Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-01, 09:39
  #1
Medlem
LazyBlues avatar
Jag har precis skaffat mig en prenumation av Photoshop hos Adobe och vill lära mig.

Undrar om det finns några bra Photoshopböcker på svenska? Det finns ju många böcker men vilka är värda att köpa? Vill ju inte slösa pengarna på dåliga böcker.
Citera
2016-02-01, 09:42
  #2
Medlem
SkateBlinds avatar
Just böcker har jag dålig koll på, men det finns ju oräkneliga tutorials på youtube som ger både tips och idéer.
Citera
2016-02-01, 09:49
  #3
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkateBlind
Just böcker har jag dålig koll på, men det finns ju oräkneliga tutorials på youtube som ger både tips och idéer.
Tänkte detsamma! Det är liksom 2016 och allt man vill lära sig finns som instruktionsfilmer på youtube!
Citera
2016-02-01, 14:41
  #4
Medlem
LazyBlues avatar
Visst gör det, men jag vill gärna ha en bok som referens, samt när jag ligger i sängen, sitter på flyget, är på en resa mm. Nått att gitta sig i och då vill jag gärna ha valuta för slanten.
Citera
2016-02-01, 20:35
  #5
Medlem
MANUALEN.. Bättre än så blir det inte, och då är jag helt seriös.
Över 80% av samtliga trådar om photoshop hade varit onödiga om folk känt till ovan nämnda bok.

/
Citera
2016-02-01, 22:46
  #6
Medlem
LazyBlues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
MANUALEN.. Bättre än så blir det inte, och då är jag helt seriös.
Över 80% av samtliga trådar om photoshop hade varit onödiga om folk känt till ovan nämnda bok.

/

Du får ingen manual i bokform längre. Det var många år sedan. Idag prenumererar man via nätet. Du får varken en bok eller programmet på skiva.
Citera
2016-02-10, 22:43
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LazyBlue
Du får ingen manual i bokform längre. Det var många år sedan. Idag prenumererar man via nätet. Du får varken en bok eller programmet på skiva.
Och du verkar inte ha betalat för prenumerationen. Med mitt abonnemang följer det med en utförlig digital manual - men det är som sagt köpeversionen...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback