Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2022-03-01, 17:43
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Hur stor är du utan sleeve?
Ca 15cm lång och 14cm omkrets.

Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Är det fortfarande skönt att knulla med sleeven på för mannen?
Ja, men det är mer det visuella som tänder mig än känslan på kuken. Man känner inte så mycket. Men då kan jag hålla på mycket längre. Oftast tar jag av mig sleeven när hon har kommit och avslutar utan sleeve.


Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Måste man vara hård för att kunna knulla med den? Vad händer om man skulle slakna medans man har sleeven på?
En sleeve från Blissfull Creations är gjord så att det bildas ett vakuum när du rullar på den. Den kommer därför fortfarande att sitta fast även om kuken blir slapp. Men sleeven är så mjuk att det är svårt att knulla med den om man själv är slapp.
Citera
2022-03-02, 03:14
  #110
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikagaku
Ca 15cm lång och 14cm omkrets.


Ja, men det är mer det visuella som tänder mig än känslan på kuken. Man känner inte så mycket. Men då kan jag hålla på mycket längre. Oftast tar jag av mig sleeven när hon har kommit och avslutar utan sleeve.



En sleeve från Blissfull Creations är gjord så att det bildas ett vakuum när du rullar på den. Den kommer därför fortfarande att sitta fast även om kuken blir slapp. Men sleeven är så mjuk att det är svårt att knulla med den om man själv är slapp.

Hur mäter du din omkrets? (vart?)

För egen del kan jag hålla på väldigt länge utan att komma men är ändå nyfiken på att prova detta på nått one night stand eller liknande för att experimentera.

Du har inte provat att urholka en fet gurka och knulla med den? (kanske går om man fäster den med ett resårband, organiskt ) (seriös fråga, vore kul att testa )
Citera
2022-03-02, 15:07
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Hur mäter du din omkrets? (vart?)

För egen del kan jag hålla på väldigt länge utan att komma men är ändå nyfiken på att prova detta på nått one night stand eller liknande för att experimentera.

Du har inte provat att urholka en fet gurka och knulla med den? (kanske går om man fäster den med ett resårband, organiskt ) (seriös fråga, vore kul att testa )

Jag använder ett måttband som jag sätter runt min kuk. Har du inget måttband kan du använda ett snöre och mäta med linjal efteråt.

Jag tror inte att en ihålig gurka skulle fungera. Väggarna blir för tunna och kommer att gå sönder. Gurkan vill inte heller sitta fast ordentligt på kuken.

Jag tror att det är bättre att experimentera med din vanliga partner än ett one night stand.
Citera
2022-03-08, 05:21
  #112
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikagaku
Jag använder ett måttband som jag sätter runt min kuk. Har du inget måttband kan du använda ett snöre och mäta med linjal efteråt.

Jag tror inte att en ihålig gurka skulle fungera. Väggarna blir för tunna och kommer att gå sönder. Gurkan vill inte heller sitta fast ordentligt på kuken.

Jag tror att det är bättre att experimentera med din vanliga partner än ett one night stand.

Tänkte på såna gurkor som liknar squash mer i storleken men är gurkor.

Min kuk är tjockast vid roten, betyder det att det är där jag bör mäta omkretsen?
Citera
2022-03-08, 07:15
  #113
Medlem
https://www.sexleksakeroutlet.se/pro...le-cock-sheath

Rekommenderar denna!
1. Kan se galet ut med ”selen” MEN, denna är GROV och REJÄL
2. Som sagt ovan, denna är GROV
3. Skön insida med lite struktur
4. Mina mått, 18cm lång, 14cm omkrets

5. Med sleve: 22cm lång, 21cm omkrets
Citera
2022-03-09, 00:30
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
https://www.sexleksakeroutlet.se/pro...le-cock-sheath

Rekommenderar denna!
1. Kan se galet ut med ”selen” MEN, denna är GROV och REJÄL
2. Som sagt ovan, denna är GROV
3. Skön insida med lite struktur
4. Mina mått, 18cm lång, 14cm omkrets

5. Med sleve: 22cm lång, 21cm omkrets
Hur får du omkretsen till 21?
Enligt info är den 5,08 i diameter vilket ger 15,7 i omkrets. Det är iofs väldigt grovt och du ska vara glad att du inte knullar din kvinna med en 21 cm omkrets. Då hade hon varit ordentligt slapp
Citera
2022-03-09, 05:39
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
https://www.sexleksakeroutlet.se/pro...le-cock-sheath

Rekommenderar denna!
1. Kan se galet ut med ”selen” MEN, denna är GROV och REJÄL
2. Som sagt ovan, denna är GROV
3. Skön insida med lite struktur
4. Mina mått, 18cm lång, 14cm omkrets

5. Med sleve: 22cm lång, 21cm omkrets

Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Hur får du omkretsen till 21?
Enligt info är den 5,08 i diameter vilket ger 15,7 i omkrets. Det är iofs väldigt grovt och du ska vara glad att du inte knullar din kvinna med en 21 cm omkrets. Då hade hon varit ordentligt slapp

Jag mätte på min svarta, har båda och trodde de var samma mått. Tog inte med den svarta i tipset eftersom den inte säljs i Sverige längre
https://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eB...=0&cspheader=1

Och som svar på frågan, nix inte slapp utan snarare tvärtom. Används inte jämt samt att hon går med knipkulor typ 1-4ggr i veckan, även på jobbet😆😉
Citera
2022-03-09, 08:05
  #116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Jag mätte på min svarta, har båda och trodde de var samma mått. Tog inte med den svarta i tipset eftersom den inte säljs i Sverige längre
https://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eB...=0&cspheader=1

Och som svar på frågan, nix inte slapp utan snarare tvärtom. Används inte jämt samt att hon går med knipkulor typ 1-4ggr i veckan, även på jobbet😆😉
Ok 2,45 inch diameter motsvarar 19,5 cm omkrets. Så det är en rätt grov kuk som ingen har i verkligheten. Gillar hon den? Hur länge måste du jobba för att hon ska kunna ta emot den? Sen undrar jag om längden. Du skrev 22 cm men den på bilden är 18 cm.
__________________
Senast redigerad av MannenP 2022-03-09 kl. 08:07.
Citera
2022-03-09, 13:22
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Gillar hon den? Hur länge måste du jobba för att hon ska kunna ta emot den? Sen undrar jag om längden. Du skrev 22 cm men den på bilden är 18 cm.

JA
Värmer upp och bra glidmedel
22cm är mätt från topp på sleeve till rot på mig
Citera
2023-09-24, 07:56
  #118
Medlem
Efter att ha läst igenom denna tråd och köpt en liknande den första länken i tråden så måste jag säga att både jag och min sambo ät nöjda. Vi använder den några gånger i månaden. Jag får orgasm när jag använder den och det blir på något sätt bättre än med kondom på tycker jag. Tjejen älskar den och jag måste säga att hon njuter otroligt mycket av det och hennes stönande och grymtande ljud när vi använder den och hur hon får helt otroliga orgasmer är nåt otroligt sexigt och tändande för mig att se henne njuta på det sättet. Hon säger att det är något hon vill ha någon gång i månaden men absolut inte varje dag då den blir på gränsen till vad hon klarar av i storlek.
Citera
2023-10-23, 22:09
  #119
Avstängd
Hej.
Jag har aldrig använt en sådan. Dock så tänkte jag hjälpa till här lite och har googlat runt lite efter vad som finns där ute. Har insett att det mesta ser så tråkigt ut på något sätt. Kan bara föreställa mig tanken (tillsammans med frugans kommentar) att det kan kännas något tråkigt att "stoppa in den där". Såg dock en sida som säljer nya sortens produkter och som jag och tjejen själva har testat och gillar skarpt! Vi har en dildo av samma material som sleeven och hon gillar den känslan av "äkthet" som den ger. Kanske vore något för er? 🤷‍♂️ fundera.

https://real-feel.company.site/produ...eve-p597374242
Citera
2023-10-27, 18:55
  #120
Medlem
Min fru och jag kollar på porr ibland och få saker får henne så våt och längtande som att se välutrustade män. Eftersom jag är en typisk "average male" så har jag inte mycket att komma med när det gäller stor penis. Sagt och gjort, vi kollade runt lite och beställde en sleeve (Fantasy X-tensions perfect 1"). Den är verkligen grym för oss båda. Hon njuter och och är så sexig när hon tar hela. Jag blir ca 4 cm längre med den (14 till 18 cm). Jag brukar komma med den på också. Den används flitigt, någon gång i veckan åtminstone.

Vi har så skönt med den att vi även funderat på att leta upp en välutrustad extra man så hon ska få njuta av äkta vara. Tror jag skulle gilla att se henne knulla med en annan välutrustad man. (No worries, vi kan skilja på sex och kärlek)

Köp en sleeve!
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback