det "inga fler meningslösa krig i MÖNA?" Men han har snackat om att ta över olja iofs...

Den där muren som ska byggas mot mexico lär inte hända
Citera
2016-02-01, 17:39
  #7
Medlem
moraltanten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad blir den konkreta skillnaden mellan Trump och G.W Bush då? Är det "inga fler meningslösa krig i MÖNA?" Men han har snackat om att ta över olja iofs...

Den där muren som ska byggas mot mexico lär inte hända


Klart det kommer och räkningen ska skickas till Mexiko.

Hur ska du få Mexico att betala för muren då Donald ?

Jag ska bara göra det,

Publiken jublar
Citera
2016-02-01, 17:46
  #8
Medlem
missmones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten88
Han vet inte vad nuclear triad är, han tror att för 50-70 år sedan så slogs människor med påkar,Den mannen skulle du vilja ha som sista utpost för beslut av att använda kärnvapen? hans svar på hur han ska göra för att skaffa jobb, fixa ekonomin, bland annat är

Jag ska bara göra det

ja men hur?

JUST DO IT

kanske med ett, det lär jag mig sen.

https://www.youtube.com/watch?v=lq6UtGcGPLM

För ett litet sammanhang.

Mitt svar till er är REALLY

Han vill också bannlysa en hel religion från att ens få komma in i landet, inte vissa individer, utan en hel religion. Inte ens med undantag för statsbesök i landet.

Det roliga här är att alla hipsters hjälte Obama redan satt förbud för 5 muslimska länder att ta sig till USA.
Citera
2016-02-01, 17:51
  #9
Medlem
moraltanten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missmone
Det roliga här är att alla hipsters hjälte Obama redan satt förbud för 5 muslimska länder att ta sig till USA.

Vilka länder handlar det om och vad har du för källa på det ?
Citera
2016-02-01, 17:53
  #10
Medlem
moraltanten88s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=-ep53vIAV9c

Det här är en parodi men är fortfarande spot on på hur Mr Donald tänker och agerar.

Skulle lätt gå hem som en seriös kampanj hos de flesta republikaner
Citera
2016-02-01, 18:10
  #11
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten88
Han vet inte vad nuclear triad är, han tror att för 50-70 år sedan så slogs människor med påkar,Den mannen skulle du vilja ha som sista utpost för beslut av att använda kärnvapen? hans svar på hur han ska göra för att skaffa jobb, fixa ekonomin, bland annat är

Jag ska bara göra det

ja men hur?

JUST DO IT

kanske med ett, det lär jag mig sen.

https://www.youtube.com/watch?v=lq6UtGcGPLM

För ett litet sammanhang.

Mitt svar till er är REALLY

Han vill också bannlysa en hel religion från att ens få komma in i landet, inte vissa individer, utan en hel religion. Inte ens med undantag för statsbesök i landet.


Så du skulle sova bättre om nätterna med vetskap om att neo-con häxan Clintons klor fingrar på den röda avfyringsknappen? Och då menar jag inte Bills.
Citera
2016-02-01, 18:14
  #12
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad blir den konkreta skillnaden mellan Trump och G.W Bush då? Är det "inga fler meningslösa krig i MÖNA?" Men han har snackat om att ta över olja iofs...

Den där muren som ska byggas mot mexico lär inte hända


Trump kommer att föra en mer protektionistisk och mindre interventionistisk politik. Han lär nog på något vis lyckas med att dämma upp den icke-vita flodvågen också.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback